Επιβολή διοικητικών κυρώσεων σε «εισπρακτικές»

    Ημερομηνία:

    Το 2019 υποβλήθηκαν στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων 185 καταγγελίες καταναλωτών για παράνομη όχληση από εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών και χρηματοπιστωτικά ιδρύματα για ληξιπρόθεσμές οφειλές τους και επιβλήθηκαν 49 διοικητικές κυρώσεις συνολικού ύψους 470.000 ευρώ για παραβάσεις των διατάξεων του ν.3758/2009.

    Αντίστοιχα, για το έτος 2020, υποβλήθηκαν 274 καταγγελίες και επιβλήθηκαν 19 διοικητικές κυρώσεις συνολικού ύψους 231.000 ευρώ.

    Συγκεκριμένα, τα πρόστιμα στις εν λόγω εταιρείες αφορούσαν κυρίως σε: 

    ·        όχληση οφειλετών πριν την πάροδο των δέκα ημερών από την ημέρα που κατέστη ληξιπρόθεσμη η οφειλή τους,

    ·        όχληση οφειλετών με κλήσεις σε τηλέφωνο εργασίας,

    ·        όχληση οφειλετών παρά την ύπαρξη ρύθμισης των οφειλών η οποία  τηρείται,

    ·        παρέκκλιση από τις εντολές του δανειστή,

    ·        παραπλανητική πληροφόρηση,

    ·        επίδειξη προσβλητικής συμπεριφοράς κατά την τηλεφωνική επικοινωνία.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Τι συμβαίνει με τους οργασμούς όταν είστε 50 ή μεγαλύτεροι

    Με την ηλικία έρχονται πολλές αλλαγές. Ενώ πολλές από...

    Ερευνητές στη Βρετανία χρονομέτρησαν πόσο κρατά το «ένα στα γρήγορα»!

    Οταν κανείς λέει τη φράση «έλα για ένα στα… γρήγορα», μάλλον δεν...

    Το μεγάλο πλεονέκτημα των ψεύτικων οργασμών

    Ένα μέσο για περισσότερους πραγματικούς οργασμούς φαίνεται πως είναι...

    Οι άνθρωποι που έχουν γεννηθεί αυτές τις ημερομηνίες είναι γραφτό να αποκτήσουν χρήματα

    Ηημέρα που γεννηθήκαμε σηματοδοτεί την αρχή της ζωής μας...