Επιβολή διοικητικών κυρώσεων σε «εισπρακτικές»

    Ημερομηνία:

    Το 2019 υποβλήθηκαν στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων 185 καταγγελίες καταναλωτών για παράνομη όχληση από εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών και χρηματοπιστωτικά ιδρύματα για ληξιπρόθεσμές οφειλές τους και επιβλήθηκαν 49 διοικητικές κυρώσεις συνολικού ύψους 470.000 ευρώ για παραβάσεις των διατάξεων του ν.3758/2009.

    Αντίστοιχα, για το έτος 2020, υποβλήθηκαν 274 καταγγελίες και επιβλήθηκαν 19 διοικητικές κυρώσεις συνολικού ύψους 231.000 ευρώ.

    Συγκεκριμένα, τα πρόστιμα στις εν λόγω εταιρείες αφορούσαν κυρίως σε: 

    ·        όχληση οφειλετών πριν την πάροδο των δέκα ημερών από την ημέρα που κατέστη ληξιπρόθεσμη η οφειλή τους,

    ·        όχληση οφειλετών με κλήσεις σε τηλέφωνο εργασίας,

    ·        όχληση οφειλετών παρά την ύπαρξη ρύθμισης των οφειλών η οποία  τηρείται,

    ·        παρέκκλιση από τις εντολές του δανειστή,

    ·        παραπλανητική πληροφόρηση,

    ·        επίδειξη προσβλητικής συμπεριφοράς κατά την τηλεφωνική επικοινωνία.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Τα εξώδικα του Δημητριάδη δεν αλλάζουν την ιστορία

    Του Γιώργου Καρβουνιάρη, δημοσιογράφος, αν. Γραμματέας Τομέα Επικοινωνίας του...

    Ποιοι λόγοι μπορεί να κρύβονται πίσω από την απομόνωση μιας μητέρας από το «κλαμπ μαμάδων» του σχολείου;

    Οι μητέρες παιδιών που φοιτούν στο σχολείο και ειδικά σε μικρές...

    Οι 30 ομάδες που έχουν προκριθεί στην τελική φάση του Μουντιάλ 2026

    Η Κροατία έγινε η 30ή εθνική ομάδα που έχει...

    Γιάννης Τσιμιτσέλης για Βάσω Λασκαράκη: Ο χωρισμός μας εξελίχθηκε καλά, θα της είμαι πάντα ευγνώμων γι’ αυτό

    Την ευγνωμοσύνη του για τη Βάσω Λασκαράκη εξέφρασε ο Γιάννης Τσιμιτσέλης, αφού...