H νέα καμπάνια της Adidas με γυναικεία μαγιό φορεμένα από άντρες – Αντιδράσεις και ομοφοβικά πυρά

    Ημερομηνία:

    PSIFIOPOIISI

    Με τη νέα διαφημιστική εκστρατεία της, η Adidas έκανε και πάλι τη διαφορά. Παρουσιάζοντας τη νεά σειρά της Pride collection 2023 τόνισε ότι είναι “εμπνευσμένη από ένα ερωτικό γράμμα που έγραψε ο (σ.σ. queer Νοτιοαφρικανός designer) Rich Mnisi στον νεότερο εαυτό του”, χρησιμεύοντας ως “μια κραυγή για ενεργό συμμαχία για την ενδυνάμωση και την υπεράσπιση της κοινότητας LGBTQIA+”. Τίτλος της καμπάνιας είναι “Let Love be your Legacy” – “Άσε την Αγάπη να γίνει η Κληρονομιά σου”.

    Στα κοινωνικά δίκτυα ωστόσο, η υποδοχή της καμπάνιας δεν ήταν από όλους θετική. Βλέπουμε μοντέλο να φορά γυναικείο πολύχρωμο μαγιό. Πρόκειται για το σχέδιο “Pride Swimsuit”, που στην Αμερική πωλείται προς 70 δολάρια. Το μοντέλο μοιάζει να είναι άνδρας, ενώ όπως παρατήρησαν χρήστες των κοινωνικών δικτύων είχε μια αξιοσημείωτη διόγκωση στην περιοχή του καβάλου.

    H νέα καμπάνια της Adidas με γυναικεία μαγιό φορεμένα από άντρες - Αντιδράσεις και ομοφοβικά πυρά [εικόνες]

    Ένα συνοδευτικό βίντεο στον ιστότοπο της Adidas δείχνει το μοντέλο να ξαπλώνει, με την κάμερα σε ένα σημείο να κάνει ζουμ για να αποκαλύψει ένα κομμάτι τρίχας στο στήθος που υψώνεται πάνω από το λαιμόκοψη. Δεν ήταν σαφές εάν το μοντέλο προσδιορίζεται ως άνδρας ή είναι τρανς.

     

    “Γυναικεία μαγιό φορεμένα από άντρες”

    GYMALL

    Ένας απο τους πρώτους που άρχισε τον πόλεμο κάνοντας ομοφοβικά σχόλια, είναι ο Oli London, ένας ακτιβιστής των social media και συγγραφέας κατά της θεωρίας των φύλων, ανέβασε στο Twitter τα στιγμιότυπα από τον ιστότοπο της Adidas το πρωί της Τετάρτης με τη λεζάντα: “Η νέα σειρά γυναικείων μαγιό της Adidas με πρότυπο… άντρες”.

    Μέχρι το απόγευμα, περισσότεροι από 1,1 εκατομμύριο χρήστες του Twitter είδαν το tweet – πολλοί από τους οποίους έσπευσαν να καταδικάσουν την εταιρεία αθλητικών ειδών ότι ασπάζεται το ρεύμα της “woke” κουλτούρας που σημαίνει την επαγρύπνηση εναντίον φυλετικών προκαταλήψεων και διακρίσεων.

    Adidas ad

    Η διαφημιστική καμπάνια λανσαρίστηκε ενόψει του μήνα Pride, του μήνα Υπερηφάνειας που τιμάται κάθε χρόνο τον Ιούνιο, ως “μια γιορτή της αυτοέκφρασης, της φαντασίας και της ακλόνητης πεποίθησης ότι η αγάπη ενώνει”, σύμφωνα με την Adidas.

    Adidas ad

    Ο Richi Mnisi θεωρείται ένας από τους καλύτερους νέους σχεδιαστές, κατάγεται από τη Νότια Αφρική, έχει κάνει πολύ υψηλού επιπέδου σπουδές στο Λονδίνο και είναι μέλος της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας.

    Adidas Richi Mnisi

    Στη δουλειά του ενσωματώνει στοιχεία της αφρικανικής κουλτούρας του σε μια προσπάθεια να περάσει μηνύματα αλληλεγγύης και αποδοχής.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Οι αθλητικές μεταδόσεις 17/5/2024

    14:30 ΑΝΤ1+ F1 Autodromo Enzo e Dino Ferrari, Practice...

    Πρόστιμα και κυρώσεις σε όσους δεν αναρτούν εγκαίρως στοιχεία στο Taxis

    Να μπει τέλος στο αλαλούμ που προκαλούν οι καθυστερήσεις προσυμπλήρωσης των φορολογικών...

    Ρολόι Bugatti, ποδήλατο Audi, αεροσκάφος Honda και μέλι από την Bentley

    Αν σκεφτούμε ότι φέτος υπάρχει το ενδεχόμενο να κατασκευαστούν...