Επιβολή διοικητικών κυρώσεων σε «εισπρακτικές»

    Ημερομηνία:

    Το 2019 υποβλήθηκαν στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων 185 καταγγελίες καταναλωτών για παράνομη όχληση από εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών και χρηματοπιστωτικά ιδρύματα για ληξιπρόθεσμές οφειλές τους και επιβλήθηκαν 49 διοικητικές κυρώσεις συνολικού ύψους 470.000 ευρώ για παραβάσεις των διατάξεων του ν.3758/2009.

    Αντίστοιχα, για το έτος 2020, υποβλήθηκαν 274 καταγγελίες και επιβλήθηκαν 19 διοικητικές κυρώσεις συνολικού ύψους 231.000 ευρώ.

    Συγκεκριμένα, τα πρόστιμα στις εν λόγω εταιρείες αφορούσαν κυρίως σε: 

    ·        όχληση οφειλετών πριν την πάροδο των δέκα ημερών από την ημέρα που κατέστη ληξιπρόθεσμη η οφειλή τους,

    ·        όχληση οφειλετών με κλήσεις σε τηλέφωνο εργασίας,

    ·        όχληση οφειλετών παρά την ύπαρξη ρύθμισης των οφειλών η οποία  τηρείται,

    ·        παρέκκλιση από τις εντολές του δανειστή,

    ·        παραπλανητική πληροφόρηση,

    ·        επίδειξη προσβλητικής συμπεριφοράς κατά την τηλεφωνική επικοινωνία.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Μελομακάρονα – Κουραμπιέδες: “Αλμυρές” αυξήσεις για τα παραδοσιακά γλυκά των Χριστουγέννων

    Τα Χριστούγεννα πλησιάζουν και τα παραδοσιακά γλυκά έχουν αρχίσει...

    Η μέθοδος των 3 λεπτών που μπορεί να δώσει τέλος σε κάθε διαφωνία

    Όσο και αν δεν μας αρέσει να το παραδεχόμαστε,...

    Τι είναι τα «coffee naps» που θεωρούνται πιο αποτελεσματικά από τον καφέ ή τον ύπνο

    Σε μια εποχή όπου η ενέργεια εξαρτάται από ροφήματα...

    «Έχουμε 15 χρόνια να κάνουμε σεξ με τη σύζυγό μου. Δεν τη βλέπω καν γυμνή. Μήπως ήρθε η ώρα να χωρίσουμε;»

    Ηστήλη “sexual healing” είναι μία από τις πιο επιτυχημένες...