Η Bentley δεν θα κατασκευάσει 12κύλινδρο plug-in μοτέρ

    Ημερομηνία:

    Βάση της στρατηγικής «Beyond100», ο κατασκευαστής από το Crewe έχει τονίσει στο παρελθόν πως επιθυμεί το 2030 η γκάμα των μοντέλων της να περιλαμβάνει αποκλειστικά αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις, ενώ μέχρι το 2026 θα περικλείει EV και plug-in υβριδικά οχήματα.

    Η Bentley δεν θα κατασκευάσει 12κύλινδρο plug-in μοτέρ

    Όμως τα παραπάνω έρχονται σε αντίθεση με το πιο πρόσφατο δημιούργημα, τη νέα Continental GT Speed, η οποία συνεχίζει να διαθέτει τον θρυλικό twin-turbo W12 κινητήρα εσωτερικής καύσης. Και όμως, σύμφωνα με τα λόγια του διευθύνοντος συμβούλου Adrian Hallmark, οι τεχνικοί της Bentley δεν έχουν πλάνα για την κατασκευή μίας plug-in παραλλαγής του συγκεκριμένου μοτέρ.

    Η Bentley δεν θα κατασκευάσει 12κύλινδρο plug-in μοτέρ

    «Ο λόγος της απόφασης να μην εξελίξουμε το συγκεκριμένο μοτέρ είναι απλά η αύξηση του βάρους, λόγω της προσάρτησης πάνω στο 12κύλινδρη διάταξη και μίας μπαταρίας. Αυτό θα είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση του βάρους τουλάχιστον κατά 250 κιλά» ανέφερε μεταξύ άλλων ο Hallmark. Και δεν έχει άδικο. Οι μελλοντικές Bentley θα «φορούν» είτε τον V6 των 3,0 λίτρων που μας είναι γνωστός από την υβριδική Bentayga, είτε το V8 σύνολο των 4,0 λίτρων που τοποθετείται ήδη στις Porsche Panamera και Cayenne Turbo S Ε-Hybrid.

    Η Bentley δεν θα κατασκευάσει 12κύλινδρο plug-in μοτέρ

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Ευρώπη: Σε ποια χώρα οι εργαζόμενες μητέρες κερδίζουν 30.000 ευρώ λιγότερα από τις εργαζόμενες χωρίς παιδιά

    Η μητρότητα εξακολουθεί να κοστίζει ακριβά στις γυναίκες της Γερμανίας — πολύ περισσότερο απ’...

    Μυτιληναίος: Απαισιόδοξος για το κόστος ενέργειας σε Ελλάδα και Ευρώπη

    Tην πεποίθησή του, ότι η Ελλάδα πρέπει να βασίζεται...

    Δυτική Ελλάδα: Στις 5 φτωχότερες της χώρας με κίνδυνο φτώχειας άνω του 33% – βίντεο

    Στις τελευταίες θέσεις της Ευρώπης, βρίσκονται οι ελληνικές περιφέρειες στην...