«Φουντώνει» η μάχη της κάψουλας στην αγορά του καφέ

    Ημερομηνία:

    Ταχύτατα και διαρκώς αναπτυσσόμενη κατηγορία στην αγορά του καφέ αποτελεί, τα τελευταία χρόνια, εκείνη της κάψουλας espresso, με τον τζίρο των πωλήσεών της στα σούπερ μάρκετ να υπολογίζεται σε περίπου 60 εκατ. ευρώ ετησίως.

    Η παρασκευή και κατανάλωση καφέ στο σπίτι συνεχίζει να είναι μία καθημερινή συνήθεια για τους Έλληνες καταναλωτές, ακόμη δε, περισσότερο εν μέσω των πληθωριστικών πιέσεων των τελευταίων ετών και της αύξησης τιμής του καφέ «on the go». Αξίζει να σημειωθεί πως σύμφωνα με τα δεδομένα που συλλέγει η εταιρεία NielsenIQ από το κανάλι του HO.RE.CA., μέσα σε ένα χρόνο παρατηρείται μέση αύξηση στην τιμή των ροφημάτων τύπου espresso/cappuccino της τάξεως του +4,4%.

    Συνολικά η κατηγορία espresso – τόσο σε κάψουλα όσο και ο αλεσμένος- θεωρείται η πιο «ανταγωνιστική» κατηγορία καφέ στην αγορά του σούπερ μάρκετ καθώς συμμετέχουν όλες οι πολυεθνικές του κλάδου. Σε ό,τι αφορά συγκεκριμένα την κάψουλα, στη «μάχη» που δίνεται στο ράφι συμμετέχουν επίσης, γνωστές εταιρείες καφέ της εστίασης αλλά και προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, διεκδικώντας μερίδιο από μία «πίτα» που διαρκώς μεγαλώνει.

    Ταυτόχρονα με την κατηγορία της κάψουλας, σημαντικά ανοδική καταγράφεται την ίδια περίοδο και η πορεία των πωλήσεων των αντίστοιχων μηχανών. Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας GfK, από την αρχή του 2024 έως και το τέλος Μάϊου οι πωλήσεις εμφανίζουν ρυθμό ανάπτυξης της τάξεως του 19% σε τεμάχια, ενώ συμμετέχουν στον συνολικό τζίρο των μηχανών καφέ με 46,1%.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Σωματείο Εργαζομένων στο Καζίνο Ρίου-Συνέλευση με απολογισμό και εκλογές στις 10/9

    Εκλογοαπολογιστική Γενική Συνέλευση θα διεξαχθεί μεθαύριο (27/8) στις 21:00,...

    Πολλές αλλαγές στο ιστορικό κέντρο της Πάτρας

    Σε τροχιά πολλών αλλαγών βρίσκεται το ιστορικό κέντρο της...

    ΠΑΤΡΑ – ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ Α.Ε.:«Μπαλάκι οι ευθύνες»

    Λακωνική ήταν η απάντηση της ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ Α.Ε. σχετικά...