Η Meta Platforms δοκιμάζει μια νέα καρτέλα «Local» στο Facebook, η οποία θα εμφανίζει περιεχόμενο για τους χρήστες με βάση την τοποθεσία τους, στο πλαίσιο της ευρύτερης προσπάθειας της εταιρείας να προτείνει αναρτήσεις που οι χρήστες μπορεί να μην βλέπουν διαφορετικά.
Η καρτέλα θα περιλαμβάνει αναρτήσεις σχετικά με δραστηριότητες σε επίπεδο γειτονιάς και αντικείμενα προς πώληση που θα αντλούνται από το Facebook Marketplace και τις ομάδες. Σε πρώτη φάση, θα κάνει το ντεμπούτο της σε λίγες μεγάλες πόλεις, όπως η Νέα Υόρκη, το Λος Άντζελες, το Σικάγο και το Ντάλας.
Η κίνηση αυτή αντανακλά τον στόχο του Facebook να διευρύνει τα feeds των χρηστών πέρα από το περιεχόμενο που μοιράζονται από το κοινωνικό γράφημά τους, τον όρο για τους φίλους και την οικογένεια ενός χρήστη, διατηρώντας παράλληλα ένα στοιχείο εξατομίκευσης. Πρόκειται για μια στρατηγική που η Meta έχει αρχίσει να εφαρμόζει πιο έντονα τα τελευταία χρόνια στο Facebook και το Instagram σε μία προσπάθεια προσέλκυσης νεότερων χρηστών. Ο Τομ Άλισον, επικεφαλής του Facebook, ανακοίνωσε το νέο χαρακτηριστικό σε εκδήλωση στο Τέξας την Παρασκευή.
Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ότι δοκιμάζει μια νέα καρτέλα «Explore», η οποία θα χρησιμοποιεί έναν αλγόριθμο για να προσαρμόζει το περιεχόμενο στα ενδιαφέροντα των χρηστών, καθώς και μια ενημερωμένη καρτέλα βίντεο σε πλήρη οθόνη που θα εμφανίζει Reels και άλλα βίντεο στην εφαρμογή. Οι νέοι ενήλικες ξοδεύουν σχεδόν το 60% του χρόνου τους στο Facebook παρακολουθώντας βίντεο, σύμφωνα με την ανάρτηση της Meta στο blog.