Το εισιτήριο διαρκείας δεν είναι απλώς ένα κομμάτι χαρτί ή μια ηλεκτρονική κάρτα που εξασφαλίζει την είσοδο στο γήπεδο για όλη τη χρονιά. Αποτελεί ένα σύμβολο σχέσης εμπιστοσύνης ανάμεσα στον οπαδό και την ομάδα του, γι’ αυτό τις περισσότερες φορές καταχωρείται στα «πάγια έξοδα» στο τέλος του Καλοκαιριού, όπως π.χ. τα σχολικά είδη των παιδιών ή οι προκαταβολές για τις ετήσιες δραστηριότητές τους.
Ο κάτοχός του δεσμεύεται εκ των προτέρων ότι θα σταθεί δίπλα στην ομάδα σε κάθε παιχνίδι, ανεξαρτήτως αποτελεσμάτων. Για πολλούς φιλάθλους, η αγορά εισιτηρίου διαρκείας δεν ισοδυναμεί μόνο με μια προνομιακή θέση στο γήπεδο, αλλά δημιουργεί την αίσθηση ότι συμμετέχουν ενεργά στο συλλογικό ταξίδι μιας σεζόν.

Για τους συλλόγους με την μεγαλύτερη οπαδική βάση στην Ελλάδα (Ολυμπιακός, Παναθηναϊκός, ΑΕΚ από την Αττική και ΠΑΟΚ, Άρης από τη Θεσσαλονίκη) ο συνολικός αριθμός των εισιτηρίων διαρκείας ξεφεύγει, επίσης, από το εφάπαξ έσοδο στην αρχή της σεζόν. Είναι και θέμα πρεστίζ τα εισιτήρια να εξαντλούνται και οι κερκίδες να γεμίζουν. Πρόκειται, πάντως, για μια αγορά που παρά τις διαβαθμίσεις της (προφανώς δεν έχουν τα εισιτήρια τις ίδιες τιμές) μπορεί να κάνει τζίρο που να πλησιάζει συνολικά τα 10 εκατ. ευρώ. Η εικόνα που άφησε η περίοδος διάθεσης εισιτηρίων διαρκείας για την αγωνιστική σεζόν 2025/26 μοιάζει με εικόνα σε αγώνα υψηλού ρίσκου: γρήγορες εναλλαγές, sold-out και πίεση στην αγορά για λίγες διαθέσιμες θέσεις.

Ο Ολυμπιακός «έκλεισε» νωρίς. Η ΠΑΕ ανακοίνωσε πως τα εισιτήρια διαρκείας εξαντλήθηκαν κατά την περίοδο διάθεσης και δήλωσε ότι διέθεσε τον μέγιστο αριθμό θέσεων που της επέτρεπε η διαχείριση θέσεων λόγω ευρωπαϊκών υποχρεώσεων. Απομένουν μόνο ελάχιστες VVIP κάρτες σε ειδικές στιγμές διάθεσης. Η επίσημη ανακοίνωση της ΠΑΕ επιβεβαιώνει το sold-out στις αρχικές παρτίδες διαρκείας -παρότι δεν ανακοινώθηκε ακριβής αριθμός εκτιμάται ότι τα διαρκείας που πουλήθηκαν ξεπερνούν τις 18.000. Η ζήτηση στον Ολυμπιακό μεταφέρθηκε και στο μπάσκετ: η ΚΑΕ δημοσιοποίησε ότι τα αρχικά 7.118 διαρκείας που έβγαλε προς διάθεση εξαντλήθηκαν, γεγονός που οδήγησε τη διοίκηση να ανοίξει επιπλέον θέσεις (περίπου 400) οι οποίες επίσης καλύφθηκαν πολύ γρήγορα.

Αντίστοιχο ήταν το ενδιαφέρον και στον Παναθηναϊκό, μάλιστα η προσφορά μειώθηκε και οι τιμές αυξήθηκαν σημαντικά με την «μετακίνηση» της ποδοσφαιρικής ομάδας στην ιστορική της έδρα «Απόστολος Νικολαϊδης» αντί για το αχανές ΟΑΚΑ. Στις θύρες που επιτρέπονταν ανανεώσεις από τους παλιούς κατόχους, τα περισσότερα διαρκείας ανανεώθηκαν στις πρώτες μέρες της αντίστοιχης περιόδου και τα εισιτήρια που πουλήθηκαν συνολικά πλησίασαν τις 10.000. Στο μπάσκετ το «πράσινο» διαρκείας εξαντλήθηκε πολύ γρήγορα: η ΚΑΕ ανακοίνωσε sold-out των διαθέσιμων 15.000 διαρκείας μέσα σε 48 ώρες — ένα νούμερο που ξεχωρίζει για τα ελληνικά δεδομένα και που δηλώνει ότι ο κόσμος αντέδρασε πολύ νωρίς και οργανωμένα.

Ο ΠΑΟΚ είδε, επίσης, πολύ ισχυρή ανταπόκριση τη σεζόν που ο σύλλογος γιορτάζει τα 100 χρόνια από την ίδρυσή του: δημοσιεύματα και ανακοινώσεις της ΠΑΕ αναφέρουν ότι έχουν φύγει χιλιάδες διαρκείας σε φάσεις διάθεσης, με ρεπορτάζ να σημειώνει πως έχουν διατεθεί περίπου 16.200 διαρκείας σε προχωρημένο στάδιο πωλήσεων, με τον κόσμο να ωθεί προς το sold-out. Η Τούμπα παραμένει ένας από τους πιο «αξιόπιστους» σε αριθμούς προορισμούς για τα διαρκείας.
Η ΑΕΚ και ο Άρης κινούνται σε πιο «μετρημένα» αλλά σταθερά επίπεδα: η ΑΕΚ ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις των εισιτηρίων διαρκείας ξεπέρασαν τις 11.000 στην πρώτη περίοδο ανανεώσεων, σαφές δείγμα ότι ο πυρήνας της βάσης της είναι ενεργός και επαναλαμβανόμενος. Ο μπασκετικός Άρης ανέφερε ότι είχε διατεθεί μεγάλο ποσοστό των θέσεων (π.χ. περίπου 2.700 εισιτήρια διαρκείας σε αρχικό κύκλο, με μικρά υπόλοιπα προς διάθεση), στοιχείο που δείχνει ισχυρή τοπική στήριξη στη νέα διοίκηση υπό τον Κινέζο χρηματοδότη Ρίτσαρντ Σιάο.
Σε κάθε περίπτωση, η σχέση που χτίζει ο οπαδός με την αγαπημένη του ομάδα μέσω του διαρκείας είναι σχέση ζωής και όχι… τιμής.