Δείτε το ψάρι-γίγας που έπιασαν στη λίμνη Βόλβη -Ζυγίζει 85 κιλά!

    Ημερομηνία:

    Απίστευτη ψαριά για δύο αδέλφια στη λίμνη Βόλβη της Θεσσαλονίκης.

    Ο Αστέριος και ο Κωνσταντίνος Χρυσανίδης βρέθηκαν μπροστά σε μια τεράστια έκπληξη. Επιχειρώντας σήμερα το πρωί να σηκώσουν τα δίχτυα τους από τη Βόλβη, συνειδητοποίησαν πως κάτι δεν πήγαινε καλά.

    «Ηταν πολύ βαριά. Δεν το είχαμε ξανασυναντήσει ποτέ», λέει ο Αστέριος Χρυσανίδης μιλώντας στο Thes.gr. «Μαζί με τον αδελφό μου καταφέραμε να τα σηκώσουμε και είδαμε το ψάρι αυτό».

    Φλίγκος

    «Τα δίχτυα ήταν πολύ βαριά. Δεν το είχαμε ξανασυναντήσει ποτέ», λέει ο Αστέριος Χρυσανίδης μιλώντας στο Thes.gr.
    Ονομάζεται Σίλβερ, είναι ένα εξαιρετικά σπάνιο είδος, που στον ελλαδικό χώρο συναντάται μόνο στη Βόλβη και στη λίμνη των Ιωαννίνων.

    Οι δύο επαγγελματίες ψαράδες το έβγαλαν στη στεριά και το ανέβασαν στη ζυγαριά που έδειξε 85 κιλά, το μεγαλύτερο που έχουν πιάσει.

    GLEARNET

    «Ηταν απίστευτο. Είναι η δεύτερη φορά που πιάνουμε ένα τέτοιο ψάρι», λέει χαρακτηριστικά, και θυμάται πως πριν από δύο χρόνια είχαν βρει στα δίχτυα τους ένα Σίλβερ, βάρους 78 κιλών.

    Το συγκεκριμένο λιμνίσιο ψάρι έφτασε με τη μορφή γόνου τη δεκαετία του 1980 από τη λίμνη των Ιωαννίνων. Από τότε οι ψαράδες της Βόλβης έχουν πιάσει λιγότερα από 10.

    «Στη Βόλβη βρίσκουμε γριβάδια, πεταλούδες και άλλα ψάρια του γλυκού νερού. Αυτό είναι πολύ σπάνιο» λέει ο κ. Χρυσανίδης, και σημειώνει πως η λίμνη συνεχίζει να προσφέρει καλές ψαριές στους επαγγελματίες της περιοχής, οι οποίοι την αγαπούν και τη σέβονται.

     

     

    Δείτε το ψάρι-γίγας που έπιασαν στη λίμνη Βόλβη -Ζυγίζει 85 κιλά!

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    AXAΪΑ: Ακόμη… περιμένουν αποζημιώσεις οι πυρόπληκτοι στο Κάλφα

    Την ένταξη των πυρόπληκτων της Κοινότητας Κάλφα του Δήμου...

    Spotify: Το πρώτο τραγούδι που ξεπερνά τα 5 δισ. streams ανήκει στον The Weeknd

    Το «Blinding Lights» του The Weeknd έγινε το πρώτο...

    Ξεθωριάζει η ευρωπαϊκή πολυτέλεια: Πώς τα αμερικανικά brands έγιναν της μόδας

    Η μετοχή του κλάδου πολυτελών ειδών που δίνει τις...

    Οι 6 «μαγικές» φράσεις που κάνουν τα παιδιά να ακούνε τους γονείς τους

    Οι γονείς ψάχνουν πάντα τρόπους για να κάνουν τα...