HIG Capital: Πώς θα είναι το νέο logistic park των 300 εκατ. ευρώ στο Ασπρόπυργο

    Ημερομηνία:

    Ένα βήμα πιο κοντά έρχεται η επένδυση, στρατηγικού χαρακτήρα, ύψους 300 εκατ. ευρώ του αμερικανικού επενδυτικού κεφαλαίου, HIG Capital στις παλιές εγκαταστάσεις της Ελληνικής Χαλυβουργίας στον Ασπρόπυργο.

    Τελευταία εξέλιξη είναι η δημόσια διαβούλευση, μέχρι τις 16 Ιουνίου της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ) για το έργο συμπεριλαμβανομένων και των επιμέρους κυκλοφοριακών ρυθμίσεων που θεωρούνται κομβικής σημασίας τόσο για την εξυπηρέτηση του ίδιου του project όσο και συνολικά για την εν γένει κυκλοφορία.

    Ειδικότερα, η νέα ΜΠΕ υπό δημόσια διαβούλευση αφορά το «κέντρο αποθήκευσης και διανομής εμπορευμάτων -logistics της εταιρείας STREEM DEVELOPMENTS S.A., με σκοπό τη χορήγηση Απόφασης Εγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων (ΑΕΠΟ) από τη Διεύθυνση Περιβάλλοντος και Χωρικού Σχεδιασμού, της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής. Ο χώρος εγκατάστασης του έργου βρίσκεται νοτιοανατολικά της πόλης του Ασπροπύργου και συγκεκριμένα, επί του 17ου χλμ. Νέας Εθνικής Οδού Αθηνών – Κορίνθου εντός των ορίων του Βιομηχανικού – Βιοτεχνικού Πάρκου [ΒΙΠΕ-ΒΙΟΠΑ (ΕΟ) της περιοχής «Παραλία» Ασπροπύργου.

    Οδικές συνδέσεις

    Όπως αναφέρεται στην ΜΠΕ, ως συνοδά έργα της υπό εξέτασης δραστηριότητας «θα υλοποιηθούν συνδέσεις με το οδικό δίκτυο για την εξασφάλιση της ορθής και εύκολης πρόσβασης στον χώρο του υπό μελέτη έργου από την Π.Ε.Ο. Αθηνών-Κορίνθου, καθώς επίσης και δίκτυα ύδρευσης, αποχέτευσης, ομβρίων και ισχυρών και ασθενών ρευμάτων».

    HIG Capital: Πώς θα είναι το νέο logistic park των 300 εκατ. ευρώ στο Ασπρόπυργο

    Τη ΜΠΕ συνοδεύει και τεχνική έκθεση για την αναδιαμόρφωση της εγκεκριμένης κυκλοφοριακής σύνδεσης του ακινήτου λόγω αλλαγής χρήσης για τη βελτιστοποίηση της οδικής ασφάλειας. Ετσι, για τη σύνδεση της εγκατάστασης με την Εθνική Οδό (Ε.Ο.) Αθηνών- Κορίνθου προβλέπεται διαμόρφωση πρόσθετων λωρίδων για την είσοδο των οχημάτων, νησίδα διαχωρισμού και λωρίδα εξόδου. Ειδικότερα, επί της Ε.Ο. που χωροθετείται με διαχωρισμένο οδόστρωμα και τρεις λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, στην κατεύθυνση προς Κόρινθο διαμορφώνονται διαδοχικά δύο λωρίδες επιβράδυνσης για την είσοδο των οχημάτων στο logistic park.

    Τι περιλαμβάνει το έργο

    Οσον αφορά αυτό καθ’ αυτό το έργο, η υπό μελέτη δραστηριότητα αφορά στην ανέγερση νέου ισόγειου κέντρου αποθήκευσης και διανομής, το οποίο πρόκειται να ανεγερθεί σε οικόπεδο 292 στρεμμάτων το οποίο θα αποθηκεύει μόνο ξηρό φορτίο χωρίς ψύξη ή κατάψυξη, θα έχει συνολικό όγκο 1.980.030 m3 και θα αποτελείται ειδικότερα από τα παρακάτω βασικά στοιχεία:

    ICECAP

    1.Κτίρια Αποθηκών Κ1 και Κ2, τα οποία, με την αποθήκευση ξηρού φορτίου θα εξυπηρετούν ανάγκες συγκέντρωσης και διακίνησης ειδών μακράς διάρκειας (π.χ. κονσέρβες, ποτά, χαρτικά, απορρυπαντικά) και γενικά είδη που δεν απαιτούν ιδιαίτερες συνθήκες αποθήκευσης. Η αποθήκευση πραγματοποιείται σε παλέτες/χαρτοκιβώτια πάνω στην επιφάνεια του δαπέδου και όχι σε ράφια εξαιτίας της ανάγκης για γρήγορη μετακίνηση των προϊόντων. Τα είδη αποθήκευσης θα είναι ξηρού και στερεού τύπου συσκευασμένα από τα εργοστάσια παραγωγής τους σε χαρτοκιβώτια, όπως διάφορα είδη προσωπικής φροντίδας, καλλυντικά, συμπληρώματα υγιεινής διατροφής, ιατροτεχνολογικά προϊόντα, είδη συσκευασιών τροφίμων, σακούλες απορριμμάτων, εργαλεία καθαρισμού, κλπ.

    2.Κτίριο παραγωγής Κ3 το οποίο θα ενσωματώνει χρήσεις υποστηρικτικές προς τις δύο αποθήκες εντάσσοντας μικρές γραμμές συναρμολόγησης και γραμμές συσκευασίας.

    HIG Capital: Πώς θα είναι το νέο logistic park των 300 εκατ. ευρώ στο Ασπρόπυργο

    3. Υπέργεια ζεύξη (γέφυρα) η οποία, όπως αναφέρεται, είναι «κομβικής σημασίας» καθώς ενώνει και τα δύο τμήματα της έκτασης μελέτης μεταξύ τους, με συνολικό μήκος άνω των 250 μέτρων. Θα είναι συνολικού πλάτους 12 μέτρων και θα είναι αμφίδρομης κυκλοφορίας με μία λωρίδα ανά κατεύθυνση, πλάτους 4 μέτρων ανά λωρίδα. Ο φορέας επένδυσης δεσμεύεται ότι «για την εν λόγω γέφυρα και έπειτα από μελέτη που έχει εκπονήσει δεν επηρεάζεται πρακτικά η κυκλοφορία της εθνικής οδού, ούτε κατά την κατασκευή ούτε κατά τη λειτουργία του έργου, ενώ οι προδιαγραφές της προτεινόμενης γέφυρας καλύπτουν και ξεπερνούν τις προδιαγραφές της κείμενης νομοθεσίας».

    4. Χώροι στάθμευσης ΙΧ και φορτηγών οχημάτων.

    5. Φυτεύσεις

    6. Χώρος Επαναφόρτισης Περονοφόρων Οχημάτων/ Μπαταριών

    7. Φωτοβολταϊκός Σταθμός, ο οποίος, με βάση την προμελέτη των εγκαταστάσεων, θα αναπτυχθεί επί της στέγης των κτιρίων Κ1, Κ2 και Κ3, θα είναι ονομαστικής ισχύος 19,559 MW και θα αποτελείται από τα φωτοβολταϊκά πλαίσια, τον αντιστροφέα σταθερού ρεύματος σε εναλλασσόμενο καθώς και το δίκτυο του εναλλασσόμενου ρεύματος για την διασύνδεση του σταθμού με το δίκτυο μεταφοράς του ΔΕΔΔΗΕ.

    Φλίγκος

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    ΠΑΤΡΑ: Ο Εμπορικός Σύλλογος συμμετέχει στην απεργιακή συγκέντρωση της Πρωτομαγιάς

    Ο Εμπορικός και Εισαγωγικός Σύλλογος Πάτρας τιμά την Πρωτομαγιά,...

    Επίθεση του Ρουβίκωνα στο γραφείο του δικηγόρου Βασίλη Χειρδάρη, συνηγόρου του Λεύκοβιτς

    Επίθεση του γυναικείου (φεμινιστικού) τμήματος του Ρουβίκωνα έγινε στο...

    ΠΑΤΡΑ: Αυτός είναι ο αρχαιολογικός χώρος που έχει γίνει… βοσκοτόπι;

    Σε “βοσκοτόπι” έχει μετατραπεί ο αρχαιολογικός χώρος με τα...

    Πέθανε Ανθυπολοχαγός του Πολεμικού Ναυτικού κατά τη διάρκεια εκπαίδευσης

    Ανθυπολοχαγός (ΠΖ) του Πολεμικού Ναυτικού έχασε σήμερα, Tρίτη 29 Απριλίου, τη ζωή...