Ελλάδα 2025: Δρόμοι vs Σιδηρόδρομος

    Ημερομηνία:

    Βάζουμε δίπλα – δίπλα τους χάρτες των οδικών (αριστερά) και των σιδηροδρομικών (δεξιά) υποδομών και έργων στη χώρα, όπως δόθηκαν στη δημοσιότητα χθες, μετά τη συνεδρίαση του Κυβερνητικού Συμβουλίου Οικονομικής Πολιτικής.

    Και όπως γίνεται εύκολα κατανοητό μάλλον από μία γενική ματιά, ενώ σε ό,τι αφορά τους δρόμους η Ελλάδα έχει κάνει σημαντικά βήματα προόδου τα τελευταία χρόνια, στον σιδηρόδρομο παραμένει… καχεκτική. Σύγχρονοι αυτοκινητόδρομοι λειτουργούν ή βρίσκονται υπό κατασκευή στο σύνολο σχεδόν της χώρας, παρά τα ελλείμματα που υπάρχουν, και ένα από αυτά, έχει βέβαια να κάνει και με τον οδικό άξονα Πύργου – Καλαμάτας. Αντίθετα όμως, εν έτει 2025 η Ελλάδα έχει επί της ουσίας μόνο έναν σημαντικό σιδηροδρομικό άξονα (Αθήνα – Θεσσαλονίκη) και αυτόν με τα προβλήματα που προκάλεσε η θεομηνία Daniel. Πελοπόννησος, Ήπειρος, Δυτική Μακεδονία ή και Κρήτη, παραμένουν ακόμα χωρίς σιδηρόδρομο. Και το κυριότερο: Χωρίς καμία ακόμα πρόβλεψη επέκτασης του σιδηροδρομικού δικτύου στην χώρα. Η τεράστια υστέρηση στο πιο αποτελεσματικό μέσο σταθερής τροχιάς είναι ορατή διά γυμνού οφθαλμού!

     

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Μέδουσες: Πότε το τσίμπημά τους μπορεί να σας οδηγήσει στο νοσοκομείο – Οδηγίες από τον ΕΟΔΥ

    Την ώρα που η θερμοκρασία ανεβαίνει επικίδυνα, η εμφάνιση μωβ μεδουσών αρχικά και...

    Λευκάδα: Μάχη ζωής για την 24χρονη που κατέρρευσε αφότου δέχθηκε πρόταση γάμου

    Τραγικό περιστατικό σημειώθηκε το βράδυ του Σαββάτου 05/07 στη...

    Εξαρθρώθηκε κύκλωμα που έκλεβαν ηλικιωμένες σε ΑΤΜ – 74 υποθέσεις και 120.000 ευρώ η λεία

    Πολυμελές οργανωμένο κύκλωμα γυναικών που έστηναν ενέδρες κοντά σε ΑΤΜ έξω από τράπεζες και...