Το τελευταίο Honda Integra βγήκε από την γραμμή παραγωγής πριν από περίπου 15 χρόνια ως ένα δυναμικό κουπέ μοντέλο που μάλιστα κέρδισε τις καρδιές πολλών petrolheads με την σκληροπυρηνική έκδοση Type R. Σήμερα η Honda επαναφέρει το θρυλικό όνομα αλλά κάτω από ένα αρκετά διαφορετικό πρίσμα και μάλιστα με σημαντικές διαφοροποιήσεις για τις αγορές της Κίνας και αυτές της Αμερικής και της Ιαπωνίας.
Πριν λίγες ημέρες παρουσιάστηκε το Integra για την Κινέζικη αγορά με τις φωτογραφίες που δόθηκαν στη δημοσιότητας να δείχνουν πως ουσιαστικά πρόκειται για μια παραλλαγή του Civic με το οποίο εκτός από τα μηχανικά μέρη μοιράζεται σε πολύ μεγάλο βαθμό και την αισθητική προσέγγιση. Πάντως το Civic παράγεται από τη Dongfeng Honda στη Wuhan και το επερχόμενο Integra από την Guangqi Honda στη Guagzhou. Το Integra έχει πιο λεπτούς adaptive matrix LED προβολείς και διαφορετικό μπροστινό προφυλακτήρα ενώ μικρές διαφορές εντοπίζονται και στο πίσω μέρος με τα ελαφρώς ανασχεδιασμένα φώτα, τις διαφοροποιημένες εξατμίσεις και την τοποθέτηση diffuser. Πέπλο μυστικότητας καλύπτει και το κινητήριο σύνολο, με δημοσιεύματα όμως να κάνουν λόγο για ύπαρξη του γνωστού 4κύλινδρου 1.500αρη turbo VTEC που παράγει 182 PS / 240 Nm και πλαισιώνεται από μηχανικό 6άρι κιβώτιο. Το κινεζικό Honda Integra θα κάνει ντεμπούτο στην εγχώρια αγορά στα τέλη του τρέχοντος έτους.
Ωστόσο η Honda έχει δώσει στη δημοσιότητα και μια teaser φωτογραφία που υποδηλώνει την επιστροφή του Integra προφανώς για την αμερικάνικη αγορά με τα σήματα της Acura και αυτή τη φορά ως 5θυρο fastback και όχι ως coupe. Στην φωτογραφία διακρίνεται η έντονα επικλινής οροφή, η ουρά του μοντέλου με τα αιχμηρά οριζόντια φώτα και το λογότυπο της μπράντας. Σε δηλώσεις του ο επικεφαλής της Acura τόνισε πως το Integra θα επανενταχθεί στο χαρτοφυλάκιο των δυναμικών προϊόντων της μάρκας, ως ένα compact και premium μοντέλο διευκρινίζοντας πως θα είναι εξίσου fun-to-drive με το Integra του παρελθόντος. Αν και δεν υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες το σύγχρονο Integra θα μπορούσε να παράγεται στο εργοστάσιο της Honda στο Marysville του Οχάιο, μετά το τέλος της παραγωγής του NSX.