Επιβολή διοικητικών κυρώσεων σε «εισπρακτικές»

    Ημερομηνία:

    Το 2019 υποβλήθηκαν στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων 185 καταγγελίες καταναλωτών για παράνομη όχληση από εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών και χρηματοπιστωτικά ιδρύματα για ληξιπρόθεσμές οφειλές τους και επιβλήθηκαν 49 διοικητικές κυρώσεις συνολικού ύψους 470.000 ευρώ για παραβάσεις των διατάξεων του ν.3758/2009.

    Αντίστοιχα, για το έτος 2020, υποβλήθηκαν 274 καταγγελίες και επιβλήθηκαν 19 διοικητικές κυρώσεις συνολικού ύψους 231.000 ευρώ.

    Συγκεκριμένα, τα πρόστιμα στις εν λόγω εταιρείες αφορούσαν κυρίως σε: 

    ·        όχληση οφειλετών πριν την πάροδο των δέκα ημερών από την ημέρα που κατέστη ληξιπρόθεσμη η οφειλή τους,

    ·        όχληση οφειλετών με κλήσεις σε τηλέφωνο εργασίας,

    ·        όχληση οφειλετών παρά την ύπαρξη ρύθμισης των οφειλών η οποία  τηρείται,

    ·        παρέκκλιση από τις εντολές του δανειστή,

    ·        παραπλανητική πληροφόρηση,

    ·        επίδειξη προσβλητικής συμπεριφοράς κατά την τηλεφωνική επικοινωνία.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Πόσο βαθύς είναι ο κόλπος; Τι πρέπει να ξέρετε

    Έρευνες έχουν δείξει ότι το μέσο βάθος ενός κόλπου...

    Απώλεια βάρους: 4 ύπουλοι παράγοντες που επηρεάζουν τον μεταβολισμό σας, σύμφωνα με τους ειδικούς

    ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: https://ygeiasthemata.gr/%ce%b1%cf%80%cf%8e%ce%bb%ce%b5%ce%b9%ce%b1-%ce%b2%ce%ac%cf%81%ce%bf%cf%85%cf%82-4-%cf%8d%cf%80%ce%bf%cf%85%ce%bb%ce%bf%ce%b9-%cf%80%ce%b1%cf%81%ce%ac%ce%b3%ce%bf%ce%bd%cf%84%ce%b5%cf%82-%cf%80%ce%bf/

    Έρχονται νέες αλλαγές στον ΚΟΚ: «Κόφτης» στις ανανεώσεις των διπλωμάτων στους ηλικιωμένους – Εκκίνηση μηχανής μόνο με κράνος

    Σημαντικές αλλαγές με στόχο την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων δρομολογεί η...

    Πώς να απαντήσετε στην αγένεια – Οι 7 φράσεις που βάζουν τον άλλο στη θέση του

    Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, διαπιστώνουμε ότι οι αγενείς άνθρωποι...