Επιβολή διοικητικών κυρώσεων σε «εισπρακτικές»

    Ημερομηνία:

    Το 2019 υποβλήθηκαν στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων 185 καταγγελίες καταναλωτών για παράνομη όχληση από εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών και χρηματοπιστωτικά ιδρύματα για ληξιπρόθεσμές οφειλές τους και επιβλήθηκαν 49 διοικητικές κυρώσεις συνολικού ύψους 470.000 ευρώ για παραβάσεις των διατάξεων του ν.3758/2009.

    Αντίστοιχα, για το έτος 2020, υποβλήθηκαν 274 καταγγελίες και επιβλήθηκαν 19 διοικητικές κυρώσεις συνολικού ύψους 231.000 ευρώ.

    Συγκεκριμένα, τα πρόστιμα στις εν λόγω εταιρείες αφορούσαν κυρίως σε: 

    ·        όχληση οφειλετών πριν την πάροδο των δέκα ημερών από την ημέρα που κατέστη ληξιπρόθεσμη η οφειλή τους,

    ·        όχληση οφειλετών με κλήσεις σε τηλέφωνο εργασίας,

    ·        όχληση οφειλετών παρά την ύπαρξη ρύθμισης των οφειλών η οποία  τηρείται,

    ·        παρέκκλιση από τις εντολές του δανειστή,

    ·        παραπλανητική πληροφόρηση,

    ·        επίδειξη προσβλητικής συμπεριφοράς κατά την τηλεφωνική επικοινωνία.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Κρέατα: Γιατί αυξάνονται οι τιμές σε μοσχάρι, αρνί και χοιρινό

    Οι τιμές στο μοσχάρι, στο αρνί, στο κατσίκι και...

    Αλισσός: Αφιέρωμα στις 16.11 από την εκπομπή “Κυριακή στο χωριό” – φωτο

    Εγραψε ο Πρόεδρος του Συλλόγου Αλισσαίων Δημήτρης Μπαρμπούνης: Κυριακή 16...

    Αμερικανός πολίτης έγινε ο αρχιεπίσκοπος Αμερικής Ελπιδοφόρος

    Με ένα προσωπικό και συγκινητικό μήνυμά του στα μέσα...

    Σεξ μετά τα 40: Πόσο δυσκολεύει τις γυναίκες; Τα βασικά προβλήματα

    Aπό σαράντα κύματα περνάει η σεξουαλική ζωή των γυναικών...