Έκτακτη σύσκεψη στην Περιφερειακή Ενότητα Αχαΐας για τα πλημμυρικά φαινόμενα στο Δήμο Δυτικής Αχαΐας

    Ημερομηνία:

    DIVICO

    Έκτακτη σύσκεψη για τα πλημμυρικά φαινόμενα στην Δυτική Αχαΐα και τις ζημιές που έχουν προκληθεί, πραγματοποιήθηκε σήμερα, Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2021 στο γραφείο του Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Αχαΐας, Χαράλαμπου Μπονάνου.

    ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΣ

    Στη σύσκεψη συμμετείχαν, ο Δήμαρχος Δυτικής Αχαΐας, Σπύρος Μυλωνάς, η Επιστημονική Συνεργάτιδα του Αντιπεριφερειάρχη, Ουρανία Σπυρίδωνος, ο Διευθυντής Τεχνικών Έργων Π.Ε. Αχαΐας, Αριστοτέλης Κορκός, ο Προϊστάμενος του Τμήματος Τεχνικών Έργων Π.Ε. Αχαΐας, Παναγιώτης Φλωράτος, ο Προϊστάμενος  Τμήματος Δομών Περιβάλλοντος Τεχνικών Έργων Π.Ε. Αχαΐας, Παναγιώτης Γουναρόπουλος και ο Προϊστάμενος Πολιτικής Προστασίας Π.Ε. Αχαΐας, Ιωάννης Μπάφας.

    DEAR SANTA – COFFEE ISLAND

    Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης ο Δήμαρχος Δυτικής Αχαΐας, αφού ενημέρωσε για την κατάσταση που επικρατεί στο Δήμο, ζήτησε με έγγραφό του να κηρυχθεί η πληγείσα περιοχή σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης. 

    Επίσης, από τους παρόντες ανιχνεύθηκαν οι αιτίες των πλημμυρικών φαινομένων και αφενός επισημάνθηκε ότι (σύμφωνα με τα στοιχεία του Μετεωρολογικού Σταθμού Αράξου) έπεσαν 87 τόνοι νερού σε έξι ώρες, γεγονός που έπαιξε καθοριστικό ρόλο, ενώ αφετέρου, υπήρξαν μεγάλα προβλήματα που δημιουργήθηκαν από την ανεπάρκεια των τεχνικών έργων της σιδηροδρομικής γραμμής, εγκλωβίζοντας τα νερά στις παρακείμενες εκτάσεις. Επιπλέον, οι μικρές διατομές στη διαδρομή ρεμάτων και ποταμών, ήσαν πρόσθετα στοιχεία που συνετέλεσαν στα πλημμυρικά φαινόμενα.

    Σε πρώτο επίπεδο, αποφασίστηκε να ξεκινήσει άμεσα η καταγραφή των ζημιών από τις υπηρεσίες του Δήμου αλλά και της Περιφέρειας προκειμένου να κινηθεί η διαδικασία αποζημίωσης των πληγέντων. Παράλληλα, στην περιοχή με απόφαση του κ. Μπονάνου , δρουν τουλάχιστον πέντε (5) ιδιώτες εργολάβοι, με στόχο να παρεμβαίνουν άμεσα όπου υφίσταται ανάγκη.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Best Shop