Μετά το πρόσφατο ρεκόρ του Rimac Nevera R, η σουηδική εταιρεία απάντησε μέσα σε λίγες εβδομάδες, επανακτώντας τον τίτλο με το Jesko Absolut, χρησιμοποιώντας μόνο πίσω κίνηση εκεί όπου η Rimac χρειάστηκε τέσσερις ηλεκτροκινητήρες.
Το Gemera, τετραθέσιο και σχεδιασμένο για μακρινά ταξίδια υψηλών ταχυτήτων, αποτελεί το ισχυρότερο μοντέλο της μάρκας.
Εξοπλίζεται με V8 5.0 λίτρων biturbo που αποδίδει 1.500 PS, ενώ ένας επιπλέον ηλεκτροκινητήρας 800 PS ανεβάζει τη συνολική ισχύ στα 2.300 PS, περίπου 200 PS περισσότερα από το Rimac Nevera R.
Το υβριδικό σύστημα συνδυάζεται με το κιβώτιο Light Speed Tourbillon Transmission και τετρακίνηση με torque vectoring.


Παρά τη θεωρητική υπεροχή, το Nevera R παραμένει εντυπωσιακά ταχύτερο στο 0–100 km/h, με χρόνο 1,66 δευτερόλεπτα έναντι των 1,9 δευτερολέπτων του Gemera.
Ωστόσο, ο von Koenigsegg θεωρεί πως το προβάδισμα αυτό μπορεί να εξαλειφθεί μέσω λογισμικών αναβαθμίσεων, όπως συνέβη ήδη με το Jesko Absolut που βελτίωσε τις επιδόσεις του απλώς με αλλαγές στον προγραμματισμό του κιβωτίου.
Αν οι υποψίες επιβεβαιωθούν, το Gemera θα μπορούσε να αποτελέσει το νέο «όπλο» της Koenigsegg σε μια επόμενη απόπειρα ρεκόρ.
Η αντιπαλότητα με τη Rimac φαίνεται μακράς διαρκείας, μια τεχνολογική μάχη μεταξύ βενζίνης και ηλεκτρισμού, αλλά με κοινό στόχο: να ορίσουν ξανά τα όρια της αυτοκίνησης υψηλών επιδόσεων.