Η Hongqi είναι η εταιρεία η οποία ιδρύθηκε στα τέλη της δεκαετίας τού 1950 με σκοπό να κατασκευάζει τα πολυτελή οχήματα τα οποία χρησιμοποιούνταν για τη μετακίνηση των μελών του κομμουνιστικού κόμματος.
-
Τον προηγούμενο μήνα τα ανώτατα στελέχη της ανακοίνωσαν τη σύσταση της Hongqi New Energy, μιας νέας εταιρείας η οποία θα ασχοληθεί με την εξέλιξη και παραγωγή αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων.
Μάλιστα, παρουσίασαν τα σχέδια τού E202, ενός αμιγώς ηλεκτροκίνητου πρωτότυπου το οποίο θα έχει κορυφαία τεχνολογία και αναμένεται να παρουσιαστεί ως φυσική κατασκευή εντός του 2024, όπως ανακοινώθηκε. Είναι χαρακτηριστικό ότι η καινούργια εταιρεία θα εξελίξει μια καινούργια αρθρωτή πλατφόρμα η οποία θα χρησιμοποιείται για τα νέα μοντέλα της.
Βάσει όσων έγιναν γνωστά, αυτή θα είναι αρχιτεκτονικής 800 Volt και θα δύναται να αποτελεί τη βάση για αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα τα οποία θα έχουν μεταξόνιο από 2.700 χλστμ. έως και 3.450 χλστμ., αναλόγως της κατηγορίας στην οποία θα ανήκουν και του αμαξώματος που θα διαθέτουν.
Σύμφωνα με τα στελέχη τής εταιρείας, θα εξελίξουν την πλατφόρμα ώστε μόλις σε διάρκεια πέντε λεπτών της ώρας οι μπαταρίες της να μπορούν να φορτίζουν με ενέργεια η οποία να επαρκεί για αυτονομία 300 χλμ.
Σε δημοσίευμα της αυτοκινητικής ιστοσελίδας Car News China αναφέρεται ότι το πρωτότυπο E202 θα διαθέτει τους σύγχρονους συσσωρευτές Qilin που έχει εξελίξει η (κινεζική) CATL. Το μοντέλο παραγωγής θα έχει δύο ηλεκτροκινητήρες, άρα θα είναι τετρακίνητο, και θα υπάρχει και η δυνατότητα και επαγωγικής φόρτισης ισχύος έως 22 kW.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες των κινέζων συναδέλφων, το επιχειρηματικό πλάνο τής Hongqi New Energy προβλέπει να πωλείται το μοντέλο παραγωγής και άλλες χώρες πέραν της Κίνας. Σε αυτό προγραμματίζεται να διατεθεί και στις βασικές αγορές της Ευρώπης για αμιγώς ηλεκτρικά, δηλαδή τη Γερμανία, τη Γαλλία, τη Σουηδία και τη Νορβηγία.
Στα σκίτσα τού πρωτότυπου E202 που δημοσιεύτηκαν μπορούμε να διακρίνουμε το εμπορικό σήμα της νέας εταιρείας, το οποίο είναι φωτιζόμενο στο εμπρός μέρος. Τα εκεί φώτα του είναι χαρακτηριστικής σχεδίασης, ενώ και στο καπό φαίνεται να έχουν διαμορφωθεί δύο εγκάρσιες διαμήκεις λωρίδες.
Επίσης, πάνω από το παρμπρίζ διακρίνουμε και τη μονάδα αισθητήρων LiDAR, όπως και τους λεπτούς εξωτερικούς «καθρέφτες» οι οποίοι θα έχουν ενσωματωμένες κάμερες και αισθητήρες.
Τέλος, στο πίσω μέρος διακρίνουμε την αεροτομή, τα επίσης χαρακτηριστικής σχεδίασης φώτα και το μεγάλων διαστάσεων φωτιζόμενο εμπορικό σήμα. Επίσης, τον αεροδυναμικό διαχύτη που έχει διαμορφωθεί στον εκεί προφυλακτήρα, στον οποίο υπάρχουν και δύο κάθετες φωτεινές λωρίδες.