Euro 2024: Oι φίλαθλοι θα προτιμήσουν την μπύρα από τα κοκτέιλ αυτό το καλοκαίρι

    Ημερομηνία:

    Στο θερμότερο καιρό και στα μεγάλα αθλητικά γεγονότα του καλοκαιριού εναποθέτουν τις ελπίδες τους οι μεγαλύτερες ζυθοποιίες του πλανήτη για να μπορέσουν να ανακάμψουν από ένα «πολύ άσχημο» 2023 – παρότι η αγορά οινοπνευματωδών θα συνεχίσει να αντιμεπωτίζει προκλήσεις τους επόμενους μήνες.

    Οι Heineken, Carlsberg και Anheuser-Busch InBev είναι μεταξύ των εταιρειών μπύρας που θα ευνοηθούν εάν οι καλές καιρικές συνθήκες συμπέσουν με το πρωτάθλημα ποδοσφαίρου Euro 2024 Ιούνιο και Ιούλιο, όπως προβλέπουν αναλυτές.

    Το Euro 2024 θα καθοδηγήσει τις πωλήσεις μπύρας στην Ευρώπη, ειδικά στις μεγαλύτερες χώρες, όπως Βρετανία, Γαλλία, Ισπανία, Ιταλία και Γερμανία, όπως αναφέρει ο αναλυτής του Bloomberg Intelligence, Ντάνκαν Φοξ. Eάν οι χώρες αυτές προαχθούν στα τελικά όπως αναμένεται, αναμένεται αύξηση του όγκου πωλήσεων μπύρας. Γερμανία, Βρετανία και Ισπανία είναι μεταξύ των 10 κορυφαίων καταναλωτριών χωρών μπύρας παγκοσμίως, σύμφωνα με τη Statista.

    Spirit Makers Face Tougher FY24 Than Brewers, Eye FY25 Recovery

    Year-on-year EPS growth

    Source: Bloomberg

    Οι ζυθοποιίες, μεταξύ των οποίων η Carlsberg, αναμένουν ότι οι καλύτερες καιρικές συνθήκες φέτος το καλοκαίρι θα βοηθήσουν στη μεγαλύτερη κατανάλωση μπύρας. Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Ντολφ φαν ντεν Μπρινκ, χαρακτήρισαν τις συνθήκες του περυσινού καλοκαιριού «πολύ άσχημες», επειδή οι βροχοπτώσεις σε ολόκληρη την Ευρώπη Ιούλιο και Αύγουστο κράτησαν τους καταναλωτές στα σπίτια τους.

    Αντίθετα, για τις εταιρείες κονιάκ, βότκας και απεριτίφ, οι προοπτικές δεν προδιαγράφονται και τόσο ρόδινες. Οι παρασκευαστές οινοπνευματωδών της Ευρώπης δυσκολεύονται να επιστρέψουν στις προ πανδημίας επιδόσεις που παρουσίαζαν στις ΗΠΑ, όπου τα μέτρα στήριξης και οι κατ΄οίκον περιορισμοί συνέβαλαν στην αύξηση των καταναλωτικών δαπανών.

    The Global Beverage Industry Must Revive Volumes as Pricing Slows

     

    Source: Source: Bloomberg Intelligence, Global Beverages Dashboard

    Οι παρασκευαστές αλκοολούχων ποτών εξακολουθούν επίσης να προσπαθούν να μειώσουν τα αποθέματα μετά την αποθεματοποίηση λιανοπωλητών και χονδρεμπόρων κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Η μπύρα δεν είχε την ίδια μοίρα καθώς έχει πολύ μικρότερη διάρκεια ζωής, δήλωσε σε συνέντευξή της η αναλύτρια της Morgan Stanley, Σάραχ Σίμον.

    Και πάλι όμως, τα κοκτέιλ δεν είναι εντελώς στα αζήτητα. Για παράδειγμα, η αλυσίδα J Sainsbury ανακοίνωσε ότι αναμένει να αυξηθεί η ζήτηση ποτών με βάση το ρούμι και την τεκίλα και επίσης αναμένει ότι οι καταναλωτές θα αρχίσουν να πίνουν διαφορετικούς τύπους Spritzes πέρα από τη δημοφιλή έκδοση Aperol. Και ενώ η μπύρα αναμένεται να τα πάει καλά αυτό το καλοκαίρι, είναι ευάλωτη στον πληθωρισμό. Οι ζυθοποιίες αναγκάστηκαν να αυξήσουν τις τιμές για να συνεχίσουν τα έσοδα να αυξάνονται καθώς οι καταναλωτές μειώνουν την ποσότητα που πίνουν.

    Οι προκλήσεις αυξάνονται επίσης και για τους παρασκευαστές αλκοολούχων ποτών στην Κίνα. Το ισχυρό Σεληνιακό Νέο Έτος μπορεί να έχει δώσει ώθηση, αλλά η αδύναμη εμπιστοσύνη των καταναλωτών, ο μειούμενος νεανικός πληθυσμός που αποφεύγει ολοένα και περισσότερο τα νυχτερινά κέντρα και η απειλή των δασμών στη βιομηχανία κονιάκ μπορεί να συνεχίσουν να πιέζουν τη Remy Cointreau, η οποία παράγει το κονιάκ Remy Martin και τη Martell που έχει το Pernod Ricard.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Πώς άρπαξε φωτιά το τρένο στην Ακράτα; Η πιθανή εκδοχή! Ερευνα από πραγματογνώμονες

    Τις απαντήσεις των μηχανοδηγών και των τεχνικών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ...

    Tα 10 πιο ακριβά σπίτια στον κόσμο προς πώληση για το 2024

    Η αγορά των ultra-luxury κατοικιών έχει πληγεί από τον...

    Στο Αγρίνιο δεν θέλουν… οπτικές ίνες

    Μπορεί να μην είναι η πιο όμορφη πόλη της...

    ΠΑΣΟΚ-Γκάλοπ: “Ζεσταίνονται” οι μηχανές

    Τώρα στο ΠΑΣΟΚ έχει αρχίσει και ζεσταίνεται (έστω και…...