
Mήνυμα «112» θα λαμβάνουν από την Εφορία οι οφειλέτες για τα ληξιπρόθεσμα χρέη τους στο πλαίσιο της νέας Στρατηγικής Είσπραξης της ΑΑΔΕ για την περίοδο 2025-2029.


Την ίδια στιγμή ΑΑΔΕ αναμένεται να πραγματοποιήσει τουλάχιστον 60.000 τηλεφωνικές επικοινωνίες προκειμένου να ενημερώσει τους φορολογούμενους για τη τήρηση των φορολογικών τους υποχρεώσεων αλλά και για τη συμμόρφωσή τους.
Αυτό αρχικά αυτό θα αφορά στους οφειλέτες που έχουν για πρώτη φορά ληξιπρόθεσμα χρέη και που έχουν μπει στο μικροσκόπιο του ελεγκτικού μηχανισμού. Επίσης επισημαίνεται πως μέχρι το τέλος Μαρτίου αναμένεται “τρέξει” το σύστημα ολοκληρωμένης πληροφόρησης. Αυτό θα είναι ένα ενιαίο σημείο πληροφόρησης για φορολογούμενους, επιχειρήσεις και στελέχη της ΑΑΔΕ και σε αυτό θα έχουν πιο εύκολα πρόσβαση σχετικά με τη εκάστοτε ισχύουσα φορολογική και τελωνειακή νομοθεσία.
Οι στόχοι για το 2025
Υπενθυμίζεται πως οι στόχοι της ΑΑΔΕ για το 2025 είναι μεταξύ άλλων οι εξής:
- Να εισπραχθούν τα 3 δισ. ευρώ που προέρχονται από παλαιές ληξιπρόθεσμες οφειλές των φορολογουμένων.
- Να εισπραχθούν τουλάχιστον 700 εκατ. ευρώ από τους μεγάλους οφειλέτες. Αυτό θα επιτευχθεί με στοχευμένες δράσεις της Επιχειρησιακής Μονάδας Είσπραξης (ΕΜΕΙΣ) .
- Να εισπραχθούν 28 εκατ. ευρώ που προέρχονται από συνολικές ληξιπρόθεσμες οφειλές προς τα τελωνεία.
