Επιβολή διοικητικών κυρώσεων σε «εισπρακτικές»

    Ημερομηνία:

    Το 2019 υποβλήθηκαν στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων 185 καταγγελίες καταναλωτών για παράνομη όχληση από εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών και χρηματοπιστωτικά ιδρύματα για ληξιπρόθεσμές οφειλές τους και επιβλήθηκαν 49 διοικητικές κυρώσεις συνολικού ύψους 470.000 ευρώ για παραβάσεις των διατάξεων του ν.3758/2009.

    Αντίστοιχα, για το έτος 2020, υποβλήθηκαν 274 καταγγελίες και επιβλήθηκαν 19 διοικητικές κυρώσεις συνολικού ύψους 231.000 ευρώ.

    Συγκεκριμένα, τα πρόστιμα στις εν λόγω εταιρείες αφορούσαν κυρίως σε: 

    ·        όχληση οφειλετών πριν την πάροδο των δέκα ημερών από την ημέρα που κατέστη ληξιπρόθεσμη η οφειλή τους,

    ·        όχληση οφειλετών με κλήσεις σε τηλέφωνο εργασίας,

    ·        όχληση οφειλετών παρά την ύπαρξη ρύθμισης των οφειλών η οποία  τηρείται,

    ·        παρέκκλιση από τις εντολές του δανειστή,

    ·        παραπλανητική πληροφόρηση,

    ·        επίδειξη προσβλητικής συμπεριφοράς κατά την τηλεφωνική επικοινωνία.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Ανήλικοι εκτός ελέγχου σε Δυτική Ελλάδα: Βία και επικίνδυνα παιχνίδια

    Ανησυχητικά περιστατικά βίας, παραβατικότητας και επικίνδυνων συμπεριφορών ανηλίκων καταγράφονται...

    Άφαντος ο Παππάς μετά το ξύλο σε δημοσιογράφο στο Στρασβούργο: Τα τηλεφωνήματα Φάμελλου – Αρβανίτη για διαγραφή και οι ενστάσεις Πολάκη

    Πολιτικές παρενέργειες προκαλεί στην Κουμουνδούρου η διαγραφή του Ευρωβουλευτή, Νίκου Παππά από την...

    Μεσολόγγι: Πέταξαν κουτάβια σε αυλάκι – Τα έσωσε η Πυροσβεστική ΦΩΤΟ

    Τρία κουτάβια εγκαταλείφθηκαν σήμερα στον δρόμο στην περιοχή του...

    Κίνα: Αυξάνει τον φόρο στα προφυλακτικά για να καταπολεμήσει την υπογεννητικότητα

    Η Κίνα θα επιβάλει επιπλέον φόρο στα προφυλακτικά και...