flamis.gr

Επίσημο: Lamborghini SC20

Η Lamborghini παρουσίασε σήμερα το ανοιχτό υπεραυτοκίνητο SC20 που κατασκευάστηκε σε ένα μοναδικό αντίτυπο. Το μοντέλο που βασίζεται στην Aventador, είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας της Squadra Corse με το Centro Stile σύμφωνα με τις προτιμήσεις του πελάτη που συμμετείχε σε όλη τη διαδικασία εξέλιξης και κατασκευής του οχήματος – κάτι αντίστοιχο δηλαδή με την Lamborghini SC18 που είδαμε πριν από δύο χρόνια.

Παρά την απουσία παρμπρίζ και οροφής, και τα αεροδυναμικά βοηθήματα που θυμίζουν αγωνιστικό όχημα, η Lamborghini SC20 είναι νόμιμη για χρήση στο δρόμο. Για το ανθρακονημάτινο αμάξωμα, το μεγαλύτερο μέρος του οποίου είναι εντελώς νέο, οι σχεδιαστές πήραν έμπνευση από τις Diablo VT Roadster, Aventador J, Veneno Roadster και Concept S όπως αποκάλυψε ο υπεύθυνος σχεδιασμού Mitja Borkert.

Στη μάσκα ξεχωρίζουν τα νέα φώτα πάνω στα φτερά, και ο επιθετικός προφυλακτήρας που μοιάζει να ενώνεται με το καπό. Ο άερας που μπαίνει στις εισαγωγές του προφυλακτήρα πάνω από το μεγάλο σπλίτερ δραπετεύει από τις εσοχές στο καπό οι οποίες μοιάζουν με αυτές τις αγωνιστικής Huracán GT3 EVO.

Στο προφίλ οι πόρτες θυμίζουν την Aventador όμως η απουσία οροφής αλλάζει τις αναλογίες του μοντέλου όπως και οι δύο αψίδες πίσω από τα προσκέφαλα των επιβατών. Οι εσιαγωγές αέρα στα φτερά και τα μαρσπιέ έχουν πιο ακραία προσέγγιση, με επιρροές από την πιστάδικη Essenza SCV12.

Πίσω κυριαρχεί ο τεράστιος και πολυεπίπεδος ανθρακονημάτινος διαχύτης, οι ψηλά τοποθετημένες απολήξεις της εξάτμισης με εξάγωνα πλαίσια, τα μακρόστενα φώτα με τρια εξάγωνα στοιχεία LED (παρόμοια με της Sián) και η ρυθμιζόμενη αεροτομή με τρία στηρίγματα.

Για το αμάξωμα επιλέχθηκε η κύρια απόχρωση Bianco Fu σε συνδυασμό με λεπτομέρειες από Blu Cepheus. Αντίστοιχα, στη διθέσια καμπίνα βρίσκουμε ανθρακονήματα και επενδύσεις από δέρμα και Alcantara σε συνδυασμό αποχρώσεων Nero Cosmus, Blu Cepheus και Bianco Leda.

Το ταμπλό και η κεντρική κονσόλα προδίδουν τη συγγένεια με την Aventador όμως αρκετές λεπτομέρειες σχεδιάστηκαν αποκλειστικά για την SC20 όπως οι χειρολαβές από αλουμίνιο και οι τρισδιάστατα εκτυπωμένοι αεραγωγοί του κλιματισμού.

Ο κεντρικά τοποθετημένος ατμοσφαιρικός V12 6,5 λίτρων αποδίδει 770 PS στις 8.500 rpm και 720 Nm στις 6.750 rpm (όπως και στην Aventador SVJ,). Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου Independent Shifting Rod (ISR) 7 σχέσεων και ηλεκτρονικά ελεγχόμενου κεντρικού διαφορικού. Οι μονομπούλονες ζάντες 20″ εμπρός και 21″ πίσω φορούν ελαστικά Pirelli PZero Corsa.

Η Lamborghini δεν αποκάλυψε το ποσό που πλήρωσε ο πελάτης της για να αποκτήσει τη μοναδική SC20 όμως είναι σίγουρο πως θα ήταν αρκετά ακριβότερη από την Aventador SVJ, την υβριδική Sián, ακόμα και από την αγωνιστική Essenza SCV12 λόγω σπανιότητας.

 

Comments are closed.