Γιάννης Ταπεινός: Αντιμετωπίζοντας το Σιδηρόδρομο σαν το αποπαίδι των Συγκοινωνιών

    Ημερομηνία:

    PSIFIOPOIISI

    “Στην Ελλάδα του 2023, σε μια χώρα με αραιό και σίγουρα μη πολύπλοκο σιδηροδρομικό δίκτυο σαν αυτό της Κεντρικής Ευρώπης, σε μια χώρα με περιορισμένα δρομολόγια, δύο τρένα με αντίθετη κατεύθυνση, το ένα από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη και το άλλο από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα, βρέθηκαν να κινούνται στην ίδια γραμμή!” αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο υποψήφιος βουλευτής Αχαϊας του ΠΑΣΟΚ Γιάννης Ταπεινός. 

    Και συνεχίζει σημειώνοντας:

    “Στην Ελλάδα του 2023, τα ίδια τρένα δεν τα παρακολουθούσε κανείς. Πορεύονταν μέσα στη νύχτα σαν να πορεύονται στο πουθενά και όταν συγκρούστηκαν η είδηση της καταστροφής έφτασε στους υπευθύνους πάλι από το πουθενά: από έναν τραυματία σε ένα βαγόνι και όχι από ένα σύστημα παρακολούθησης που θα έπρεπε να έχουν.

    Στην ίδια χώρα, η οποία θέλει να επαίρεται για την ευρωπαϊκή της πορεία ανακαλύψαμε ότι τα πάντα στο σιδηρόδρομο, κινούνται με το χέρι. Ότι οι ανθρώπινες ζωές δηλαδή κρέμονται είτε από ένα ανθρώπινο λάθος είτε από μια ξαφνική απώλεια αισθήσεων του όποιου χειριστή ή σταθμάρχη.

    Σε μια εποχή που μπορείς με το κινητό σου να παρακολουθείς το πού βρίσκεται το κάθε τι ανά πάσα στιγμή, ακόμη και η παραγγελία του φαγητού σου, η  τηλεδιοίκηση είναι άγνωστη λέξη για τα τρένα και τα συστήματα παρακολούθησης παραμένουν στα συρτάρια.

    Η Ελλάδα συμπεριφέρθηκε στο σιδηρόδρομο, ο οποίος είναι το πιο διαδεδομένο και φιλικό μέσο μεταφοράς στο εξωτερικό, σαν να είναι το αποπαίδι των συγκοινωνιών.

    GYMALL

    Δαπανήθηκαν  πολλά δισ. ευρώ από ευρωπαϊκά προγράμματα και εθνικούς πόρους για να εκσυγχρονιστούν άλλες υποδομές, όπως τα αεροδρόμια, τα λιμάνια και αυτοκινητόδρομοι και ο Σιδηρόδρομος, το κατεξοχήν μέσο μεταφοράς σε όλες τις προηγμένες χώρες, αντιμετωπίστηκε σαν να είναι ένα περιττό… πρόβλημα. Με ένα «πάμε και όπου βγει» να διατρέχει όλο τον άξονα του πώς δρούμε σε αυτή τη χώρα, από τον σταθμάρχη έως τα ανώτατα κυβερνητικά κλιμάκια.

    Το επιτελικό κράτος αποδείχθηκε κενό γράμμα.

    Τα ερωτήματα είναι πολλά.

    Και πρώτα από όλα το γιατί αγνοήθηκαν οι προειδοποιήσεις των συνδικαλιστών που ζητούσαν βελτίωση των υποδομών και συστήματα ασφαλούς κυκλοφορίας.

    Το να κρυβόμαστε μόνο πίσω από την εκδοχή του ανθρώπινου λάθους πέρα από προσβλητικό για τους νεκρούς, είναι και επικίνδυνο. Για τους πολίτες αλλά και για τη δημοκρατία.

    Απαιτούνται απαντήσεις εδώ και τώρα. Και απόδοση ευθυνών όσο ψηλά κι αν αυτές βρίσκονται“.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Ο Τάκης Παπαδόπουλος στο ΕΠΑΛ Κάτω Αχαΐας για την “Ημέρα της Ευρώπης”

    Κατά τη σχολική χρονιά 2023-2024, το ΕΠΑΛ Κάτω Αχαΐας...

    ΔΡΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ: «Μαζί Επιλέγουμε τον υγιεινό τρόπο ζωής μας»

    Σε υπαίθριο βιωματικό σχολείο για την υιοθέτηση ενός υγιεινού...

    Χριστίνα Αλεξοπούλου: Συνάντηση με τα ΚΤΕΛ Λευκάδας

    Η Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις Μεταφορές,...