Βέβαια κανείς δεν μπορούσε να υποψιαστεί ότι θα έφτανε σε κατάσταση αμόκ μέσα στο κτίριο των ΕΛ.ΤΑ. Κρυονερίου όπου εργαζόταν και από το οποίο προκειμένου να βγει κινητοποιήθηκε μέχρι και η ομάδα των ανδρών της ΟΠΚΕ, ενώ ειδικός διαπραγματευτής ανέλαβε να τον ηρεμήσει καθώς κατά την παραμονή του στον χώρο ήταν εκτός εαυτού λέγοντας ασυναρτησίες και σπάζοντας ό,τι ήταν μπροστά του.
Τελικά, μετά από οκτώ ώρες ο 41χρονος οδηγήθηκε για κατάθεση στο Αστυνομικό Τμήμα Διονύσου, κάτι όμως που δεν κατέστη δυνατόν, καθώς ήταν σε άσχημη ψυχική κατάσταση, κι έτσι από εκεί με εντολή εισαγγελέα οδηγήθηκε στο Δρομοκαΐτειο για ψυχιατρική πραγματογνωμοσύνη.
Σύμφωνα με τα όσα κατάφερε να πει στους γιατρούς, οι λόγοι που τον οδήγησαν σε αυτή την κατάσταση αφορούν τις επαγγελματικές του σχέσεις, ενώ επικαλέστηκε μέχρι και συνωμοσίες που αισθάνεται πως στήνονται σε βάρος του. Αυτό ήταν αρκετό για τους γιατρούς ώστε να ζητήσουν την εισαγωγή του 41χρονου πρώην παίκτη του ριάλιτι επιβίωσης σε θάλαμο οξέων περιστατικών της κλινικής και να του χορηγήσουν συγκεκριμένη φαρμακευτική αγωγή.
Σύμφωνα με τις καταθέσεις του ιερέα πατέρα του, Πέτρου Αργιανίδη, και του αδελφού του, Γιάννη, οι οποίοι βρέθηκαν από την πρώτη ώρα στα ΕΛ.ΤΑ. Κρυονερίου, ο μάνατζερ ράγκμπι τις τελευταίες ημέρες δεν ήταν καλά ψυχολογικά, είχε αλλάξει η συμπεριφορά του, με αποτέλεσμα να λαμβάνει αγχολυτικά φάρμακα. Εις βάρος του έχει σχηματιστεί δικογραφία για διατάραξη οικιακής ειρήνης και μόλις θα είναι σε θέση θα χρειαστεί να καταθέσει για το περιστατικό και τους λόγους που τον οδήγησαν σε αυτή τη συμπεριφορά.
Η συμμετοχή στο ριάλιτι
Ως μάνατζερ ράγκμπι, όμως, καθιερώθηκε δημιουργώντας στο τηλεοπτικό κοινό πολλά ερωτήματα καθώς το συγκεκριμένο άθλημα δεν ήταν ποτέ διαδεδομένο στην Ελλάδα. Κι όμως, ο Αργιανίδης ξεκίνησε τη διαδρομή του ως αθλητής της ομάδας ράγκμπι του Αιγάλεω. Στην πορεία βρέθηκε στη θέση του μάνατζερ για την εθνική ομάδα του αθλήματος, η οποία πήρε μέρος στο πρώτο προολυμπιακό τουρνουά στην ιστορία του Παγκόσμιου Κυπέλλου ράγκμπι τον Ιούνιο του 2015, αλλά δυστυχώς αποκλείστηκε και βρέθηκε εκτός των Ολυμπιακών Αγώνων του Ρίο το 2016.
Ο αμέσως επόμενος στόχος του Αργιανίδη ήταν η συμμετοχή του στο «Survivor». Είχε μάλιστα πραγματοποιήσει κι άλλες τηλεοπτικές εμφανίσεις: ως παίκτης του «Deal» με τον Χρήστο Φερεντίνο και ως μέλος κοινού, με την ιδιότητα του δημόσιου υπαλλήλου, απευθύνοντας τα δικά του ερωτήματα στα πολιτικά πρόσωπα που συμμετείχαν στην εκπομπή «Ενικός» με τον Νίκο Χατζηνικολάου.
Το ριάλιτι επιβίωσης όμως ήταν αυτό που εκτίναξε τη δημοτικότητά του στα ύψη εξαιτίας της στάσης του. Οπως παραδέχτηκε λίγο διάστημα μετά την αποχώρησή του, γνώριζε πως δεν ήταν ωραίος σε σχέση με κάποιους άλλους, ούτε διέθετε καλογυμνασμένο κορμί, γι’ αυτό και σκέφτηκε να δημιουργήσει έναν ρόλο με σκοπό να ιντριγκάρει το κοινό.
«Ηθελα να βγάλω αυτό τον κακό εαυτό γιατί ιντριγκάρει πάρα πολύ τον κόσμο, στην αρχή ήθελα αρνητική δημοσιότητα, γιατί είναι ένας τρόπος. Εγώ δεν είχα ούτε την εμφάνιση, ούτε τη σωματική διάπλαση, αλλά ούτε χαρακτηριστικά που μπορεί να κέρδιζαν το ενδιαφέρον του κόσμου κατά την πρώτη επαφή. Ηταν μια στρατηγική».
Μετά την αποχώρησή του από το παιχνίδι επιβίωσης ο Αργιανίδης έκανε πολλές προσπάθειες προκειμένου να αντιστρέψει τη γνώμη του κοινού για το πρόσωπό του και να γίνει πιο αγαπητός. Εδωσε πολλές συνεντεύξεις, βρέθηκε αμέτρητες φορές ως καλεσμένος τηλεοπτικών εκπομπών, ενώ όπου τον καλούσαν PR manager της εποχής, έτρεχε ώστε να φωτογραφηθεί δίπλα σε μοντέλα και celebrities. Το να παραμένει στη δημοσιότητα ήταν για τον ίδιο αυτοσκοπός, ακόμα και όταν δήλωσε πως λίγο πριν από το ριάλιτι είχε φλερτάρει τη συμπαίκτριά του από τους Μαχητές Σάρα Εσκενάζυ: «Yπήρχε ένα δικό μου φλερτ με τη Σάρα στην αρχή του παιχνιδιού. Της είχα πει ότι μου αρέσει, αλλά είχαμε πει ότι δεν θα δώσουμε ποτέ δικαιώματα μέσα στο παιχνίδι».
Η ηθοποιός αντέδρασε αμέσως δηλώνοντας πως δεν περίμενε ποτέ κάτι τέτοιο από εκείνον, ενώ τον έκανε και unfollow από το Instagram. Στην πορεία ο ίδιος προσπάθησε να ανασκευάσει, αλλά το κακό είχε γίνει.
Προκειμένου να προκαλέσει και πάλι το κοινό και τους ακολούθους του στα social media, που έχουν αρχίσει να του γυρίζουν την πλάτη και να μην τον ακολουθούν με το ίδιο πάθος, ο Αργιανίδης αποφάσισε να αλλάξει τρόπο ζωής και έτσι εμφανίστηκι δύο χρόνια μετά το παιχνίδι πολύ γυμνασμένος, με φουσκωτούς μυς και εντυπωσιακό όγκο. Ξεκίνησε μάλιστα και πιο sexy αναρτήσεις φωτογραφιών του στο Instagram, αλλά και πάλι δεν κατάφερε τον στόχο του.
Τότε ήταν η περίοδος που έδωσε μια μεγάλη συνέντευξη στην Ελεονώρα Μελέτη στην εκπομπή της «Μεσάνυχτα», όπου εκτός από τη νέα του ζωή αποκάλυψε και την περιπέτεια υγείας του, αφού τον Ιούνιο του 2016 διαγνώστηκε με καρκίνο στην ουροδόχο κύστη: «Η πρόληψη είναι αυτή που μετράει και κάνω κάθε έξι μήνες εξετάσεις. Τότε μου βρήκανε χαμηλό σίδηρο και κάναμε κάποιες εξετάσεις όπου διαγνώστηκε η ασθένεια. Μέσα σε τρεις μήνες έκανα θεραπείες που γίνονται μέσα σε τρία χρόνια».
Στην ελληνική τηλεόραση όμως έχουν πλέον αρχίσει να κυριαρχούν τα ριάλιτι και τα παιχνίδια, λόγω της επιτυχίας του συγκεκριμένου κύκλου του «Survivor». Ετσι, συνεχώς εμφανίζονται νέα πρόσωπα που παραγκωνίζουν θέλοντας και μη τους προηγούμενους. Αυτό όμως δημιουργεί στον Αργιανίδη μεγάλη ανασφάλεια, αφού το όνομά του δεν υπάρχει πια ούτε στις λίστες των καλεσμένων σε εγκαίνια και πάρτυ που κάθε εβδομάδα γεμίζουν τις σελίδες των περιοδικών με τις φωτογραφίες τους.
Σταδιακά, λοιπόν, κλείνεται στον εαυτό του, καθώς συνειδητοποιεί πωςδεν εξαργύρωσε τη δημοσιότητα που του δόθηκε όπως ήθελε και όπως τα κατάφεραν αντίστοιχα ο Γιώργος Αγγελόπουλος, που συμμετείχε στο καθημερινό σίριαλ «Τατουάζ» του ALPHA, και ο Κωνσταντίνος Βασάλος με την Ευρυδίκη Βαλαβάνη ως μέλη τηλεοπτικών ψυχαγωγικών προγραμμάτων.
Εκείνη την περίοδο όμως ενέσκηψε και ο κορωνοϊός, με τον αναγκαστικό εγκλεισμό να αφήνει τα δικά του σημάδια στον καθέναν, όπως άλλωστε είχε παραδεχτεί σε συνέντευξή του το καλοκαίρι του 2021:
«Ηταν επιλογή μου, ήθελα να χαθώ. Ισως γιατί ένα μεγάλο κομμάτι δημοτικότητας ήταν αρνητικό για μένα. Οπως κατάλαβα, ο χώρος της τηλεόρασης είναι ένας μικρόκοσμος όπου ο ένας υποστηρίζει τον άλλον και όλα αυτά εξελίσσονται όχι και τόσο αληθινά».
Τα «φώτα» δεν είναι για όλους
Η αλήθεια είναι ότι η υπόθεση του Πάνου Αργιανίδη προκάλεσε μια σειρά από ερωτήματα που έχουν να κάνουν με την ψυχοσύνθεση ενός ατόμου που εκτίθεται ξαφνικά στη δημοσιότητα. Πολλοί αντέχουν, ενώ άλλοι, όπως εξηγεί στο «Πρώτο Θέμα» ο ψυχίατρος-ψυχοθεραπευτής Δημήτρης Παπαδημητριάδης επιβαρύνονται με μεγαλύτερη ψυχική πίεση: «Σύμφωνα με επιστημονική έρευνα, αυτό συνεπάγεται μεγαλύτερη ροπή προς τις διαταραχές του άγχους και του συναισθήματος, γεγονός που ασφαλώς ευοδώνεται περαιτέρω από την τυχόν προϋπάρχουσα ψυχοπαθολογία που μπορεί να συνοδεύει έναν άνθρωπο. Αυτό σημαίνει πως η ίδια η προσωπικότητα του ατόμου έχει τέτοια δομή που την καθιστά περισσότερο ευάλωτη σε αυτά τα φαινόμενα, οπότε η ψυχική πίεση που προστίθεται από την προσοχή της κοινότητας στο πρόσωπό του την επιβαρύνει».
Στην αντίθετη περίπτωση, όμως, όταν τα φώτα της δημοσιότητας σβήσουν, ακόμα και απότομα, τα πράγματα είναι ακόμα πιο σκληρά: «Οταν αποσύρεται η δημοσιότητα από έναν άνθρωπο ο οποίος έχει στηρίξει την αξία της ύπαρξής του με τη δημοσιότητα που λαμβάνει, τότε βλέπουμε πως υπάρχει ένα δυναμικό αυτοκαταστροφής αυξημένο, σαν να αισθάνεται πως δεν υπάρχει λόγος ύπαρξής του. Αυτό δεν αφορά όλους, αλλά συγκεκριμένους χαρακτήρες. Η προσωπικότητα που μας οδηγεί σε επαγγέλματα μεγάλης προβολής είναι η ίδια που θα μας προδώσει σε αδιέξοδα της ζωής.
Με την ίδια ναρκισσιστική διάθεση που έλαβα την προβολή, συμπεριφέρομαι άσχημα στον εαυτό μου επειδή δεν μου την παρέχει πλέον», αναφέρει ο ψυχίατρος Δημήτρης Παπαδημητριάδης και καταλήγει:
«Οι ψυχικές πιέσεις που δημιουργούνται στους χώρους εργασίας, οι παρενοχλήσεις ακόμα κι από συναδέλφους ή το αφεντικό δημιουργούν περαιτέρω αύξηση στο καταθλιπτικό συναίσθημα, με αποτέλεσμα το άτομο που το βιώνει να κάνει διάφορες επικίνδυνες σκέψεις ώστε να βγει από το αδιέξοδο που αισθάνεται. Θέλει προσοχή από όλους μας πώς χειριζόμαστε τέτοιες περιπτώσεις, γιατί ένα μόνο λάθος είναι αρκετό για να προκαλέσει το μεγαλύτερο κακό».