H Seat χτίζει τη δική της Alfa Romeo

    Ημερομηνία:

    DIVICO

    Εδώ και πολλά χρόνια υπήρχε έντονη φημολογία γύρω από το πόσο ήθελε το VW Group την Alfa Romeo και πόσο κοντά είχε φτάσει στο στόχο του. Κάτι που όπως φαίνεται δεν θα γίνει ποτέ, καθώς η ιταλική εταιρία διανύει μια νέα εποχή κάτω από την ομπρέλα του ομίλου Stellantis.

    Οπως φαίνεται όμως στο VW Group θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα ευχαριστημένοι από την Cupra που θα μπορούσε μελλοντικά να αναδειχθεί ως ένα ισχυρό σπορ σήμα όπως είναι η Alfa Romeo.

    Μάλιστα, οι πωλήσεις της Cupra αυξάνονται με ραγδαίους ρυθμούς μιας και το 2021 έφτασαν τις 79.300 μονάδες και το 2022 αναμένεται να διπλασιαστούν. Προσέξτε, πρόκειται για μία εντυπωσιακή επίδοση εν μέσω της πρωτόγνωρης πανδημίας του κορωνοϊού.

    Λογικό θα πείτε αφού η γκάμα ξεκίνησε με ένα- δύο μοντέλα (Leon/ Leon Sportstourer, Ateca), πλέον τα έχει διπλασιάσει (Formentor, Born) και στην επόμενη διετία αναμένεται να προστεθεί το Tavascan, ένα SUV στο μέγεθος του Audi Q3 και ενδεχομένως ένα ακόμη μικρότερο σπορ ηλεκτρικό. Δίχως να αγνοούμε το κύρος που αποκτά η Cupra από την racing εμπλοκή της.

    H Seat χτίζει τη δική της Alfa Romeo

    DEAR SANTA – COFFEE ISLAND

    Σύμφωνοι. Το σήμα της Cupra δεν έχει το ένδοξο παρελθόν της Alfa Romeo, αφού μιλάμε για ένα που μπορεί να ιδρύθηκε το 1985 για τις σπορ εκδόσεις των Seat αλλά πρακτικά ανεξαρτητοποιήθηκε μόλις πριν από τέσσερα χρόνια.

    H Cupra δεν έχει καν την ιστορία της Seat που μετρά πάνω από 70 χρόνια. Ωστόσο, η τελευταία καλείται να αντιμετωπίσει ξανά μεγάλα προβλήματα και δεν αφορά μόνο στην έλλειψη των Cupra εκδόσεων από την γκάμα της.

    Είναι η γενικότερη ατονία που υπάρχει γύρω από την αύρα της Seat που σε ένα μεγάλο βαθμό έρχεται να επισκιάσει και η Cupra. Και σε αντίθεση με την δυναμική που γνωρίζει η τελευταία, οι πωλήσεις της Seat περιορίστηκαν στις 391.200 αυτοκίνητα το 2021 με πτώση -2% σε σχέση με το 2020.

    «Η Cupra έχει προτεραιότητα στο Seat Group», δήλωσε στο auto-motor-und sport ο Wayne Griffiths, ο CEΟ του ισπανικού γκρουπ. Την απόφαση του Βρετανού στηρίζει φυσικά και το Wolfsburg, η έδρα του VW Group.

    «Τα φιλόδοξα πλάνα ηλεκτροκίνησης της Volkswagen στην Ισπανία δεν έχουν καμία σχέση με την παραδοσιακή μάρκα Seat», είχε πει ο νυν CEO του VW Group, o Herbert Diess. Και ίσως αυτό να λέει ακόμη περισσότερα για το δρόμο που έχει να διανύσει η Seat στα επόμενα χρόνια, ο οποίος θα στενεύει ακόμη περισσότερο για να δοθεί χώρος στην Cupra.

    ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΣ

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Οι 5 προτεραιότητες στην άσκηση οικονομικής πολιτικής το 2025 – Τι θα περιέχουν οι «μπλε φάκελοι» που θα δοθούν στους υπουργούς

    Πέντε βασικές προτεραιότητες στην άσκηση της οικονομικής πολιτικής θέτει για το...

    Κακοκαιρία Daniel – Λάρισα: Δεύτερα Χριστούγεννα… χωρίς σπίτι οι πλημμυροπαθείς – Δείτε φωτογραφίες

    Στην Λάρισα φέτος τα Χριστούγεννα είναι ξεχωριστά και για τους περισσότερους...

    Το ερωτικό σκάνδαλο της Πάτρας

    Αληθεύει ότι σε Νοσοκομείο της Πάτρας υπάρχει ερωτικό σκάνδαλο...

    Οι αλήθειες από την Αννα Μαστοράκου

    Το είπε η αντιπεριφερειάρχης Αννα Μαστοράκου και έχει απόλυτο...
    Best Shop