Ο τρόπος που έχουν εξελιχθεί πλέον οι διαδικτυακές πλατφόρμες δίνουν την δυνατότητα σε όλους να καταθέσουν την άποψή τους. Από την άποψη των «πολλών» κρίνονται σε πολλές περιπτώσεις επιχειρήσεις, οι οποίες αν έχουν κακή αξιολόγηση θα πρέπει να παλέψουν πολύ για να ορθοποδήσουν.
Σε αυτή την ελευθερία της κριτικής δεν συμμετέχει μόνο ο καταναλωτής, αλλά και ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης που μπορεί αν θέλει να παρέμβει για να υπεραπιστεί το κατάστημά του, να απολογηθεί, ή να δώσει εξηγήσεις προς το κοινό που διαμορφώνει άποψη για το μαγαζί του.
Υπάρχει όμως ένας ιδιοκτήτης ταβέρνας που τους έχει ξεπεράσει όλους. Όχι μόνο δεν αφήνει κανένα αρνητικό σχόλιο να «πέσει κάτω», αλλά απαντά με ιδιαίτερα καυστικό τρόπο στους πελάτες του προκαλώντας σε πολλές περιπτώσεις αστείρευτο γέλιο. Βέβαια αξίζει να σημειωθεί πως το συγκεκριμένο κατάστημα έχει πολύ καλές κριτικές σε γενικότερο πλαίσιο και είναι λίγοι αυτοί που τον… στεναγχωρούν.
Μάλιστα, τον ανακάλυψαν και στο twitter με αποτέλεσμα να υπάρξουν πολλά ξεκαρδιστικά σχόλια.
«Εσένα όπως σε βλέπω, σιγά μη θες ένα σουβλάκι», απάντησε σε κάποιον που βαθμολόγησε το μαγαζί του με ένα αστεράκι, «Σε σένα επειδή θες να τρως γρήγορα θα κοιτάξω να στείλω έναν τυλιχτή να τον έχεις δίπλα σου να βλέπεις τηλεόραση και να τσιμπάς σουβλάκι. Όταν γουστάρεις θα λες φτιάξε ένα χωρίς κρεμμύδι τσακ σε 1 λεπτό να στο δίνω στο στόμα. Αντε βρε τραχανά», ήταν η απάντησή του σε κάποιον που παραπονέθηκε για την εξυπηρέτηση.
Από τις πιο… επικές απαντήσεις ήταν αυτή που έδωσε σε κάποιον ο οποίος υπογράμμισε πως έχει πολλά κουνούπια στο μαγαζί. «Τώρα νοίκιασα αεροπλάνο να κάνω ραντίσματα αδερφέ, θα αναλάβω εγώ το κόστος», του είπε.
Δείτε μερικές περιπτώσεις: