Υπάρχουν τρεις οδικοί άξονες, εξαιρετικά σημαντικοί για την ανάδειξη της Δυτικής Ελλάδας, οι οποίοι σήμερα… λείπουν. Ο πρώτος είναι η γνωστή και «πολύπαθη» Πατρών – Πύργου. Ένα έργο πάντως, που όπως όλοι λένε, βρίσκεται ένα «βήμα» προτού ξεκινήσει και επίσημα. Επίσης όμως, η Δυτική Ελλάδα έχει ανάγκη από έναν σύγχρονο «διαγώνιο άξονα» που θα συνδέει την Ιονία Οδό με την ΠΑΘΕ, δηλαδή τη δυτική με την ανατολική χώρα. Όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών, Κώστας Καραμανλής το περασμένο Σάββατο, το τμήμα από τον Μπράλο μέχρι την Άμφισσα θα κατασκευαστεί ως δημόσιο έργο με εκτιμώμενο κόστος 285 εκ. ευρώ. Απομένουν όμως, δύο ακόμα τμήματα: Το τμήμα Λαμία – Μπράλος και το τμήμα Άμφισσα – Αντίρριο. Και ειδικά το τελευταίο, είναι πολύ σημαντικό. Αλλά και το πιο δύσκολο μάλλον. Η ολοκλήρωση του άξονα από το Αντίρριο μέχρι τη Λαμία όμως, θα σημαίνει πως κάποιος θα μπορεί να φτάνει από την Λαμία στην Πάτρα σε περίπου 1,5 ώρα! Καταλαβαίνουμε όλοι την αξία του δρόμου, λοιπόν. Τέλος, ένας ακόμα πολύτιμος οδικός άξονας, είναι ο δρόμος Πάτρα – Τρίπολη. Έχουμε τονίσει πολλές φορές τη σημασία σύγχρονης οδικής σύνδεσης της Πάτρας με την πελοποννησιακή ενδοχώρα. Αυτοί οι τρεις δρόμοι θα… αλλάξουν τον χάρτη και τις δυνατότητες της περιοχής.
ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ: Οι τρεις δρόμοι που… αλλάζουν τον χάρτη
Ημερομηνία: