Το MG4 πρόσθεσε 4.998 μονάδες στις πωλήσεις της πάλαι ποτέ βρετανικής (κινεζικών, πλέον, συμφερόντων) μάρκας τον Ιούλιο, βοηθώντας την MG να αυξήσει τον όγκο της κατά περισσότερο από 175%!
What Car ?
Το παίρνεις με όλα κάτω. Επιτόκιο, δόσεις, ολα
Κλείσε ραντεβού με το… άλλο αυτοκίνητο
Διάλεξε το αυτοκίνητό σου με λίγα το μήνα και επιδότηση
Ηρθε θα σε καταπλήξει και είναι και το οικονομικότερο
Οδήγησε σήμερα το πιο εύκολο και άνετο
Η MG ήταν σε θέση να ξεπεράσει την Tesla στην Ευρώπη, αφού υπερδιπλασίασε τις πωλήσεις της τον Ιούλιο.
Η MG πούλησε 15.991 αυτοκίνητα, έναντι 15.139 της Tesla, με βάση προκαταρκτικά στοιχεία από την ερευνήτρια αγοράς Dataforce.
Οι πωλήσεις της MG τον Ιούλιο αυξήθηκαν κατά 176%, ενώ ο όγκος της Tesla αυξήθηκε σχεδόν 760% σε σύγκριση με τον περασμένο Ιούλιο, σύμφωνα με στοιχεία που αντιπροσωπεύουν το 90% των πωλήσεων στην Ευρωπαϊκή Ένωση και το Ηνωμένο Βασίλειο.
Ο μεγαλύτερος συντελεστής στην επιτυχία της MG ήταν το νέο MG4, το οποίο αντιπροσώπευε σχεδόν τις μισές από τις 10.193 προστιθέμενες πωλήσεις για την κινεζική μάρκα, κατά τη διάρκεια του μήνα.
Η Tesla αύξησε τις πωλήσεις της κατά 13.377 οχήματα, με το Model Y να αντιπροσωπεύει το 62% αυτής της αύξησης.
Πολλοί κερδισμένοι
Τον περασμένο μήνα, 28 μάρκες αύξησαν τις ευρωπαϊκές πωλήσεις τους κατά 17%, ενώ 50 μάρκες έκλεισαν τον μήνα του έτους με κέρδη όγκου.
Δέκα μάρκες, με επικεφαλής τη Lotus, κατέγραψαν τετραψήφια ή τριψήφια κέρδη. Οι πωλήσεις στη Lotus εκτινάχθηκαν σχεδόν 3.000%, στις 145 τον Ιούλιο, από μόλις πέντε τον ίδιο μήνα πέρυσι.
Οι πωλήσεις στο Xpeng αυξήθηκαν κατά 786%, στις 124 για τον μήνα. Άλλοι κερδισμένοι ήταν οι Polestar (+362%), Smart (+198%). BYD (+183 τοις εκατό) και Nio (+130 τοις εκατό).
Οι MG, Xpeng, BYD και Nio είναι κινεζικές μάρκες. Η Lotus και η Polestar είναι θυγατρικές της κινεζικής Zhejiang Geely, η οποία έχει επίσης μερίδιο 50% στη Smart.
Η Lexus αύξησε τις πωλήσεις της κατά 114% λόγω της έντονης ζήτησης για το premium μεσαίο SUV NX. Η Lexus αύξησε τις πωλήσεις του NX σχεδόν 130% τον περασμένο μήνα.
Υπήρχαν 27 μάρκες με διψήφια αύξηση, μεταξύ των οποίων η Subaru (+96%), η θυγατρική του Ομίλου Volkswagen, Cupra (45%), η μάρκα Stellantis, Alfa Romeo (+39%) και η Ford (+29%).
Η Volvo συνέχισε μια σειρά ισχυρών πωλήσεων, αυξημένες κατά 38% στις 17.710. Η μάρκα που ανήκει στην Geely οδηγήθηκε από τα ισχυρά κέρδη για το μεσαίο SUV XC60 και το συμπαγές XC40.
Άλλες μάρκες που κατέγραψαν κέρδη που ξεπέρασαν την αγορά ήταν η Kia (+22%), η BMW και η Lamborghini (και οι δύο +20%) και η Mini (+19%).
Η Νο. 1 σε πωλήσεις μάρκα της Ευρώπης, η VW, η οποία σημείωσε άνοδο 13%, είχε το δεύτερο μεγαλύτερο απόλυτο κέρδος πωλήσεων, μετά την Tesla, με αύξηση από 12.094 σε 102.714 πωλήσεις.
Εκτός από τη VW και την Porsche, οι 12 μάρκες που κατέγραψαν κέρδη κάτω από τον μέσο όρο της αγοράς, περιλάμβαναν τη Lancia (+8,1%), τη Mercedes-Benz (+5,4%), τη Maserati (+5,2%) και τη Land Rover (+4,1%).