Επιβολή διοικητικών κυρώσεων σε «εισπρακτικές»

    Ημερομηνία:

    Το 2019 υποβλήθηκαν στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων 185 καταγγελίες καταναλωτών για παράνομη όχληση από εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών και χρηματοπιστωτικά ιδρύματα για ληξιπρόθεσμές οφειλές τους και επιβλήθηκαν 49 διοικητικές κυρώσεις συνολικού ύψους 470.000 ευρώ για παραβάσεις των διατάξεων του ν.3758/2009.

    Αντίστοιχα, για το έτος 2020, υποβλήθηκαν 274 καταγγελίες και επιβλήθηκαν 19 διοικητικές κυρώσεις συνολικού ύψους 231.000 ευρώ.

    Συγκεκριμένα, τα πρόστιμα στις εν λόγω εταιρείες αφορούσαν κυρίως σε: 

    ·        όχληση οφειλετών πριν την πάροδο των δέκα ημερών από την ημέρα που κατέστη ληξιπρόθεσμη η οφειλή τους,

    ·        όχληση οφειλετών με κλήσεις σε τηλέφωνο εργασίας,

    ·        όχληση οφειλετών παρά την ύπαρξη ρύθμισης των οφειλών η οποία  τηρείται,

    ·        παρέκκλιση από τις εντολές του δανειστή,

    ·        παραπλανητική πληροφόρηση,

    ·        επίδειξη προσβλητικής συμπεριφοράς κατά την τηλεφωνική επικοινωνία.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Τουαλέτα: Γιατρός προειδοποιεί για το λάθος που κάνουν οι περισσότεροι και βλάπτει την υγεία

    Αν περνάς πολύ χρόνο στην τουαλέτα, μπορεί να κάνεις κακό...

    Ποιες είναι οι συνηθέστερες αιτίες της επώδυνης στύσης;

    Οι επώδυνες στύσεις μπορεί να προκαλέσουν δυσφορία και να...

    ΣΧΟΛΕΙΑ: Ο κύκλος της βίας ξεκινά online

    Το Διαδίκτυο είναι ένα σπουδαίο εργαλείο για όλους, από...

    Δείτε ποια είναι τα φάρμακα και οι ουσίες που μπορεί να μειώσουν τον αριθμό των σπερματοζωαρίων

    Υπάρχουν κάποια φάρμακα που μπορούν να επηρεάσουν αρνητικά την...