Eυρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες: Γιατί πρέπει να υιοθετήσουν την τεχνητή νοημοσύνη για να επιβιώσουν

    Ημερομηνία:

    Η τεχνητή νοημοσύνη υπόσχεται να επαναπροσδιορίσει τις δυνατότητες ενός αυτοκινήτου, από την αυτόνομη οδήγηση έως τη λήψη αποφάσεων σε πραγματικό χρόνο ή ακόμα και την επικοινωνία με άλλα αυτοκίνητα για τη βελτίωση της ροής της κυκλοφορίας. Ωστόσο, οι παραδοσιακές ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες πρέπει να επιταχύνουν την μετάβασή τους στην τεχνητή νοημοσύνη για να αποφύγουν να μείνουν πίσω, αναφέρει το Automotive News Europe.

    Σύμφωνα με έρευνα της συμβουλευτικής εταιρείας McKinsey, κατά τις επόμενες δύο δεκαετίες, η τεχνητή νοημοσύνη θα επιτρέψει στα αυτόνομα οχήματα να γίνουν mainstream. Μέχρι το 2030, τα οχήματα με υψηλή αυτόνομη οδήγηση θα μπορούσαν να αντιπροσωπεύουν το 10 έως 15% των πωλήσεων καινούργιων αυτοκινήτων. Επιπλέον, οι αυτοκινητοβιομηχανίες που χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη στη μεταποίηση αναμένεται να δουν αύξηση της αποδοτικότητας της παραγωγής κατά 20%, πρόσθεσε η McKinsey.

    Με άλλα λόγια, οι αυτοκινητοβιομηχανίες πρέπει να υιοθετήσουν την τεχνητή νοημοσύνη για να επιβιώσουν.

    Οι καθιερωμένες ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες υστερούν σε σχέση με αρκετές ομολόγους τους στις ΗΠΑ και την Κίνα, όπου «οι γνωστοί ψηφιακοί παίκτες κυριαρχούν με τις γνώσεις τους στην τεχνητή νοημοσύνη», δήλωσε στο Automotive News Europe ο Στέφαν Μπράτζελ, διευθυντής του Κέντρου Διαχείρισης Αυτοκινήτων στο Μπέργκις Γκλάντμπαχ της Γερμανίας. Εν τω μεταξύ, οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες «αγωνίζονται να αυξήσουν τις ικανότητές τους στο λογισμικό και την τεχνητή νοημοσύνη».

    Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες αρχίζουν να αναγνωρίζουν τη σημασία της τεχνητής νοημοσύνης για τις επιχειρήσεις τους. Ωστόσο, πρέπει να επιταχύνουν τις προσπάθειές τους, καθώς «η τεχνητή νοημοσύνη θα έχει ριζικές συνέπειες για την αυτοκινητοβιομηχανία και μπορεί να οδηγήσει σε ανατρεπτικές αλλαγές», πρόσθεσε ο Μπράτζελ.

    Φλίγκος

    Ενώ σχεδόν όλες οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν συνεργασίες με την τεχνητή νοημοσύνη, όπως η συμφωνία της Mercedes με την Google για την εισαγωγή νέων δυνατοτήτων συνομιλίας στον εικονικό βοηθό MBUX, οι περισσότερες «δεν φαίνεται να είναι πρωτοπόροι», δήλωσε ο αναλυτής της Warburg Research, Φάμπιο Χέλσερ.

    Παρότι σχεδόν όλες οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν ανακοινώσει συνεργασίες και προσεγγίσεις για το πώς η τεχνητή νοημοσύνη θα υποστηρίξει τα μελλοντικά τους οχήματα, οι περισσότερες δεν ήταν ιδιαίτερα αισιόδοξες στην επικοινωνία τους «και επομένως δεν φαίνεται να είναι πρωτοπόροι σε σύγκριση με εταιρείες όπως η Tesla», σχολίασε ο Φάμπιο Χέλσερ.

    Οι παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες μπορεί να είναι φανερά ενθουσιώδεις με την τεχνητή νοημοσύνη, αλλά στην πραγματικότητα διστάζουν να κάνουν τις απαραίτητες επενδύσεις για να πετύχουν, πρόσθεσε.

    Όσο περισσότερος χρόνος χρειάζεται για να αντιμετωπίσουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες αυτές τις βασικές αιτίες, τόσο χειρότερο θα γίνεται το πρόβλημα, καθιστώντας ακόμη πιο δύσκολο όταν έρθει η ώρα να προσθέσουν μια άλλη νέα τεχνολογία στο μέλλον, ανέφεραν οι ειδικοί.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Άραχθος: Ο Εθνικός Οργανισμός Μεταμοσχεύσεων θα καλύψει τα έξοδα κηδείας των δυο παιδιών

    Τα έξοδα της κηδείας των άτυχων παιδιών που έχασαν...

    Οι γιατροί που εφημερεύουν το Σαββατοκύριακο 14 και 15 Ιουνίου 2025

    ΑΓΓΕΙΟΧΕΙΡΟΥΡΓΟΙ: Αλεξανδρόπουλος Δημήτριος Μαιζώνος 20-22, 26223, Πάτρα Τηλέφωνα: 2614008649. 6932295107 ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΙ ΠΑΙΔΩΝ: Αθανασοπούλου Μαρία Τηλέφωνα:...

    “Ξύρισε” τον βιαστή παπά η Ιερά Σύνοδος – Θύματά του είχαν βρει καταφύγιο στην Πάτρα – ΦΩΤΟ

    Στην καθαίρεση του Αγρινιώτη ιερέα που έχει καταδικαστεί για...