Φαγητό – ποτό και ποιότητα – τιμή αποτελούν δυνατά «χαρτιά» της Δυτ. Ελλάδας

    Ημερομηνία:

    DIVICO

    Την σταδιακή μεταστροφή του κλίματος σε ό,τι αφορά την περαιτέρω ανάπτυξη του τουρισμού στην Δυτική Ελλάδα και το θετικό πρόσημο που αφήνει το φετινό καλοκαίρι στην περιοχή φανερώνει το στατιστικό δελτίο του ΙΝΣΕΤΕ για τον μήνα Ιούλιο.

    ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΣ

    Όπως αποδεικνύεται από τα στοιχεία που έδωσε στην δημοσιότητα ο οργανισμός, οι κατηγορίες σχέση ποιότητας – τιμής και φαγητού – ποτού αναδεικνύονται σε δυνατά χαρτιά για την Δυτική Ελλάδα η οποία ωστόσο σε σχέση με τις υπόλοιπες περιφέρειες της χώρας υπολείπεται στα κριτήρια του δωματίου και της καθαριότητας. Αξιοσημείωτο είναι πως σε όλα τα κριτήρια εκτός από τα δυο που αναφέρθηκαν πιο πάνω η περιφέρεια μας έχει αυξημένο ποσοστό σε σχέση με τον Ιούλιο του 2022.

    Στην κατηγορία σχέση ποιότητας-τιμής στην πρώτη θέση βρίσκεται η Θεσσαλία με 94%, στη δεύτερη θέση η Πελοπόννησος και η Δυτική Ελλάδα 90% (89% το 2022) αντίστοιχα. Ακολουθούν η Ήπειρος και η Στερεά Ελλάδα με 89% αντίστοιχα, η Κεντρική Μακεδονία με 87% και η Αν. Μακεδονία και Θράκη με 85%. Στην τελευταία θέση βρίσκεται η Αττική με 79%.

    Στην κατηγορία δωματίου στην πρώτη θέση βρίσκεται η Ήπειρος με 94%, στη δεύτερη θέση η Πελοπόννησος με 87% και στην τρίτη θέση η Στερεά Ελλάδα με 86%. Έπονται η Θεσσαλία, η Κεντρική Μακεδονία και η Δυτική Ελλάδα με 85% (89% το 2022) αντίστοιχα και η Αττική με 84%. Στην τελευταία θέση βρίσκεται και Αν. Μακεδονία και Θράκη με 81%.

    Στο κριτήριο της εξυπηρέτησης στην πρώτη θέση βρίσκεται η Δυτική Μακεδονία με 99%, στη δεύτερη θέση η Θεσσαλία με 97% και στην τρίτη θέση η Ήπειρος με 96%. Έπονται η Στερεά Ελλάδα με 95% και η Δυτική Ελλάδα (94% το 2022), η Αν. Μακεδονία και Θράκη, η Πελοπόννησος με 94% αντίστοιχα. Ακολουθεί η Κεντρική Μακεδονία με 90%. Στην τελευταία θέση βρίσκεται η Αττική με 84%.

    Φαγητό – ποτό και ποιότητα – τιμή αποτελούν δυνατά «χαρτιά» της Δυτ. Ελλάδας

    Στο κριτήριο της καθαριότητας στην πρώτη θέση η Ήπειρος βρίσκεται με 93%, στη δεύτερη θέση η Στερεά Ελλάδα με 92% και στην τρίτη θέση η Πελοπόννησος με 90%. Έπονται η Δυτική Ελλάδα με 89%(93% το 2022), η Κεντρική Μακεδονία με 88% και η Αττική με 87% ενώ στην τελευταία θέση βρίσκεται η Αν. Μακεδονία και Θράκη με 78%.

    Τέλος, στο κριτήριο της τοποθεσίας στην πρώτη θέση βρίσκεται η Θεσσαλία με 99%, στη δεύτερη θέση η Ήπειρος με 96% και στην τρίτη θέση η Αν. Μακεδονία και Θράκη με 94%. Έπονται η Στερεά Ελλάδα με 93%, η Δυτική Ελλάδα (87% το 2022) και η Πελοπόννησος με 92% αντίστοιχα, η Δυτική Μακεδονία με 90%, η Αττική με 89% και η Κεντρική Μακεδονία με 88%.

    DEAR SANTA – COFFEE ISLAND

    Φαγητό – ποτό και ποιότητα – τιμή αποτελούν δυνατά «χαρτιά» της Δυτ. Ελλάδας

    Νίκος Κοροβέσης, αντιπεριφερειάρχης Πολιτισμού και Τουρισμού

    «Το ‘’ΟlympiaLand’’ αρχίζει να αποδίδει καρπούς»

    «Είμαι πολύ χαρούμενος που βλέπω ότι οι πρωτοβουλίες και οι ενέργειες στις οποίες προβήκαμε τα τελευταία χρόνια με αποκορύφωμα το «Οlympia Land» για την τουριστική ανάπτυξη της Ηλείας αλλά και ολόκληρης της Δυτικής Ελλάδας αρχίζουν να αποδίδουν πια καρπούς.

    Φαγητό – ποτό και ποιότητα – τιμή αποτελούν δυνατά «χαρτιά» της Δυτ. Ελλάδας

    Έχω ξαναπεί ότι συνολικά η περιοχή έχει πολύ μεγάλες δυνατότητες ωστόσο για να μπορέσει να τις αξιοποιήσει, χρειαζόταν και την ανάλογη στήριξη και διεκδίκηση. Γι’ αυτό και η πρώτη απόφαση που πήραμε ως περιφερειακή αρχή, ήταν η κατάργηση ενός ποσού από το ΕΣΠΑ, το οποίο προοριζόταν για τουριστική προβολή, το οποίο το θεωρούσα πολύ λίγο και στην πράξη δικαιώθηκα. Από 1 εκατ. ευρώ που ήταν το ποσό τότε, καταφέραμε με σκληρή δουλειά να πάρουμε από το ΕΣΠΑ, 4 εκατ. ευρώ, και τώρα μετά από συνεννόηση με την Διαχειριστική Αρχή, τα 4 εκατ. θα γίνουν 5.

    Βάλαμε και τους τρεις νομούς κάτω από τη σκέπη της «Ολυμπιακής Γης», γιατί αυτή είναι που μας ενώνει και που μας δίνει ταυτότητα σε όλον τον κόσμο. Δεν σταματάμε όμως εδώ, θέλουμε περισσότερα γιατί πιστεύουμε ότι η περιοχή αξίζει περισσότερα γι’ αυτό και προσπαθούμε με τα διαφορετικά χαρακτηριστικά να φτιάξουμε μια ξεχωριστή τουριστική προβολή, ανά περιφερειακή ενότητα, αναδεικνύοντας κάθε φορά με τις θεματικές προβολές που έχουμε κάθε περιοχή ξεχωριστά.

    Στόχος μας είναι η διασύνδεση του πρωτογενή τομέα με τον τουρισμό και ήδη όπως φαίνεται και από τα αποτελέσματα,  το εγχείρημα αυτό πάει καλά, και σίγουρα τα επόμενα χρόνια θα πάει καλύτερα, γιατί ειδικά στον τομέα του τουρισμού δεν γίνεται να κάνεις κάτι σήμερα και να δεις αποτέλεσμα αύριο, χρειάζεται υπομονή, χρόνος και σκληρή προσπάθεια».

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Υποδεχόμαστε τη νέα χρονιά με το πιο νόστιμο σπιτικό brunch

    Ο πιο ωραίος τρόπος να υποδεχθούμε τον καινούργιο χρόνο...

    Τζένιφερ Λόπεζ για το διαζύγιό της από τον Μπεν Άφλεκ: Όλα συμβαίνουν για κάποιο λόγο

    Η Τζένιφερ Λόπεζ και ο Μπεν Άφλεκ, το άλλοτε λαμπερό ζευγάρι που...

    Μπάμπης Στόκας: Εξήγησε πώς προέκυψε το όνομα του συγκροτήματος «Πυξ Λαξ»

    Ο Μπάμπης Στόκας μίλησε για την ιστορία πίσω από το όνομα...

    Τουρίστας στην Ταϊλάνδη ζούσε τέσσερις ημέρες με το πτώμα ιερόδουλης στο δωμάτιο του ξενοδοχείου του

    Ένας τουρίστας στην Ταϊλάνδη ερευνάται για τον θάνατο μιας ιερόδουλης, η οποία βρέθηκε νεκρή στο...
    Best Shop