Κανένα επιπλέον κυκλοφοριακό φόρτο δεν θα φέρουν οι αντιδρομήσεις που είναι να γίνουν στην Πάτρα, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε η αρμόδια αντιδήμαρχος Αναστασία Τογιοπούλου.
Από τη συνεδρίαση της δημοτικής επιτροπής το πρωί της Τρίτης πέρασαν δύο κυκλοφοριακές μελέτες. «Και οι δύο μελέτες επικαιροποιούν το παραπάνω συμπέρασμα ότι δηλαδή δεν πρόκειται να επιφορτίσουν το κυκλοφοριακό, αντίθετα θα δώσουν λύσεις και είναι στην κατεύθυνση της βιώσιμης αστικής ανάπτυξης και την βελτίωση της ποιότητα ζωής».
Οι παρεμβάσεις αυτές αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2025 οπότε και το σχέδιο των αντιδορμήσεων θα είναι εφαρμοστεί. Η πρώτη μελέτη συνοπτικά περιλαμβάνει κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Κορίνθου (από Ελ. Βενιζέλου έως Αγ. Σοφίας) και νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις επί της οδού Ναυαρίνου (Β. Ηπείρου έως Παπαφλέσσα.
Η μελέτη αφορά και την οδό Κανακάρη και συγκεκριμένα την αντιδρόμηση της οδού (Παπαφλέσσα έως Αγ. Σοφίας), την αντιστροφή φαναριών, νέα φανάρια (επί των κόμβων Κανακάρη – Αράτου, Κανακάρη – 28ης Οκτωβρίου, Κανακάρη – Αγ. Σοφίας, την απαγόρευση στάθμευσης στην πλευρά προς το βουνό (εκτός από Βαλτετσίου – Νόρμαν που θα απαγορεύεται και από τις δύο πλευρές).
Επίσης περιλαμβάνονται οι νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις επί της Αγ. Σοφίας (Κορίνθου έως Ελ. Στρατιώτου), δηλαδή η αμφιδρόμηση ως οδός διπλής κατεύθυνσης, τροποποίηση υφιστάμενων φωτεινών σηματοδοτών, απαγόρευση στάθμευσης στην πλευρά προς κέντρο και θα επιτρέπεται από την πλευρά προς Ρίο.
Η δεύτερη μελέτη αφορά τη συγκοινωνία, την κυκλοφορία και τη στάθμευση. Συγκεκριμένα προβλέπει νέες ρυθμίσεις και αντιδρομούνται οι οδοί: Αράτου (Ανδρούτσου έως Αγ. Ανδρέου), Ζαΐμη, Μαιζώνος (Αράτου έως 28ης Οκτωβρίου), Κωνσταντινουπόλεως (28ης Οκτωβρίου έως Αγ. Σοφίας) και Ανδρούτσου (Σατωβριάνδου έως Αράτου).