Όντας εδώ και καιρό στις ετοιμασίες, το νέο “μακρύ” Defender δεν είναι κάτι που έρχεται από το πουθενά. Στην ουσία σήμερα έχουμε και την επίσημη πρεμιέρα του μοντέλου, το οποίο ονομάζεται “130” και έρχεται να συμπληρώσει την γκάμα που μέχρι τώρα την αποτελούσαν το τρίθυρο “90” και το πεντάθυρο “110”.
Στόχος είναι να δημιουργηθεί ένα πιο ευρύχωρο και άνετο Land Rover Defender για όσους χρειάζονται να μεταφέρουν την οικογένειά τους ή τους φίλους τους στα πέρατα της γης και ακόμα παραπέρα.
Η διαφοροποίηση πάντως δεν είναι στο μεταξόνιο που παραμένει στα 3.022 χιλιοστά και το μόνο που άλλαξε είναι ότι το μήκος του αμαξώματος μεγάλωσε κατά 340 χιλιοστά, φθάνοντας πλέον στα 5,385 μέτρα.
Αυτός ο έξτρα χώρος παρέχει διατηρεί ένα ικανοποιητικό πορτ-μπαγκάζ αλλά και σημαντική άνεση για τους επιβάτες που θα καθίσουν στην τρίτη σειρά των καθισμάτων.
Ο ελεύθερος χώρος για αποσκευές φθάνει τα 389 λίτρα με όλα τα καθίσματα στην θέση τους ή στα 1.232 λίτρα με πενταθέσια διάταξη. Mε όλα τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα, ο χώρος φόρτωσης φθάνει στα απίστευτα 2.516 λίτρα.
Τα πίσω καθίσματα δεν είναι τύπου ανάγκης, αλλά έχουν μεγάλη ευρυχωρία, είναι θερμαινόμενα ενώ οι επιβάτες έχουν στην διάθεσή τους και δική τους πανοραμική ηλιοροφή.
Ως προαιρετικός εξοπλισμός υπάρχει και κλιματισμός για αυτούς που θα καθίσουν στην τρίτη σειρά των καθισμάτων.
Η διάταξη 2+3+3 το καθιστά το μοναδικό ευρωπαϊκό SUV με δυνατότητα μεταφοράς 8 επιβατών, ενώ η τοποθέτηση των καθισμάτων έχει γίνει με τέτοιο τρόπο ώστε αυτά στις δύο πίσω σειρές να είναι τοποθετημένα λίγο πιο ψηλά για καλύτερη ορατότητα αλλά και μεγαλύτερη ευχέρεια κινήσεων των επιβατών.
Με την άφιξη του 130, η Land Rover πρόσθεσε και ένα πολύ όμορφο κόκκινο χρώμα στο αμάξωμα, αποκλειστικά για την συγκεκριμένη έκδοση.
Το σύστημα πολυμέσων με οθόνη 11,4 ιντσών είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις του, όπως και η αερανάρτηση. Στην φάση του λανσαρίσματος θα διατίθεται σε πέντε εκδόσεις, SE, HSE, X-Dynamic, X και μία περιορισμένης έκδοσης First Edition
Στο λανσάρισμά του θα υπάρχουν οι τρεις γνωστές επιλογές σε κινητήρες, η D300 με τον πετρελαιοκινητήρα των 300 ίππων, η P300 με τον εξακύλινδρο εν σειρά των 303 ίππων και η Ρ400 με τον επίσης εξακύλινδρο εν σειρά των 405 ίππων.
Προς το παρόν δεν υπάρχουν αναφορές για άλλους κινητήρες, όμως σίγουρα θα ακολουθήσουν η plug-in υβριδική έκδοση αλλά και η δυνατή V8
Παρά το μεγαλύτερο μέγεθος, το Defender παραμένει ένα απίστευτα ικανό αυτοκίνητο για εκτός δρόμου αποστολές, χωρίς μάλιστα να έχει επηρεαστεί ελάχιστα ακόμα και η ικανότητά του να διασχίζει μεγάλα ύψη νερού.