Τι να λέμε τώρα…. Τα social media παίζουν σημαντικό ρόλο στον δημόσιο λόγο και αυτό είναι κάτι που φαίνεται περισσότερο από κάθε άλλη φορά την περίοδο των εκλογών.
Οι υποψήφιοι που βρίσκονται σε μια νεαρή ηλικία γνωρίζουν καλά τη δύναμη των social media και οι περισσότεροι από αυτούς έχουν πάψει τις επισκέψεις σε φορείς, σε ιδρύματα, σε συλλόγους έως και σε πανηγύρια με τις σχετικές φωτογραφίες και τα δελτία Τύπου.
Υπάρχουν βέβαια και κάποιοι που το προχώρησαν ακόμα παραπάνω. Όπως για παράδειγμα η «δική» μας η υποψήφια περιφερειακή σύμβουλος του Νεκτάριου Φαρμάκη, Δήμητρα Μπαλαφούτη, η οποία φαίνεται ότι αποφάσισε να στηρίξει το επικοινωνιακό της κομμάτι, κυρίως στο TikTok.
Το κατεξοχήν μέσο των νέων που έχει χρήστες ένα target group που δεν ξεπερνάει κατά κανόνα τα 25 με 28 έτη στην ηλικία. Επέλεξε έτσι ίσως το πιο δύσκολο social media από πλευράς έκφρασης δημόσιου λόγου – πόσο μάλλον πολιτικού (είναι γνωστό ότι οι νέοι δεν χαρίζονται στα σχόλια τους) αλλά ταυτόχρονα και του πιο ανερχόμενου.
Μέχρι στιγμής τα πάει περίφημα και με τα βίντεο που ανεβάζει σε τακτικά χρονικά διαστήματα έχει κερδίσει τις εντυπώσεις δείχνοντας ότι ο δημόσιος πολιτικός λόγος μπορεί να αναπτυχθεί και μέσα από ένα τέτοιο μέσο. Περιμένουμε τα επόμενα…