Εμπειρίες, τιάρες και τσάντες από κροκόδειλο: Τι σημαίνει πλέον πολυτέλεια;

    Ημερομηνία:

    Την ημέρα που άνοιξε ξανά το κατάστημα της Hermès στο Guangzhou της Κίνας, μετά την άρση των περιορισμών Covid-19, η εταιρεία σημείωσε πωλήσεις περίπου 2,6 εκατομμυρίων δολαρίων σε οκτώ ώρες, σπάζοντας όλα τα ρεκόρ πολυτελείας. Σε μόλις 10 μήνες είχε ανακτήσει τα προπανδημικά της επίπεδα, ανεξάρτητα από το γεγονός ότι οι τιμές της είχαν αυξηθεί κατά 5% – ποσοστό που είναι από τα χαμηλότερα στον κλάδο.

    «Η ζήτηση αυξάνεται ακόμα κι αν οι εταιρείες συνεχίσουν να ανεβάζουν τις τιμές τους. Αυτό αποδεικνύεται από τη σημαντική αγορά μεταπώλησης, η οποία δεν θα υπήρχε αν δεν υπήρχε ζήτηση», λέει ένας εκπρόσωπος του οίκου δημοπρασιών Sotheby’s, ο οποίος διαθέτει ένα ολοένα και πιο ακμάζον τμήμα ειδών πολυτελείας που το 2021 ξεπέρασε το όριο του 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων σε πωλήσεις. «Οι πελάτες προσεγγίζουν ορισμένα αντικείμενα ως επενδύσεις».

    Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν μετατρέψει απρόσιτες τσάντες, παπούτσια ή κοσμήματα σε προϊόντα ψυχαγωγίας.

    Ως εκ τούτου η νέα εκδοχή της πολυτέλειας αφορά νεότερο πληθυσμό, ο οποίος μένει στο δυτικό κόσμο, γι’ αυτό ακολουθεί τυπικές πρακτικές της παλιάς πολυτέλειας. Οι αγοραστές καταναλώνουν ό,τι είναι μοναδικό και δύσκολο να αποκτηθεί για κάθε θνητό.

    Παράλληλα η πολυτέλεια φαίνεται και μέσα από τις εμπειρίες. Τα τελευταία χρόνια έχουν πολλαπλασιαστεί εταιρείες που κάνουν το αδύνατο δυνατό. Πρόκειται για την ενορχήστρωση «μοναδικών στιγμών» για ανθρώπους που δεν έχουν χρόνο – όπως ορίζει η Black Tomato, ένα από τα πολλά ταξιδιωτικά γραφεία εκατομμυριούχων που έχουν εμφανιστεί τα τελευταία χρόνια και που, μεταξύ άλλων μοναδικών στιγμών, έχει χτίσει προσωρινά ιγκλού και έχει κλείσει την Καπέλα Σιξτίνα για μια πενταμελή οικογένεια.

    Αλλά «εμπειρία» σημαίνει επίσης να παραγγείλει κανείς ένα βιβλίο πρώτης έκδοσης, να αποκτήσει μία τιάρα, να αγοράσει παπούτσια σε οίκο δημοπρασιών ή μέσω αντιπροσώπου, σαν να ήταν έργο τέχνης και κυρίως να τον φροντίσουν ξανά σε ένα πολυτελές κατάστημα, όπως παλιά, χωρίς να χρειάζεται να κάνει μία παραγγελία online.

    «Αυτό που έχει σημασία τώρα είναι το κατάστημα ως εμπειρία», εξηγεί ο Giovanni Maria Castelli, διευθυντής του 19-69, μιας εξειδικευμένης μάρκας πολυτελών αρωμάτων.

    Όταν η πολυτέλεια έχει γίνει δημοφιλής, ο πελάτης υπερπολυτέλειας θέλει κάτι απολύτως προσωποποιημένο.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Συνταγή για γαριδοκεφτέδες στον φούρνο

    Οτιδήποτε, περιέχει γαρίδες, είναι δημοφιλής μεζές του καλοκαιριού και άρα, η τέλεια...

    ΠΑΤΡΑ – ΤΩΡΑ: Επεισόδιο στα διόδια Αγίου Βασιλείου – ΒΓΗΚΕ ΛΟΣΤΑΡΙ

    ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: https://toloukoumi.gr/%cf%80%ce%b1%cf%84%cf%81%ce%b1-%cf%84%cf%89%cf%81%ce%b1-%ce%b5%cf%80%ce%b5%ce%b9%cf%83%cf%8c%ce%b4%ce%b9%ce%bf-%cf%83%cf%84%ce%b1-%ce%b4%ce%b9%cf%8c%ce%b4%ce%b9%ce%b1-%ce%b1%ce%b3%ce%af%ce%bf%cf%85/

    Μοχάμεντ Σαλάχ: Η Μύκονος τον κέρδισε ξανά – Νέες εικόνες από τις καλοκαιρινές διακοπές του

    Μοχάμεντ Σαλάχ και Μύκονος πηγαίνουν μαζί τα τελευταία καλοκαίρια, με τον επιθετικό...

    Δούκισσα Νομικού: Ποζάρει δίχως ίχνος μακιγιάζ με φόντο τους ουρανοξύστες στη Νέα Υόρκη

    Η Δούκισσα Νομικού ταξίδεψε στη Νέα Υόρκη και σε μια σειρά από φωτογραφίες...