Η εφαρμογή sence city του Δήμου της Πάτρας λειτουργεί εδώ και αρκετό καιρό, φαίνεται όμως ότι τα παράπονα των πολιτών σε σχέση με τα «αντανακλαστικά» των υπηρεσιών του Δήμου και τις παρεμβάσεις τους στα αιτήματα, είναι πολλά! Σύμφωνα με τους περισσότερους δημότες υπάρχουν αιτήματα που αναφέρει η πλατφόρμα ότι έχουν επιλυθεί χωρίς όμως αυτό να έχει γίνει. Η επισήμανση αυτή δεν είναι τωρινή αφού έχει παρατηρηθεί και στο παρελθόν. Ακόμη και οι παρατάξεις της αντιπολίτευσης και στο παρελθόν έχουν στυλιτεύσει τον τρόπο λειτουργίας της δημοτικής πλατφόρμας η οποία δημιουργήθηκε ώστε οι δημότες επισυνάπτοντας το αντίστοιχο φωτογραφικό υλικό, να γνωστοποιούν στην Δημοτική Αρχή το αίτημα – πρόβλημά τους και να αναμένουν την επέμβασή της. Δυστυχώς όμως σε πολλές περιπτώσεις τα αιτήματα… παραμένουν «μετέωρα» και φυσικά «χρονίζουν»! Όπως υποστηρίζουν δημότες τα αιτήματα που παραμένουν σε εκκρεμότητα είναι δεκάδες και ο μέσος όρος της επίλυσης τους είναι κατά μέσο όρο πάνω από δύο μήνες. Από την άλλη σύμφωνα με τα όσα αναφέρει η ίδια ιστοσελίδα μέσα στον τελευταίο μήνα έχουν επιλυθεί 3.915 αιτήματα, ενώ έχουν αιτηθεί το ίδιο χρονικό διάστημα 1.634 ως νέα προβλήματα. Μάλιστα τα περισσότερα και μάλιστα σε ποσοστό που ξεπερνά το 80%, -σύμφωνα πάντα με την πλατφόρμα- αφορούν τον τομέα της καθαριότητας. Τους τελευταίους μήνες έχουν αυξηθεί και τα αιτήματα που αφορούν ξερά χόρτα και ακαθάριστα οικόπεδα! Aκολουθούν αιτήματα που σχετίζονται με πλατείες και κοινόχρηστους χώρους, στη συνέχεια προβλήματα με τον ηλεκτροφωτισμό και τέλος θέματα που έχουν να κάνουν με το πράσινο. Αξίζει να αναφέρουμε ότι μέσα στις τελευταίες ημέρες στο sence city έχουν καταγραφεί 340 νέα προβλήματα και 348 συμβάντα!
ΕΝΤΟΝΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΑΤΡΕΩΝ: Sence αλλά… no answer;
Ημερομηνία: