ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΟΛΠΑ: Επιμένει για την μαρίνα Μέγκα Γιοτ “Patradise Mega Yacht Marina”

    Ημερομηνία:

    Συνέντευξη στο newmoney.gr

    Φλίγκος

    Το λιμάνι της Πάτρας μετασχηματίζεται σε έναν σύγχρονο, ανταγωνιστικό και βιώσιμο κόμβο ανάπτυξης, ενισχύοντας τη θέση του ως πύλη διασύνδεσης της Ελλάδας με την Ιταλία και τη Μεσόγειο. Αποτελεί έναν από τους πιο στρατηγικούς κόμβους για το εμπόριο, τις μεταφορές και τον τουρισμό.

    Ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Πατρών – ΟΛΠΑ, Παναγιώτης Αναστασόπουλος, τονίζει τη σημασία της αξιοποίησης των συγκριτικών πλεονεκτημάτων του λιμανιού προκειμένου να προσφέρει όφελος πρώτιστα στην κοινωνία και την οικονομία της Πάτρας.

    Στόχος είναι η αναβάθμιση των υποδομών, η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και η προσέλκυση επενδύσεων με έργα όπως η «Patradise Mega Yacht Marina» και η ανάπτυξη της κρουαζιέρας. Μέσα από αυτές τις στρατηγικές επενδύσεις, το λιμάνι της Πάτρας επιδιώκει να καταστεί διεθνής προορισμός και να ενισχύσει τη θέση της πόλης στον παγκόσμιο τουριστικό και εμπορικό χάρτη.

    – Το λιμάνι της Πάτρας αποτελεί ιστορικό πυλώνα για τη Δυτική Ελλάδα. Ποιες είναι οι προτεραιότητες για την επόμενη πενταετία;

    Το λιμάνι της Πάτρας είναι μια πύλη εμπορίου, μεταφορών και τουρισμού, που μπορεί να ενισχύσει δυναμικά την οικονομία της Δυτικής Ελλάδας.

    Στρατηγικός μας στόχος είναι να αναβαθμίσουμε το λιμάνι, να αυξήσουμε την ανταγωνιστικότητά του και να ενισχύσουμε τη συνδεσιμότητά του με τα διεθνή δίκτυα μεταφορών. Αυτό το επιτυγχάνουμε μέσω ενός εξωστρεφούς και φιλόδοξου αναπτυξιακού σχεδίου, το οποίο περιλαμβάνει τον εκσυγχρονισμό των λιμενικών υποδομών και την επέκταση των δυνατοτήτων του λιμανιού ώστε να ανταποκριθεί στις αυξανόμενες απαιτήσεις της ναυτιλιακής αγοράς. Κοινός παρονομαστής, όμως, όλων των πρωτοβουλιών μας είναι η συνεισφορά πρωτίστως στην Πάτρα.

    Ολα τα παραπάνω εντάσσονται στο masterplan για το λιμάνι της Πάτρας, το οποίο βρίσκεται στο τελικό στάδιο έγκρισης από τις αρμόδιες αρχές.

    – Ποιες είναι οι σημαντικότερες επενδύσεις που προγραμματίζετε;

    proliptikes

    Προχωρούμε με στοχευμένες επενδύσεις, όπως η αναβάθμιση του επιβατικού σταθμού, ώστε να βελτιώσουμε την εμπειρία των επιβατών και των επισκεπτών, η βελτίωση των εγκαταστάσεων ελλιμενισμού και η ενσωμάτωση σύγχρονων τεχνολογικών λύσεων για την αυτοματοποίηση των διαδικασιών και την αποδοτικότερη και βιώσιμη λειτουργία του λιμανιού.

    Παράλληλα, προχωρούμε στη δημιουργία της «Patradise Mega Yacht Marina», ενός εμβληματικού έργου που θα αναβαθμίσει το παραλιακό μέτωπο της Πάτρας. Πρόκειται για μια στρατηγική επένδυση ύψους περίπου 12 εκατ. ευρώ, χρηματοδοτούμενη από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.

    Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε έναν μοναδικό προορισμό θαλάσσιου τουρισμού, ο οποίος θα ενισχύσει την τοπική οικονομία και θα προσελκύσει υψηλής προστιθέμενης αξίας τουρισμό στην Πάτρα.

    – Γιατί χρειάζεται η Πάτρα μία μαρίνα;  Η Πάτρα διαθέτει μια στρατηγική τοποθεσία και ένα ανεκμετάλλευτο παραλιακό μέτωπο. Δεν μπορούμε να αφήσουμε τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της πόλης αναξιοποίητα. Εχουμε ευθύνη να αξιοποιήσουμε το λιμάνι κατά τρόπο που να προσφέρει τα μέγιστα πρωτίστως στην κοινωνία και την οικονομία της Πάτρας.

    Η «Patradise Mega Yacht Marina» είναι ένα πολυλειτουργικό έργο που θα δημιουργήσει ένα σύγχρονο χώρο αναψυχής ανοιχτό στο κοινό, θα ενισχύσει τις επιχειρηματικές ευκαιρίες στον τομέα της εστίασης, του εμπορίου και των υπηρεσιών και θα προσελκύσει mega yachts και θαλάσσιο τουρισμό, τοποθετώντας την Πάτρα στον διεθνή χάρτη του yachting. Παράλληλα, θα δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας και θα δώσει μια νέα δυναμική ανάπτυξης στην περιοχή.

    – Ποια θα είναι τα οφέλη από υποπαραχώρηση λιμενικών υποδομών στην κρουαζιέρα;  Ο διαγωνισμός για την υποπαραχώρηση λιμενικών υποδομών στον τομέα της κρουαζιέρας έχει σχεδιαστεί με μεγάλη προσοχή σε συνεργασία με το Υπερταμείο και το ΤΑΙΠΕΔ.

    Η ανάπτυξη υποδομών κρουαζιέρας θα επιτρέψει την προσέλκυση επισκεπτών από όλο τον κόσμο στην Πάτρα και φυσικά στη Δυτική Ελλάδα. Θα επιμείνω στο πόσο σημαντικό είναι αυτό για την τοπική οικονομία. Το 1/3 των εσόδων από το τέλος κρουαζιέρας θα ενισχύσει τον δημοτικό προϋπολογισμό, χρηματοδοτώντας κοινωνικές και πολιτιστικές δράσεις, τη δημιουργία ή αναβάθμιση δημοτικών υποδομών και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής συνολικά στην πόλη της Πάτρας. Παράλληλα, η αυξημένη τουριστική κίνηση θα προσφέρει μία σημαντική τόνωση της εμπορικής δραστηριότητας των καταστημάτων και των χώρων εστίασης της πόλης, δημιουργώντας μια νέα δυναμική ανάπτυξης.

    – Κάποιοι διερωτώνται αν χρειάζεται και μαρίνα και κρουαζιέρα η Πάτρα. 

    Χρειάζεται οτιδήποτε αξιοποιεί τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα, ανταποκρίνεται στη ζήτηση και προσφέρει ουσιαστικά στην Πάτρα, στη Δυτική Ελλάδα και τη χώρα μας. Αυτό το τρίπτυχο πλαισιώνει το δικό μας στρατηγικό όραμα για το λιμάνι. Διαχρονικά έχουμε δει ότι το Ιόνιο, η Δυτική Ελλάδα και η Πελοπόννησος συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον υψηλής προστιθέμενης αξίας τουρισμού. Η κρουαζιέρα φέρνει σημαντικό αριθμό τουριστών με άμεση τόνωση της τοπικής αγοράς, ενώ η μαρίνα προσελκύει τουρίστες υψηλής προστιθέμενης αξίας που παραμένουν στην περιοχή για μεγαλύτερο διάστημα.

    Είναι, λοιπόν, υποδομές που αλληλοσυμπληρώνονται.

    PhysioClinic

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    ΤΡΑΓΩΔΙΑ: Νεκρό βρέφος από ανακοπή – Η οικογένεια είχε χάσει και άλλο παιδί πριν 5 χρόνια

    Τραγωδία σημειώθηκε στην Εύβοια, καθώς ένα αγοράκι μόλις ενός έτους...

    Ο Αρχιμανδρίτης Νικόδημος Καβαρνός στην Πάτρα – Μια Κατανυκτική Συναυλία Ενόψει του Πάσχα

    Δεύτε Λάβετε Φως! Το Σάββατο 29 Μαρτίου, λίγο πριν το...

    ΠΑΤΡΑ: “Ανοιξαν” γνωστό καφέ στην Γεροκωστοπούλου

    Μπαράζ διαρρήξεων έχουν σημειωθεί τις τελευταίες ημέρες σε καταστήματα...

    Εύκολα γιουβαρλάκια σούπα

    Υλικά Μερίδες: 4 Για τα γιουβαρλάκια 300 γρ. κιμά μοσχαρίσιο ...