Επιστημονική πρόταση για τη Μαρίνα της Πάτρας – Το έργο αποκατάστασης είναι ευκαιρία ριζικής αλλαγής

    Ημερομηνία:

    του Αχιλλέα Ροδίτη – 

    Σε μελέτη του Πανεπιστημίου Πειραιώς, η οποία έγινε σε συνεργασία με το Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδας και σύμφωνα με τον Oscar Siches, διευθυντή και συνιδιοκτήτη της Μαρίνας Pantal and el Mediterraneo, στην Μαγιόρκα και μέλος του ICOMIA Marinas Group, στην Βαρκελώνη, αναφέρεται, μεταξύ άλλων, ότι «για κάθε 100 νέες θέσεις σκαφών σε Μαρίνες δημιουργούνται 4,4 νέες θέσεις εργασίας εντός της εκεί δραστηριότητας και άλλες 100 θέσεις εργασίας σε υποστηρικτικούς για το yachting κλάδους, με αποτέλεσμα να είναι σημαντικά τα οφέλη της τοπικής οικονομίας».

     

    Βάσει των παραπάνω, ο συντοπίτης Αρχιτέκτων Ναυπηγός – Μηχανολόγος Μηχανικός κ. Ηλίας Θεοδωρόπουλος παρεμβαίνει με ένα κείμενο – πρόταση προς τον Δήμο Πατρέων, μέσω και της εφημερίδας «Πολιτεία». Ένα κείμενο που αφορά στην Μαρίνα της Πάτρας και το οποίο περιλαμβάνει μια πρόταση που είναι δυνατόν να μελετηθεί και αξιοποιηθεί, με αφορμή τις εργασίες αποκατάστασης των προβλητών της Μαρίνας της πόλης, που είχαν καταστραφεί από την θεομηνία του 2021.

    2) Θεοδωρόπουλος (ΕΝΘΕΤΗ) (1)

     

    Όπως τονίζει ο κ. Θεοδωρόπουλος, «προφανές μέλημα είναι το πώς θα αυξηθούν οι θέσεις εργασίας στον χώρο» και για τον λόγο αυτό προτείνει στη δημοτική αρχή της πόλης κάποιες τεχνικές βελτιώσεις που θα διασφαλίσουν, όπως αναφέρει και τεκμηριώνει επιστημονικά, «μια Μαρίνα που θα είναι και πάλι ελκυστική, τόσο σε  ιδιοκτήτες σκαφών, όσο όμως και σε επισκέπτες».

    Διευκρινίζει επίσης, ότι «δεν παρεμβαίνω στο έργο της δημοτικής αρχής, έρχομαι να προσθέσω δύο σημαντικά στοιχεία που θα βελτιώσουν περαιτέρω την λειτουργικότητα της Μαρίνας της πόλης μας, λαμβάνοντας υπ’ όψιν τις προτάσεις τεχνικών συμβούλων», αναφέρει ο Αρχιτέκτων Ναυπηγός – Μηχανολόγος Μηχανικός.

     

    ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ

    Πρώτον, η μοναδική είσοδος της Μαρίναςπρέπει να προστατευθεί από τους ΝΑ ανέμους που είναι συχνοί την χειμερινή περίοδο. Σημειώνει ο κ. Θεοδωρόπουλος: «έχουμε στοιχεία από το παρελθόν για το πόσες ζημιές σε σκάφη και στις πλωτές προβλήτες έχουν προκληθεί από την έλλειψη προστασίας. Για αυτό προτείνω την αγορά και τοποθέτηση πλωτού κυματοθραύστη που θα λύσει μόνιμα το πρόβλημα (φωτογραφία 1).

    φωτογραφια 1

    Επίσης, είναι γνωστό ότι η Μαρίνα είναι κλειστή λεκάνη χωρίς κυκλοφορία νερού, με αποτέλεσμα την απώλεια της θαλάσσιας ζωής, την συσσώρευση λάσπης (βούρκος) και την απαράδεκτη δυσοσμία. «Οι αρχικοί κατασκευαστές της είχαν τοποθετήσει αντλιοστάσιο ώστε να έχουν κυκλοφορία θαλασσινού νερού αλλά κάποιοι το απέσυραν. Για να θεραπευθεί το πρόβλημα προτείνω συνεργείο του Δήμου να σκάψει τον διάδρομο που ενώνει την ξηρά με τον κυματοθραύστη δημιουργώντας ένα άνοιγμα μήκους 3,5μ και βάθους 4μ και να αποκατασταθεί η πρόσβαση στον κυματοθραύστη με μια μικρή κινητή γέφυρα (φωτογραφία 2).

    φωτογραφία 2

    Με βάση τα παραπάνω εκτιμάται ότι θα επιτευχθεί η ροή θαλασσινού νερού, άρα η αναζωογόνηση του βυθού, αλλά παράλληλα θα δοθεί πρόσθετη αξία στις εγκαταστάσεις, που θα αυξήσει την προσέλευση σκαφών (από Λευκάδα και Αίγιο).

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Πώς «διαβάζουν» η NΔ και ο ΣΥΡΙΖΑ το αποτέλεσμα

    Αν υπάρχει ένα κοινό σημείο στο νεοδημοκρατικό και στο συριζαϊκό...

    ΔΕΙΤΕ τις καταθέσεις των Πατρινών στις τράπεζες! Ποιοι είναι πλούσιοι και ποιοι… φτωχοί!

    Κοντά στο 1 εκατομμύριο είναι οι τραπεζικοί λογαριασμοί στην...

    Τυφώνας «Μίλτον»: Live εικόνα

    https://www.youtube.com/watch?v=3JhtuIMcWpk      

    Βόλος: 66χρονη μητέρα κατήγγειλε την κόρη της για κακοποίηση

    Στα δικαστήρια έφτασαν μάνα και κόρη στον Βόλο, μετά...
    Best Shop