Hyundai: Η πιο αγαπημένη μάρκα των Ελλήνων – Τι έδειξαν δύο έρευνες

    Ημερομηνία:

    Την καρδιά του ελληνικού κοινού φαίνεται ότι έχει κερδίσει η Hyundai σύμφωνα με δύο ανεξάρτητες έρευνες, που επικαλείται το Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων.

    ICECAP

    Η πρώτη έρευνα προέρχεται από τον ασφαλιστικό συμβουλευτικό οργανισμόCompare the Market, που ανέλυσε στις χώρες της Ευρώπης, της Βόρειας Αμερικής και της Αυστραλίας τις αναδημοσιεύσεις στα social media οι οποίες σχετίζονται με θετικές ή αρνητικές απόψεις για μάρκες αυτοκινήτου. Στην έρευνα αυτή αναδείχθηκε η Hyundai ως η μάρκα για την οποία οι Έλληνες μιλούν με τα πιο θετικά σχόλια.

    Η δεύτερη έρευνα διεξήχθη από την εταιρεία ερευνών News Relate που εξειδικεύεται σε αναλύσεις συναισθημάτων στο ελληνικό διαδίκτυο. Στην έρευνα αυτή η Hyundai κατατάσσεται επίσης ως η πιο αγαπημένη μάρκα, ανάμεσα στις 10 δημοφιλέστερες mainstream μάρκες. Συγκεντρώνει τα πολυπληθέστερα θετικά σχόλια στο ελληνικό διαδίκτυο, τόσο σε απόλυτους αριθμούς όσο και αναλογικά με το σύνολο των δημοσιεύσεων που αφορούν στη κάθε μάρκα. Η ίδια κορυφαία κατάταξη της Hyundai συνεχίζεται και στις μετρήσεις συνολικής θετικής απήχησης και αντιδράσεων χρηστών σε αναρτήσεις και δημοσιεύματα.

    Φλίγκος

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Πως είναι να υπηρετείς στην Ελβετική Φρουρά του Πάπα

    Ήταν τέλη του 15ου αιώνα. Οι Ελβετοί μισθοφόροι είχαν...

    Καταδικάστηκε 51χρονος που έσπασε τα τζάμια στα επείγοντα του ΑΧΕΠΑ λόγω της αναμονής – Απείλησε και εξύβρισε εργαζόμενους

    Αναστάτωση στo τμήμα Επειγόντων Περιστατικών του πανεπιστημιακού νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ...

    Οικοδομική δραστηριότητα: Μείωση 38,4% τον Ιανουάριο

    Μεγάλη «βουτιά» κατά 38,4% σημειώθηκε στον όγκο της ιδιωτικής οικοδομικής...

    Μητσοτάκης: Στο συνέδριο του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος την Τρίτη και την Τετάρτη

    Στο συνέδριο του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος, στη Βαλένθια της Ισπανίας θα συμμετάσχει...