Hyundai: Η πιο αγαπημένη μάρκα των Ελλήνων – Τι έδειξαν δύο έρευνες

    Ημερομηνία:

    Την καρδιά του ελληνικού κοινού φαίνεται ότι έχει κερδίσει η Hyundai σύμφωνα με δύο ανεξάρτητες έρευνες, που επικαλείται το Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων.

    Η πρώτη έρευνα προέρχεται από τον ασφαλιστικό συμβουλευτικό οργανισμόCompare the Market, που ανέλυσε στις χώρες της Ευρώπης, της Βόρειας Αμερικής και της Αυστραλίας τις αναδημοσιεύσεις στα social media οι οποίες σχετίζονται με θετικές ή αρνητικές απόψεις για μάρκες αυτοκινήτου. Στην έρευνα αυτή αναδείχθηκε η Hyundai ως η μάρκα για την οποία οι Έλληνες μιλούν με τα πιο θετικά σχόλια.

    Η δεύτερη έρευνα διεξήχθη από την εταιρεία ερευνών News Relate που εξειδικεύεται σε αναλύσεις συναισθημάτων στο ελληνικό διαδίκτυο. Στην έρευνα αυτή η Hyundai κατατάσσεται επίσης ως η πιο αγαπημένη μάρκα, ανάμεσα στις 10 δημοφιλέστερες mainstream μάρκες. Συγκεντρώνει τα πολυπληθέστερα θετικά σχόλια στο ελληνικό διαδίκτυο, τόσο σε απόλυτους αριθμούς όσο και αναλογικά με το σύνολο των δημοσιεύσεων που αφορούν στη κάθε μάρκα. Η ίδια κορυφαία κατάταξη της Hyundai συνεχίζεται και στις μετρήσεις συνολικής θετικής απήχησης και αντιδράσεων χρηστών σε αναρτήσεις και δημοσιεύματα.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Τραγωδία στην Άρτα: Νεκρός 55χρονος εργαζόμενος που καταπλακώθηκε από ανυψωτικό μηχάνημα

    Ένα τραγικό εργαικό δυστύχημα σημειώθηκε το πρωί της Παρασκευής...

    Συνταγή για σαλάτα με ψητές γαρίδες, πέστο και κινόα

    Εάν ψάχνετε για ένα γρήγορο και υγιεινό πιάτο, αυτή...

    Άρτα: Αιματηρή συμπλοκή στο κέντρο της πόλης – Οι τραυματίες μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο

    Αιματηρή συμπλοκή σημειώθηκε στο κέντρο της Άρτας, στην οποία εμπλέκονται...

    Ανάγκασαν 52χρονο να χορέψει, τον έδειραν και τον λήστεψαν – Βιντεοσκόπησαν τον ξυλοδαρμό

    Απείλησαν με μαχαίρι 52χρονο, τον ξυλοφόρτωσαν, τον λήστεψαν και...