Σε γενικές γραμμές τα λεγόμενα premium αυτοκίνητα παρουσιάζουν άνοδο στο μερίδιο αγοράς, καθώς ο κόσμος που αγοράζει σκέφτεται πως η κίνηση που κάνει είναι πλέον επένδυση και η… χασούρα στη μεταπωλητική αξία θα είναι χαμηλή καθώς δεν υπάρχουν αυτοκίνητα.
Μέχρι πριν από λίγα χρόνια αρκετές μάρκες και ιδίως οι πολύ ακριβές είχαν εξαφανιστεί σχεδόν από το χάρτη ενώ ακόμα και οι ιδιοκτήτες δεν τα κυκλοφορούσαν για να μην προκαλούν. Πριν από 3-4 χρόνια τα πολύ ακριβά αυτοκίνητα άρχισαν και πάλι να βγαίνουν στους δρόμους ενώ όσο περνά ο καιρός όλο και περισσότερα βλέπουμε γύρω μας.
Καθαρόαιμα supercars & SUV
Κοιτάζοντας τις ταξινομήσεις των πολύ ακριβών αυτοκινήτων και μαρκών που δεν διαθέτουν μοντέλα… καθημερινά διαπιστώνουμε τα εξής. Αρχικά η Ferrari η οποία είχε να πουλήσει καινούριο μοντέλο πάνω από 10 χρόνια, ταξινόμησε πριμ από λίγες εβδομάδες μία SF90.
Αντίστοιχα η Lamborghini πούλησε τέσσερα αυτοκίνητα και συγκεκριμένα, δύο Aventador και δύο Urus. Από την πλευρά της η Bentley διέθεσε δύο Continental και δύο Bentayga ενώ τέλος αξιοσημείωτη η επανεμφάνιση της Maserati που μόνο με την Levante άγγιξε τις 13 ταξινομήσεις.
Υψηλή ζήτηση
Η ζήτηση για τέτοια αυτοκίνητα παραμένει υψηλή και μέχρι τέλος του έτους είναι σίγουρο πως ίσως δούμε και διπλασιασμό – αν υπάρχουν αυτοκίνητα – των μονάδων.
Πωλήσεις πολύ ακριβών μοντέλων*
Maserati Levante 13
Bentley Continental 2
Bentley Bentayga 2
Lamborghini Aventador 2
Lamborghini Urus 2
Ferrari SF90 1
*Ιανουάριος – Σεπτέμβριος 2022