flamis.gr

Δεν θέλει SUV η McLaren

Ο διευθύνων σύμβουλος της McLaren, Mike Flewitt, έχει μια ξεκάθαρη εικόνα για το μέλλον της μάρκας και η μελλοντική στρατηγική, τουλάχιστον για το άμεσο μέλλον, δεν περιλαμβάνει κάποιο crossover μοντέλο, σε πλήρη αντίθεση με ανταγωνιστές όπως η Aston Martin, η Ferrari, η Lamborghini και άλλοι. Ωστόσο, οι κανονισμοί ωθούν τη μάρκα να κατασκευάζει μόνο υβριδικά μοντέλα. «Έχουμε μείνει πολύ πιστοί στην ιδέα της παραγωγής supercars. Αυτή είναι μια ερώτηση που δέχομαι από ορισμένες αγορές: “Θα κάνετε SUV;” Ή “Θα κάνετε ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο;” Η απάντηση είναι όχι, δεν είμαστε διατεθειμένοι να κάνουμε ούτε το ένα, ούτε το άλλο», είπε ο Flewitt σε συνέντευξή του στο περιοδικό Car. «Η απάντηση είναι απολύτως λογική. Η μάρκα μας είναι πλήρως αφοσιωμένη στα μηχανοκίνητα σπορ, στην παραγωγή supercar και αυτοκίνητα με προσανατολισμό τις επιδόσεις και την ευχαρίστηση του οδηγού. Είναι πολύ νωρίς για να επεκτείνουμε τη μάρκα σε άλλες κατηγορίες και να προσπαθούμε να δώσουμε κάτι από το πνεύμα του ονόματός μας σε ένα προϊόν που σαφώς δεν έχει καμία σχέση με την ιστορία μας».


Είναι από τις πλέον ξεκάθαρες απαντήσεις στα συγκεκριμένα ερωτήματα, για τα οποία οι ανταγωνιστές της McLaren όπως φαίνεται, έβαλαν «νερό στο κρασί τους» προσφέροντας SUV πολυτελείας και επιδόσεων τα τελευταία χρόνια. Ωστόσο, για τη McLaren, το πνεύμα της εταιρείας είναι πολύ εναρμονισμένο στη διάθεση της αναγνώρισης των πραγματικών αναγκών των οδηγών. Ακόμα και για τις επιλογές των υβριδικών συστημάτων, ο Mike Flewitt είναι ξεκάθαρος: «Είμαι αρκετά ειλικρινής για να πω ότι κάνουμε υβριδικά τα αυτοκίνητά μας, μόνο και μόνο για να συμμορφωθούμε με την περιβαλλοντική νομοθεσία για να παραμένουμε μέσα στο πλαίσιο που ορίζουν οι νόμοι. Μετά το 2022- 2023, δεν βλέπω να κυκλοφορούν μη υβριδικά αυτοκίνητα». Το επόμενο επιβεβαιωμένο υβριδικό McLaren είναι το Artura που κάνει το ντεμπούτο του το πρώτο εξάμηνο του 2021. Βρίσκεται στη νέα πλατφόρμα από ανθρακόνημα MCLA. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης που θα αποτελεί τη βάση για την απόδοση του υβριδικού συνόλου, είναι ο twin turbo V6. Αντίστοιχα, για να δούμε το μοντέλο που θα αντικαταστήσει το Ρ1 στη γκάμα των μοντέλων της McLaren, θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι το 2025.

Comments are closed.