Βάση της στρατηγικής «Beyond100», ο κατασκευαστής από το Crewe έχει τονίσει στο παρελθόν πως επιθυμεί το 2030 η γκάμα των μοντέλων της να περιλαμβάνει αποκλειστικά αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις, ενώ μέχρι το 2026 θα περικλείει EV και plug-in υβριδικά οχήματα.
Όμως τα παραπάνω έρχονται σε αντίθεση με το πιο πρόσφατο δημιούργημα, τη νέα Continental GT Speed, η οποία συνεχίζει να διαθέτει τον θρυλικό twin-turbo W12 κινητήρα εσωτερικής καύσης. Και όμως, σύμφωνα με τα λόγια του διευθύνοντος συμβούλου Adrian Hallmark, οι τεχνικοί της Bentley δεν έχουν πλάνα για την κατασκευή μίας plug-in παραλλαγής του συγκεκριμένου μοτέρ.
«Ο λόγος της απόφασης να μην εξελίξουμε το συγκεκριμένο μοτέρ είναι απλά η αύξηση του βάρους, λόγω της προσάρτησης πάνω στο 12κύλινδρη διάταξη και μίας μπαταρίας. Αυτό θα είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση του βάρους τουλάχιστον κατά 250 κιλά» ανέφερε μεταξύ άλλων ο Hallmark. Και δεν έχει άδικο. Οι μελλοντικές Bentley θα «φορούν» είτε τον V6 των 3,0 λίτρων που μας είναι γνωστός από την υβριδική Bentayga, είτε το V8 σύνολο των 4,0 λίτρων που τοποθετείται ήδη στις Porsche Panamera και Cayenne Turbo S Ε-Hybrid.