Βγήκε από την Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Νοσοκομείου «Ευαγγελισμός» ο υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ, Γιώργος Μυλωνάκης, ο οποίος υπέστη ρήξη ανευρύσματος εγκεφάλου το πρωί της Τετάρτης 15 Απριλίου.
Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση του νοσοκομείου, η κλινική κατάσταση του κ. Μυλωνάκη παρουσιάζει βελτίωση, και οι γιατροί έκριναν σκόπιμη τη μεταφορά του σε εξειδικευμένο κέντρο αποκατάστασης για τη συνέχιση της νοσηλείας και της αποθεραπείας του.
Το νέο ιατρικό ανακοινωθέν:
«Ο Υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ κος Γεώργιος Μυλωνάκης, σήμερα 11 Μαϊου 2026 εξήλθε της ΜΕΘ του Νοσοκομείου ΓΝΑ «Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ», καθώς η κλινική του κατάσταση παρουσιάζει βελτίωση και κρίνεται σκόπιμη η μεταφορά του σε εξειδικευμένο κέντρο αποκατάστασης».



