Παρά το ότι δεν έχει αλλάξει πολύ σχεδιαστικά, το καινούργιο Dolphin διαθέτει νέες επιλογές μπαταριών, αυξημένη αυτονομία και σημαντικά χαμηλότερη τιμή εκκίνησης.
Για μεγαλύτερη αυτονομία υπάρχει το Dolphin Free με μπαταρία 45 kWh και τον ίδιο κινητήρα 95 ίππων, με αυτονομία 420 χιλιομέτρων στον κινεζικό κύκλο δοκιμών.
Στο πάνω άκρο της γκάμας βρίσκεται η έκδοση Knight, που λίγο κάτω από τις 17 χιλιάδες ευρώ, με έναν πιο δυνατό κινητήρα , διαθέτοντας έναν πιο ισχυρό κινητήρα 177 ίππων, και αυτονομία 401 χιλιομέτρων από τη μπαταρία των 45 kWh.
Ενώ μια επιλογή μπαταρίας 60 kWh παραμένει στον ορίζοντα, υποσχόμενη 520 χιλιόμετρα αυτονομίας, το Dolphin έχει αρκετές αναβαθμίσεις στο εσωτερικο, με θερμαινόμενα και αεριζόμενα καθίσματα εμπρός, ασύρματη φόρτιση τηλεφώνου και πολλά ακόμα.
Παράλληλα και στην κινεζική εκδοχή πέρασαν οι αλλαγές που υπάρχουν στο ευρωπαϊκό μοντέλο με σύγχρονες ανεξάρτητες αναρτήσεις και πολλά νέα χρώματα και καινούργιας σχεδίασης ζάντες.
Προς το παρόν δεν έχει ανακοινωθεί πότε θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη. Πληροφορίες μας αναφέρουν για το 2025, με συγκεκριμένη Ευρωπαϊκή έκδοση που θα έρθει και στην Ευρώπη και φυσικά στην Ελλάδα, μετα την αποκάλυψη του newsauto και την επιβεβαίωση οτι η BYD ήρθε επίσημα και στη χώρα μας, με Εθνικό ντίλερ…
Αν όντως γίνει πάντως είναι εύκολα αντιληπτό γιατί οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές βρίσκονται σε τόσο μεγάλη αναστάτωση μπροστά σε αυτό που έρχεται.