Επιβολή διοικητικών κυρώσεων σε «εισπρακτικές»

    Ημερομηνία:

    Το 2019 υποβλήθηκαν στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων 185 καταγγελίες καταναλωτών για παράνομη όχληση από εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών και χρηματοπιστωτικά ιδρύματα για ληξιπρόθεσμές οφειλές τους και επιβλήθηκαν 49 διοικητικές κυρώσεις συνολικού ύψους 470.000 ευρώ για παραβάσεις των διατάξεων του ν.3758/2009.

    Αντίστοιχα, για το έτος 2020, υποβλήθηκαν 274 καταγγελίες και επιβλήθηκαν 19 διοικητικές κυρώσεις συνολικού ύψους 231.000 ευρώ.

    Συγκεκριμένα, τα πρόστιμα στις εν λόγω εταιρείες αφορούσαν κυρίως σε: 

    ·        όχληση οφειλετών πριν την πάροδο των δέκα ημερών από την ημέρα που κατέστη ληξιπρόθεσμη η οφειλή τους,

    ·        όχληση οφειλετών με κλήσεις σε τηλέφωνο εργασίας,

    ·        όχληση οφειλετών παρά την ύπαρξη ρύθμισης των οφειλών η οποία  τηρείται,

    ·        παρέκκλιση από τις εντολές του δανειστή,

    ·        παραπλανητική πληροφόρηση,

    ·        επίδειξη προσβλητικής συμπεριφοράς κατά την τηλεφωνική επικοινωνία.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Ντιλέτα Λεότα: Αφήνει λίγα στη… φαντασία των ανδρών στις διακοπές της η Ιταλίδα αθλητικογράφος – Φωτογραφίες

    Παρότι οι Ιταλίδες δημοσιογράφοι έχουν σχολιαστεί πολλάκις για την...

    ΠΑΤΡΑ – ΣΟΚ! “Εφυγε” ο Πίνδαρος Μεσμπούρης – Δεν τα κατάφερε… – ΦΩΤΟ

    Εφυγε από την ζωή σε ηλικία 50 ετών ο...

    Αλλάζει ο Συνήγορος του Καταναλωτή – Δημιουργείται Ανεξάρτητη Αρχή, πότε θα τεθεί σε λειτουργία

    Στην διενέργεια μελέτης προχωρά το υπουργείο Ανάπτυξης για την...

    Φωτιά: Ο χάρτης πρόβλεψης κινδύνου πυρκαγιάς σήμερα 13 Ιουλίου

    Στην κατηγορία κινδύνου 3 μπαίνει η Αττική, η Εύβοια,...