Η ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΕΠΙΜΕΝΕΙ: Αλλα κόλπα από τις εταιρείες… για να “ξεγελούν” τους καταναλωτές – ΔΕΙΤΕ ΤΑ

    Ημερομηνία:

    Η ακρίβεια επιμένει. Αρκετοί καταναλωτές πέφτουν καθημερινά θύματα της τάσης που ξεκίνησε εδώ και αρκετό χρονικό διάστημα και συνεχίζουν ακολουθούν εταιρίες προκειμένου να βγάζουν μεγαλύτερο κέρδος με… μικρότερες ποσότητες.

    «Ο καταναλωτής πάει να ψωνίσει κάτι με βάση την τιμή, το θέμα της ποσότητας δεν το κοιτούσαν ποτέ. Το κοιτάνε τελευταία», είπε ένας εργαζόμενος σε σούπερ μάρκετ.

    Για παράδειγμα, τα κατεψυγμένα φασολάκια πριν από δύο χρόνια τα βρίσκαμε σε συσκευασία του ενός κιλού με 2, 63€ και τώρα έχει μειωθεί η ποσότητά τους κατά 100γρ και η τιμή ανέβηκε στα 2,76 ευρώ.

    «Κάποιες συσκευασίες ήταν κιλό, έχουν γίνει 900 γρ, κάποιες άλλες συσκευασίες ήταν 450γρ, έχουν γίνει 420γρ, κάποιες 500γρ έχουν γίνει 450γρ», συμπλήρωσε.

    Στην κατηγορία των κατεψυγμένων τροφίμων συσκευασία φιλέτου γλώσσας που το 2021 ζύγιζε 850γρ και κόστιζε 6,75 € σήμερα έχει μειωθεί κατά 100 γρ. και η τιμή έχει εκτιναχθεί στα 9.85€.

    «Έχει μειωθεί η ποσότητα από όλα τα προϊόντα σχεδόν και οι τιμές παίρνουν τον ανήφορο», είπε ένας καταναλωτής.

    Ο συγκεκριμένος καταναλωτής διέκρινε τη διαφορά στο αγαπημένο του γιαούρτι.

    «Επιδόρπιο γιαουρτιού φράουλας ήταν 3Χ200γρ και τώρα είναι 3Χ180γρ και η τιμή αντί να πέσει ανέβηκε».

    Σύμφωνα με εκπροσώπους καταναλωτικών οργανώσεων, το φαινόμενο αυτό αποτελεί πλέον μία παγιωμένη τακτική που ακολουθούν σταθερά μεγάλες εταιρίες.

    «Στο αφρόλουτρο από 750ml που ήταν, έγινε 720ml και αντί να χαμηλώσει η τιμή είναι 1€ πάνω. Το ίδιο πράγμα έχει γίνει και στα μαλακτικά, από 68 μεζούρες 55 και 1€ επάνω».

    Γονείς διέκριναν μικροδιαφορές και στα αγαπημένα σνακ των παιδιών τους.

    «Μόνο αέρα έχουν τα τσιπς και όλα τα άλλα έχει μειωθεί η ποσότητα αρκετά».

    Και η μεγάλη λίστα των προϊόντων δεν τελειώνει εκεί.

    «Και μαργαρίνες και απορρυπαντικά και κατεψυγμένα λαχανικά όλα αυτά μειώνουν την ποσότητα και ανεβάζουν τιμές».

    Έτσι ο οικογενειακός προϋπολογισμός εξανεμίζεται και οι καταναλωτές στρέφονται όχι μόνο στις προσφορές αλλά και σε μία καλύτερη έρευνα αγοράς.

    GLEARNET

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Tράπεζες: Ο «χάρτης» των χρηματοδοτήσεων – Ποιους δανείζουν και ποιους όχι

    Το αφήγημα της πιστωτικής επέκτασης των ελληνικών τραπεζών δείχνει πέρα για πέρα αληθινό...

    Συνταγή για σπαγγέτι Αματριτσιάνα – Είναι σαν να τρώτε σε εστιατόριο βραβευμένο με Michelin

    Τα ζυμαρικά Αματριτσιάνα είναι αγαπημένα πολλών οικογενειών και είναι γνωστά για τη σάλτσα τους...

    Σε αυτό το απομονωμένο χωριό της Εύβοιας επικοινωνούν με μια μοναδική γλώσσα από σφυρίγματα – ΒΙΝΤΕΟ

    Στη νότια Εύβοια υπάρχει ένα απομονωμένο χωριό όπου εκτός από ελληνικά ομιλείται...

    Πώς το matcha έγινε ο «πράσινος χρυσός» – Από την Ιαπωνία στο TikTok

    Η Ιαπωνία καταναλώνει matcha από τον 12ο αιώνα, αλλά...