Σε αντίθεση με αυτό που θα περίμενε κανείς, η Ferrari δείχνει έτοιμη να υποδεχτεί με θέρμη την ηλεκτροκίνηση, όπως χαρακτηριστικά δηλώνει σήμερα το αφεντικό του cavallino rampante.
Με δεδομένη την πρόθεση της Ευρωπαϊκής Ένωσης να βάλει «τέλος» στους κινητήρες εσωτερικής καύσης με χρονικό ορίζοντα το 2035 ως μέρος μιας δέσμης μέτρων για την καταπολέμηση του φαινομένου της κλιματικής αλλαγής, πολλοί είναι οι κατασκευαστές που ανθίστανται στο επερχόμενο ρεύμα εξηλεκτρισμού της αυτοκίνησης. Και όσο περίεργο κι αν φαντάζει, η Ferrari ΔΕΝ είναι ένας από αυτούς.
Ερωτηθείς σχετικά με το πόσο έτοιμη είναι η ιταλική εταιρεία να αντιμετωπίσει τις ως άνω προκλήσεις, ο CEO της Ferrari, John Elkann, δήλωσε τα εξής:
«Η ευκαιρία που μας δίνεται από την ηλεκτροκίνηση, τα ηλεκτρονικά και άλλες τεχνολογίες που είναι διαθέσιμες, θα μας επιτρέψει να κάνουμε ακόμη πιο ξεχωριστά και μοναδικά προϊόντα».
Και συμπλήρωσε: «Θεωρούμε ευπρόσδεκτους τους νέους κανονισμούς».
Αν μη τι άλλο, πρόκειται για πολύ ενδιαφέρουσες δηλώσεις, πολλώ δε μάλλον όταν προέρχονται από μία εταιρεία-θρύλο που έχει άρρηκτα συνδέσει το όνομα της με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης μεγάλου κυβισμού – όπως ο διάσημος για παράδειγμα ατμοσφαιρικός V12 των Ιταλών.
Μέχρι τώρα πάντως και σε σχέση με άλλους κατασκευαστές του είδους, η Ferrari έχει κάνει… δειλά βήματα για τον εξηλεκτρισμό των τετράτροχων προϊόντων της – κάτι που ξεκίνησε με την LaFerrari το 2013 και εν συνεχεία με τον υβριδικό V8 της SF90 Stradale και πρόσφατα με τη νέα, επίσης υβριδική, 296 GTB.
Αντίστοιχος αναμένεται να είναι και ο «δρόμος» που θα ακολουθήσει και η νέα Purosangue που θα παρουσιαστεί, όπως όλα μαρτυρούν, το επόμενο έτος ως το πρώτο SUV μοντέλο στην ιστορία της ιταλικής εταιρείας.