Χρήστες του ίντερνετ είναι πλέον σχεδόν όλοι οι Έλληνες, καθώς το 96% των ατόμων ηλικίας 13-74 μπαίνει στο διαδίκτυο.
Οι Έλληνες συνδέονται κυρίως από το κινητό τους και περνούν κατά μέσο όρο 2 ώρες «συνειδητοποιημένο χρόνο» την ημέρα online.
Μάλιστα, πάνω από 1 στους 3 Έλληνες και πάνω από 1 στους 2 της Gen Z δηλώνουν ότι δεν θα μπορούσαν να ζήσουν χωρίς ίντερνετ.
Ο κύριος λόγος σύνδεσης για όλες τις δημογραφικές ομάδες είναι τα social media, διαπιστώνει η τελευταία έκδοση της Πανελλήνιας Έρευνας Focus on Tech Life που διεξάγεται από την Focus Bari.
Οι νεαρές ηλικίες φτάνουν να αφιερώνουν κατά μέσο όρο 3 ώρες την ημέρα «συνειδητά» (καθώς ο μη συνειδητοποιημένος χρόνος scrolling on social πιθανά είναι πολύ περισσότερος).
Το Facebook είναι ξεκάθαρα το δίκτυο των «μεγαλύτερων 35+», ενώ στους Gen Z κυριαρχεί το Instagram και εξίσου «δυνατά» και το Tik Tok, που αναπτύχθηκε ραγδαία μέσα στα τελευταία τρία χρόνια.
Επίσης ραγδαία αυξάνονται και οι ηλεκτρονικές αγορές, καθώς ποσοστό 77% των χρηστών ίντερνετ ψωνίζει online. Η μέση δαπάνη ανά εξάμηνο να έχει φτάσει τα 1.000 ευρώ στο e-commerce, εμφανίζοντας αύξηση 110 ευρώ σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.