Επιβολή διοικητικών κυρώσεων σε «εισπρακτικές»

    Ημερομηνία:

    Το 2019 υποβλήθηκαν στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων 185 καταγγελίες καταναλωτών για παράνομη όχληση από εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών και χρηματοπιστωτικά ιδρύματα για ληξιπρόθεσμές οφειλές τους και επιβλήθηκαν 49 διοικητικές κυρώσεις συνολικού ύψους 470.000 ευρώ για παραβάσεις των διατάξεων του ν.3758/2009.

    Αντίστοιχα, για το έτος 2020, υποβλήθηκαν 274 καταγγελίες και επιβλήθηκαν 19 διοικητικές κυρώσεις συνολικού ύψους 231.000 ευρώ.

    Συγκεκριμένα, τα πρόστιμα στις εν λόγω εταιρείες αφορούσαν κυρίως σε: 

    ·        όχληση οφειλετών πριν την πάροδο των δέκα ημερών από την ημέρα που κατέστη ληξιπρόθεσμη η οφειλή τους,

    ·        όχληση οφειλετών με κλήσεις σε τηλέφωνο εργασίας,

    ·        όχληση οφειλετών παρά την ύπαρξη ρύθμισης των οφειλών η οποία  τηρείται,

    ·        παρέκκλιση από τις εντολές του δανειστή,

    ·        παραπλανητική πληροφόρηση,

    ·        επίδειξη προσβλητικής συμπεριφοράς κατά την τηλεφωνική επικοινωνία.

    GLEARNET

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Η Raissa Bellini  φορώντας μπικίνι σε παραλία της Σαντορίνης

    Η Raissa Bellini   φορώντας μπικίνι σε παραλία της Σαντορίνης

    Πάτρα: ∆ιακινούσε «µαύρο» και «µπουµ» και σε… ανήλικους

    Στα δίχτυα των αστυνοµικών της ∆ίωξης Ναρκωτικών της Ασφάλειας...

    Ξεκινά τη λειτουργία του το Γραφείο Διαμεσολάβησης & Ενημέρωσης – Νέα Υπηρεσία του Επιμελητηρίου Αχαΐας

    Το Επιμελητήριο Αχαΐας, με στόχο την ουσιαστική στήριξη και ενδυνάμωση...

    Άρης Σπηλιωτόπουλος: Ζευγάρι με την Έβελυν Καζαντζόγλου; – Τι απαντά

    Στην κάμερα της εκπομπής Το Πρωινό του ΑΝΤ1 και...