Hyundai: Η πιο αγαπημένη μάρκα των Ελλήνων – Τι έδειξαν δύο έρευνες

    Ημερομηνία:

    DIVICO

    Την καρδιά του ελληνικού κοινού φαίνεται ότι έχει κερδίσει η Hyundai σύμφωνα με δύο ανεξάρτητες έρευνες, που επικαλείται το Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων.

    DEAR SANTA – COFFEE ISLAND

    Η πρώτη έρευνα προέρχεται από τον ασφαλιστικό συμβουλευτικό οργανισμόCompare the Market, που ανέλυσε στις χώρες της Ευρώπης, της Βόρειας Αμερικής και της Αυστραλίας τις αναδημοσιεύσεις στα social media οι οποίες σχετίζονται με θετικές ή αρνητικές απόψεις για μάρκες αυτοκινήτου. Στην έρευνα αυτή αναδείχθηκε η Hyundai ως η μάρκα για την οποία οι Έλληνες μιλούν με τα πιο θετικά σχόλια.

    Η δεύτερη έρευνα διεξήχθη από την εταιρεία ερευνών News Relate που εξειδικεύεται σε αναλύσεις συναισθημάτων στο ελληνικό διαδίκτυο. Στην έρευνα αυτή η Hyundai κατατάσσεται επίσης ως η πιο αγαπημένη μάρκα, ανάμεσα στις 10 δημοφιλέστερες mainstream μάρκες. Συγκεντρώνει τα πολυπληθέστερα θετικά σχόλια στο ελληνικό διαδίκτυο, τόσο σε απόλυτους αριθμούς όσο και αναλογικά με το σύνολο των δημοσιεύσεων που αφορούν στη κάθε μάρκα. Η ίδια κορυφαία κατάταξη της Hyundai συνεχίζεται και στις μετρήσεις συνολικής θετικής απήχησης και αντιδράσεων χρηστών σε αναρτήσεις και δημοσιεύματα.

    ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΣ

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Οι 5 προτεραιότητες στην άσκηση οικονομικής πολιτικής το 2025 – Τι θα περιέχουν οι «μπλε φάκελοι» που θα δοθούν στους υπουργούς

    Πέντε βασικές προτεραιότητες στην άσκηση της οικονομικής πολιτικής θέτει για το...

    Κακοκαιρία Daniel – Λάρισα: Δεύτερα Χριστούγεννα… χωρίς σπίτι οι πλημμυροπαθείς – Δείτε φωτογραφίες

    Στην Λάρισα φέτος τα Χριστούγεννα είναι ξεχωριστά και για τους περισσότερους...

    Το ερωτικό σκάνδαλο της Πάτρας

    Αληθεύει ότι σε Νοσοκομείο της Πάτρας υπάρχει ερωτικό σκάνδαλο...

    Οι αλήθειες από την Αννα Μαστοράκου

    Το είπε η αντιπεριφερειάρχης Αννα Μαστοράκου και έχει απόλυτο...
    Best Shop