Glami: Τι πιστεύουν οι Ελληνίδες για τη βιομηχανία της μόδας και τα μη ρεαλιστικά πρότυπα ομορφιάς (πίνακες)

    Ημερομηνία:

    DIVICO

    Οι γυναίκες θεωρούν περισσότερο ουτοπικά τα γυναικεία πρότυπα ομορφιάς στον χώρο της μόδας, σε σχέση με εκείνα των ανδρών, σύμφωνα με την πιο πρόσφατη έρευνα Fashion (Re)search του GLAMI.

    ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΣ

    Σε τί ποσοστό προβάλλονται υγιή, ρεαλιστικά πρότυπα στη μόδα κατά την άποψη του καταναλωτικού κοινού; Σύμφωνα με το GLAMI, την κορυφαία ευρωπαϊκή πλατφόρμα αναζήτησης μόδας και τη νέα έρευνα Fashion (Re)search σχεδόν οι μισές Ελληνίδες καταναλώτριες (47%) θεωρούν ουτοπικά τα standards ομορφιάς που έχουν καθιερωθεί και προβάλλονται από τα brands Μόδας και Ομορφιάς παγκοσμίως, με το 37% των ανδρών να συμφωνεί. Τα αποτελέσματα προέρχονται από την έρευνα ερωτηματολογίου* που συμπλήρωσαν 2.301 Έλληνες χρήστες του GLAMI.gr και καθιστούν σαφές πως όσο πιο γρήγορα λάβουν υπόψιν οι εταιρίες μόδας την επιτακτική ανάγκη της συμπερίληψης, τόσο πιο εποικοδομητικό θα είναι αυτό για το χτίσιμο του πολυπόθητου brand loyalty.

    * H συλλογή δεδομένων πραγματοποιήθηκε το πρώτο δεκαήμερο του Ιουνίου του 2023. 

    Glami: Τι πιστεύουν οι Ελληνίδες για τη βιομηχανία της μόδας και τα μη ρεαλιστικά πρότυπα ομορφιάς (πίνακες)

    Glami: Τι πιστεύουν οι Ελληνίδες για τη βιομηχανία της μόδας και τα μη ρεαλιστικά πρότυπα ομορφιάς (πίνακες)

    Τα standards ομορφιάς στις αγορές μόδας

    DEAR SANTA – COFFEE ISLAND

    Το ποσοστό των γυναικών που θεωρεί πως τα γυναικεία πρότυπα ομορφιάς είναι λιγότερο ρεαλιστικά από εκείνα των ανδρών είναι υψηλότερο από το αντίστοιχο των ανδρών (32% VS 19%) και τα δύο φύλα όμως συμφωνούν στο εξής: η συντριπτική πλειοψηφία των γυναικών (87%) καθώς και ένα σημαντικό ποσοστό των ανδρών καταναλωτών (68%) συμφωνούν πως η παγκόσμια βιομηχανία της μόδας οφείλει να συμπεριλάβει την τάση του Body Acceptance στα πρότυπα που προβάλλει και προωθεί.

    Glami: Τι πιστεύουν οι Ελληνίδες για τη βιομηχανία της μόδας και τα μη ρεαλιστικά πρότυπα ομορφιάς (πίνακες)

    Glami: Τι πιστεύουν οι Ελληνίδες για τη βιομηχανία της μόδας και τα μη ρεαλιστικά πρότυπα ομορφιάς (πίνακες)

    Πόσο διακριτή είναι η στροφή των brands στη συμπερίληψη;

    Μολονότι φαίνεται να έχουν γίνει βήματα προόδου αναφορικά με την απήχηση που έχει το κίνημα του Body Acceptance σε καμπάνιες brands ομορφιάς και μόδας, υπάρχει ακόμη μεγάλη απόσταση που πρέπει να διανύσουν ώστε να εντυπωθούν ως «inclusive» στη συνείδηση των καταναλωτών. Σε σχετική ερώτηση του GLAMI, οι καταναλωτές απάντησαν πως έχουν ξεκινήσει να παρατηρούν ποια brands αξιοποιούν μοντέλα διαφορετικών αναλογιών ή ηλικιών στις καμπάνιες τους. Έχει φτάσει όμως αυτό να αποτελεί τον κύριο παράγοντα στις επιλογές των προϊόντων που αγοράζουν; Φαίνεται πως όχι, αφού στην ερώτηση «Έχετε επιλέξει ποτέ κάποιο brand με γνώμονα την προβολή του Body Positivity όταν αγοράζετε προϊόντα μόδας;» η πλειοψηφία των Ελλήνων καταναλωτών, σε ποσοστό 57%, απάντησε «Όχι, δεν διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην απόφασή μου, αναζητώ απλώς προϊόντα που μου ταιριάζουν».

    Ηλικιακός περιορισμός & Fashion Shopping

    Εντυπωσιακό είναι και το γεγονός πως, σύμφωνα με την έρευνα του Fashion (Re)search, οι μεγαλύτερες ηλικίες δεν προβάλλονται σε ικανοποιητικό βαθμό από την παγκόσμια βιομηχανία μόδας, αποκλείοντας έτσι μεγάλη μερίδα του πληθυσμού ανά τον κόσμο. Το λεγόμενο Silver Wave, η «επέλαση» δηλαδή μεγαλύτερων μοντέλων που μπορεί να διανύουν την 6η, 7η, 8η ή ακόμη και την 9η δεκαετία της ζωής τους, είναι μία τάση που έχει ήδη αρχίσει να καταλαμβάνει τη βιομηχανία της μόδας και περισσότερο της ομορφιάς, είναι όμως ορατή στο ευρύ κοινό; Αισθάνονται οι πιο ηλικιωμένοι καταναλωτές ότι κάποιος τους αντιπροσωπεύει, ειδικά από τη στιγμή που μετά την πανδημία οδηγήθηκαν να χρησιμοποιούν τα ίδια εργαλεία online shopping με τα πιο νεανικά ηλικιακά groups; Η απάντηση είναι όχι. Στην ερώτηση του GLAMI «ποια κατηγορία θεωρείτε πως δεν προωθείται αρκετά στις διαφημίσεις μόδας;» η απάντηση «μοντέλα μεγαλύτερης ή μέσης ηλικίας» ήταν εκείνη με τις περισσότερες ψήφους σε 5 από τις 9 χώρες που έλαβαν μέρος στο Fashion (Re)search.

    Τα παραπάνω αποτελέσματα είναι μέρος του Fashion (Re)search, της έρευνας μόδας του GLAMI που αποτελεί ένα «εργαλείο-κλειδί» για όλους όσους επιθυμούν να έχουν πρόσβαση στις πιο εξειδικευμένες και χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με το online shopping. Τα αποτελέσματα κάθε έρευνας βασίζονται στην τακτική συλλογή δεδομένων με στόχο να αναδείξουν τα πιο δημοφιλή trends  σχετικά με τις διαδικτυακές αγορές.  Μέσα από το www.fashion-research.gr θα ανακαλύψετε μία ολοκληρωμένη καταγραφή της αγοράς της online μόδας, με πλούσιο και αναλυτικό υλικό και πληροφορίες σχετικά με οτιδήποτε σχετίζεται με το shopping.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    ΠΑΤΡΑ: Οι γιατροί που εφημερεύουν στις 25 και 26 Δεκεμβρίου 2024

    25 Δεκεμβρίου 2024 ΑΓΓΕΙΟΧΕΙΡΟΥΡΓΟΙ: Αλεξανδρόπουλος Δημήτριος Κανακάρη 80, 26221 Πάτρα Τηλέφωνα: 2614008649. 6932295107 ΚΑΡΔΙΟΛΟΓΟΙ: Ανδρικόπουλος...

    Με επιτυχία η γιορτή του Συλλόγου των εν Πάτραις Κεφαλλήνων

    Με μεγάλη επιτυχία και ιδιαίτερη χαρά πραγματοποιήθηκε η Χριστουγεννιάτικη...

    180 ΠΑΤΡΙΝΟΙ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ! Με μαθηματική ακρίβεια… χάνουν την δουλειά τους οι συμβασιούχοι του ΕΑΠ

    Και ενώ 180 οικογένειες στην Πάτρα αγωνιούν για το...

    Ρεκόρ εκτελέσεων στη Σαουδική Αραβία παρά… τις υποσχέσεις

    Στη Σαουδική Αραβία εκτελέσθηκαν εφέτος 330 άνθρωποι, αριθμός ρεκόρ...
    Best Shop