Facebook: Τι είναι το metaverse – Δύο καθηγητές εξηγούν

    Ημερομηνία:

    Mavropoulis

    Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ ανακοίνωσε την Πέμπτη την αλλαγή ονομασίας του Facebook σε meta από τη λέξη metaverse, έναν νέο διαδικτυακό κόσμο, ο οποίος θα επιτρέπει στους χρήστες να συνυπάρχουν και να αλληλεπιδρούν σε εικονικούς χώρους μέσω της τεχνολογίας επαυξημένης πραγματικότητας.

    Με αφορμή τη στροφή αυτή της εταιρείας συνομιλούμε με τους καθηγητές κ. Μιχάλη Μεϊμάρη και κ. Γιώργο Πλειό, για το τι ακριβώς είναι το metaverse, τους στόχους του mr Facebook αλλά και το πώς όλα αυτά συνδέονται με τις κατηγορίες που βαρύνουν την εταιρεία.

    *Ο κ. Μιχάλης Μεϊμάρης είναι ομότιμος καθηγητής του Πανεπιστημίου Αθηνών στο αντικείμενο των Νέων Τεχνολογιών και Μέσων Ενημέρωσης στην επικοινωνία και την εκπαίδευση. Είναι επίσης μέλος του διοικητικού συμβουλίου του Ινστιτούτου για τις Τεχνολογίες της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση της Ουνέσκο στη Μόσχα.

    GYMALL

    *Ο κ. Γιώργος Πλειός είναι καθηγητής στο τμήμα ΕΜΜΕ, επισκέπτης καθηγητής στο τμήμα Κοινωνιολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και διευθυντής του εργαστηρίου κοινωνικής έρευνας στα μέσα μαζικής ενημέρωσης.

    Δημοσιογραφική επιμέλεια: Θεοδώρα Βασιλοπούλου
    Επιμέλεια παραγωγής: Κωνσταντίνος Γεωργόπουλος

    Ακούστε το Podcast

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Άνω Λιόσια: Αδέσποτη σφαίρα στην αυλή σχολείου!

    Αίσθηση προκαλεί η είδηση ότι σφαίρα βρέθηκε σε προαύλιο...

    Καλλιάνος – Κούγιας κατά Γεωργιάδη: Μου έχει κάνει πολύ κακή εντύπωση η συμπεριφορά του (βίντεο)

    Ο γνωστός ποινικολόγος, Αλέξης Κούγιας, μιλώντας στην εκπομπή του ΑΝΤ1, «Καλημέρα...

    Ο Κώστας Σβόλης στην άφιξη της Ολυμπιακής Φλόγας- “Συμβολίζει τη ζωή”

    Στην τελετή άφιξης της Ολυμπιακής Φλόγας στην Πάτρα βρέθηκε...

    Συνάντηση Μπάιντεν – Ερντογάν: Θα γίνει 9 Μαΐου, λέει το Bloomberg, δεν επιβεβαιώνει ο Λευκός Οίκος

    Μυστήριο καλύπτει την επίσκεψη του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν στην Ουάσινγκτον προκειμένου...