flamis.gr
Ενημερωτικό Portal, Πάτρα, Αχαΐα

«Είσοδο με ραντεβού» – Ζητούν από τον Α. Γεωργιάδη οι Αργυροχρυσοχόοι και της Αχαΐας

Επιστολή στον Yπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων Ελλάδας Άδωνι Γεωργιάδη απέστειλε το Δ.Σ του Συνδέσμου Βιοτεχνών Αργυροχρυσοχόων Κοσμηματοπωλών Αχαΐας ζητώντας να επιτραπεί η είσοδοςστο κατάστημα με ραντεβού (click inside).

To πλήρες κείμενο της επιστολής που υπογράφουν ο πρόεδρος Αδάμ Τσαρούχας και ο γενικός γραμματέας Νίνο Ηλιόκαυτος έχει ως εξής: «Με έκπληξη διαπιστώσαμε, ότι δεν μας λάβατε υπ’ όψη στα νέα μέτρα που ανακοινώσατε. Παρ’ ότι είχε διαρρεύσει, ότι τα κοσμηματοπωλεία θα έχουν δυνατότητα εισόδου του πελάτη στο κατάστημα με ραντεβού (click inside), τηρουμένων των προβλεπόμενων μέτρων, τελικά αποφασίστηκε να μην έχουμε αυτή τη δυνατότητα.

Επειδή είναι αδιανόητο να παραδίδουμε πολύτιμα αντικείμενα στο δρόμο και χωρίς δυνατότητα του πελάτη να επιλέξει ένα είδος που κατά τους νομικούς όρους «δεν είναι ενοχή γένους αλλά είδους» (όπως συμβαίνει στα σούπερ μάρκετ κλπ καταστήματα), θεωρούμε ότι θα πρέπει ΑΜΕΣΑ να επανατοποθετηθείτε αναφορικά με τη λειτουργία των εξειδικευμένων καταστημάτων μας προκειμένου αφ΄ ενός να μην τίθεται σε κίνδυνο η ζωή τόσο ημών όσο και των πελατών μας και αφ’ ετέρου να μην οδηγηθούμε σε πλήρες οικονομικό αδιέξοδο.

Ουδέποτε στα καταστήματα του είδους μας παρατηρήθηκε συνωστισμός και συνακόλουθα κίνδυνος μετάδοσης του ιού.Mε κανέναν τρόπο δεν επιβαρύνουμε το επιδημιολογικό φορτίο ούτε κατ΄ ελάχιστον!

Η ίδια η επιτροπή το γνωρίζει πολύ καλά αυτό και για τον λόγο αυτό άλλωστε είχαμε προϊδεαστεί για τη λειτουργία μας με το σύστημα (clickinside).Είναι επίσης αδιανόητο να έχουν την δυνατότητα οι καταναλωτές εισόδου σε μεγάλα καταστήματα λιανεμπορίου όπως πχ. JUMBO κτλ, ιδίως σε ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ όπως είναι ο Δήμος Πατρέωνκαι όχι εμείς, που βάζαμε στο κατάστημά μας πάντα ένα 1 ΑΤΟΜΟ! Θεωρούμε ότι οι απόψεις μας έχουν λογική βάση και επειδή, όσες φορές σας παρακολουθούμε, επιχειρηματολογείτε με λογικούς ισχυρισμούς και ουδείς αμφισβητεί τις γνώσεις σας για θέματα του εμπορίου, θέλουμε να πιστεύουμε, ότι τα ιδιαίτερα προσόντα και η εμπειρία σας θα σας οδηγήσουν στην επανεκτίμηση των δεδομένων και στην ορθή αντιμετώπιση του τρόπου λειτουργίας των καταστημάτων μας!»

 

Comments are closed.