Επιβολή διοικητικών κυρώσεων σε «εισπρακτικές»

    Ημερομηνία:

    Το 2019 υποβλήθηκαν στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων 185 καταγγελίες καταναλωτών για παράνομη όχληση από εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών και χρηματοπιστωτικά ιδρύματα για ληξιπρόθεσμές οφειλές τους και επιβλήθηκαν 49 διοικητικές κυρώσεις συνολικού ύψους 470.000 ευρώ για παραβάσεις των διατάξεων του ν.3758/2009.

    Αντίστοιχα, για το έτος 2020, υποβλήθηκαν 274 καταγγελίες και επιβλήθηκαν 19 διοικητικές κυρώσεις συνολικού ύψους 231.000 ευρώ.

    Συγκεκριμένα, τα πρόστιμα στις εν λόγω εταιρείες αφορούσαν κυρίως σε: 

    ·        όχληση οφειλετών πριν την πάροδο των δέκα ημερών από την ημέρα που κατέστη ληξιπρόθεσμη η οφειλή τους,

    ·        όχληση οφειλετών με κλήσεις σε τηλέφωνο εργασίας,

    ·        όχληση οφειλετών παρά την ύπαρξη ρύθμισης των οφειλών η οποία  τηρείται,

    ·        παρέκκλιση από τις εντολές του δανειστή,

    ·        παραπλανητική πληροφόρηση,

    ·        επίδειξη προσβλητικής συμπεριφοράς κατά την τηλεφωνική επικοινωνία.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Τότε κάνει έναρξη το Χιονοδρομικό κέντρο Καλάβρυτων-Δείτε τις εκδηλώσεις

    Το Χιονοδρομικό Κέντρο Καλαβρύτων με ανακοίνωση του κάνει γνωστό...

    Μυστική νοσηλεία για την Έλενα Παπαρίζου πριν από έναν μήνα

    Θρίλερ επικρατεί γύρω από την κατάσταση της υγείας της Έλενας...

    Οι Πατρινοί που έκαναν πάρτι για να ενισχύσουν την ανέγερση του Ι.Ν. Αγίου Ανδρέου

    Μια μοναδική βραδιά, με ιερό και φιλανθρωπικό σκοπό, έζησαν πριν...

    Απο την Κωστάντζα της Ρουμανίας στην Πάτρα

    Η Πάτρα θα είναι μία απο τις πόλεις που...