Η Disney και το Ινστιτούτο Φαντασίας μαζί στην πρωτοβουλία «Το Θαύμα του Παιχνιδιού»

    Ημερομηνία:

    Η The Walt Disney Company και το Institute of Imagination ένωσαν τις δυνάμεις τους σε μια παγκόσμια πρωτοβουλία με τίτλο «Το Θαύμα του Παιχνιδιού» – που βασίζεται στην 100ετή κληρονομιά της Disney – για να εμπνεύσει τις οικογένειες να παίζουν μαζί και να απολαμβάνουν αυτές τις ξεχωριστές στιγμές πριν τα παιδιά μεγαλώσουν. Η καμπάνια περιγράφει το θετικό αντίκτυπο που έχει το ευρηματικό παιχνίδι φαντασίας στη νέα γενιά και καλεί τους γονείς, τους κηδεμόνες και τους φροντιστές να το θέσουν ως μία σημαντική προτεραιότητα στην καθημερινότητά τους.

    Σύμφωνα με τη νέα έρευνα* που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της καμπάνιας σε περισσότερους από 3.500 γονείς, κηδεμόνες και φροντιστές στην Ευρώπη, αναδεικνύει ότι σχεδόν οι μισοί (46%) υποστηρίζουν ότι ο ρόλος του παιχνιδιού στην ανάπτυξη ενός παιδιού παίζει καταλυτικό ρόλο. Tα πολλαπλά οφέλη συμπεριλαμβάνουν την ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων (48%), την αυξημένη δημιουργικότητα (47%) αλλά και την εκπαίδευση τους προς την πρωτότυπη και καινοτόμα σκέψη (45%). Επιπλέον, πάνω από το ένα τρίτο των ερωτηθέντων (40%) εξήγησαν ότι ενθαρρύνουν το παιχνίδι για να τροφοδοτήσουν τη φαντασία των παιδιών τους. Σχεδόν οι μισοί (44%) πιστεύουν ότι το κοινό παιχνίδι φαντασίας μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο στην επαγγελματική πορεία που θα επιλέξει το παιδί τους όταν ενηλικιωθεί, με το 27% να προσπαθεί ενεργά να εμπνεύσει τα παιδιά μέσα από το παιχνίδι, σε θέματα σχετικά με το μέλλον και την επαγγελματική τους σταδιοδρομία. Τέλος, οι γονείς παίζουν με τα παιδιά τους κατά μέσο όρο 30 λεπτά την ημέρα, για να βοηθήσουν στην περαιτέρω ανάπτυξή τους.

    Στο πλαίσιο της καμπάνιας, η Disney λανσάρει μια διαφήμιση και μια σειρά από δημιουργικά βίντεο με ιδέες και οδηγίες για δημιουργικό παιχνίδι, εμπνευσμένα από τα αγαπημένα brands και franchises της Disney που κυκλοφορούν στο Disney Greece YouTube και στο Disney Greece Instagram.

    Για την περαιτέρω υποστήριξη του Κοινωνικού Σκοπού της Disney και τη δέσμευση της στα παιδιά που βρίσκονται στα νοσοκομεία, έχουν δημιουργηθεί συνολικά 40.000 πακέτα ευρηματικής ενασχόλησης, ειδικά για 116 συνεργαζόμενα νοσοκομεία και χώρους περίθαλψης σε 21 χώρες. Τα 1.000 από αυτά θα διατεθούν στον Σύλλογο Φίλων Παιδιών με καρκίνο «ΕΛΠΙΔΑ» στην Ελλάδα. Τα πακέτα ευρηματικής ενασχόλησης της Disney – τα οποία έχουν ως στόχο να βοηθήσουν να φέρουν «Το Θαύμα του Παιχνιδιού» στις οικογένειες παντού – εντάσσονται στο πλαίσιο ενός ευρύτερου νοσοκομειακού προγράμματος της Disney. Τα πακέτα ευρηματικής ενασχόλησης της Disney – τα οποία έχουν ως στόχο να βοηθήσουν να φέρουν «Το Θαύμα του Παιχνιδιού» στις οικογένειες – εντάσσονται στο πλαίσιο ενός ευρύτερου νοσοκομειακού προγράμματος της Disney. Το πρόγραμμα αυτό έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με το μακροχρόνιο φιλανθρωπικό εταίρο της Disney, το MediCinema, και καταξιωμένους επαγγελματίες υγείας, για να συμβάλουν στη δημιουργία από «Στιγμές που Αξίζουν». Εστιάζοντας στα παιδιά που ζουν με σοβαρές ασθένειες και μέσα από την παρηγοριά και τη χαρά, στοχεύουν να μειώσουν το άγχος τους και την αίσθηση της απομόνωσης.

    «Η ικανότητα να εξερευνούμε τη φαντασία μας μέσα από τη διαδικασία του παιχνιδιού, αποτελεί θεμελιώδες μέρος της παιδικής ανάπτυξης, γι’ αυτό και είναι τόσο σημαντικό να υποστηρίζουμε και να ενθαρρύνουμε το δημιουργικό παιχνίδι στο σπίτι. Το Ινστιτούτο Φαντασίας (Imagination Institute) είναι στην ευχάριστη θέση να συνεργάζεται με τη Disney για να γιορτάσει και να υποστηρίξει τη σημασία του παιχνιδιού, μέσα από ευφάνταστες ιδέες και προτάσεις, που προωθούν τα πλεονεκτήματα ένταξής του στην καθημερινότητα της ζωής μας», σημειώνει ο Tom Doust, Εκτελεστικός Διευθυντής του Ινστιτούτου Φαντασίας.

    Η Sarah Fox, Αντιπρόεδρος Μarketing και Επικοινωνίας, Disney Consumer Products, Games & Publishing EMEA, δήλωσε σχετικά: «Γνωρίζουμε πόσο σημαντικό είναι το παιχνίδι φαντασίας κάθε είδους για τις οικογένειες και τα παιδιά. Το παιχνίδι φαντασίας, δίνει στις οικογένειες την ευκαιρία να ενδυναμώσουν τις μεταξύ τους σχέσεις, περνώντας χρόνο μαζί, αλλά είναι επίσης πολύ σημαντικό το πως συμβάλει στην ανάπτυξη των απαραίτητων δεξιοτήτων των παιδιών μας. Γνωρίζουμε ότι πολλοί μπορεί να νιώθουμε ότι τα παιδιά μεγαλώνουν πολύ γρήγορα και ο χρόνος που τους αφιερώνουμε είναι πολύτιμος, γι’ αυτό ελπίζουμε ότι η καμπάνια μας «Το Θαύμα του Παιχνιδιού» θα βοηθήσει οικογένειες να θέσουν ως προτεραιότητα το παιχνίδι και να κάνουν την κάθε μέρα ξεχωριστή, ό,τι κι αν κάνουν – είτε αυτό είναι να περιμένουν στον οδοντίατρο, είτε να ταξιδεύουν με το λεωφορείο, είτε να είναι στο σούπερ μάρκετ ψωνίζοντας».

    * Η έρευνα που διεξήχθη από την One Poll είναι η μελέτη 3.500 ενηλίκων στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ισπανία, την Ιταλία και την Πολωνία με παιδιά ηλικίας 2 έως 8 ετών, τον Φεβρουάριο του 2023

    Σχετικά με τα Καταναλωτικά Προϊόντα, Παιχνίδια και Εκδόσεις της Disney
    Ο τομέας Καταναλωτικά προϊόντα, Παιχνίδια και Εκδόσεις της Disney (CPGP) φέρνει τη μαγεία των brands και franchise της The Walt Disney Company – συμπεριλαμβανομένων των Disney, Pixar, Marvel, Star Wars, National Geographic μεταξύ άλλων – στην καθημερινή ζωή των οικογενειών και των fans σε όλο τον κόσμο μέσω προϊόντων και εμπειριών σε περισσότερες από 100 κατηγορίες λιανικής πώλησης από παιχνίδια και μπλουζάκια έως εφαρμογές, βιβλία, βιντεοπαιχνίδια και άλλα. Ως τμήμα του Disney Parks, Experiences and Products (DPEP), οι δραστηριότητες παγκοσμίως του CPGP περιλαμβάνουν: τη μεγαλύτερη επιχείρηση εκχώρησης πνευματικών δικαιωμάτων στον κόσμο, μία από τις μεγαλύτερες παιδικές εκδοτικές μάρκες, κορυφαίο πάροχο περιεχομένου διαδραστικών παιχνιδιών σε πλατφόρμες και την πλατφόρμα ηλεκτρονικής πώλησης shopDisney.

    Σχετικά με τον Κοινωνικό Σκοπό της Disney

    Στην The Walt Disney Company, σκοπός μας είναι να εμπνεύσουμε έναν καλύτερο κόσμο μέσω της δύναμης των ιστοριών. Ως μέρος αυτού, δεσμευόμαστε να λειτουργούμε τις επιχειρήσεις μας με υπευθυνότητα και ακεραιότητα, να φροντίζουμε τους ανθρώπους μας και να προσφέρουμε στον κόσμο. Η συνεργασία της Disney με το MediCinema και άλλους μη κερδοσκοπικούς εταίρους ανά την Ευρώπη είναι ένα παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο, συνεργαζόμενοι με άλλους, συμβάλλουμε στην οικοδόμηση συναισθηματικής ανθεκτικότητας. Μαζί φέρνουμε τη δύναμη της επωνυμίας, των ιστοριών και των χαρακτήρων μας για να εμπνεύσουμε και να δημιουργήσουμε Στιγμές που Αξίζουν για τα παιδιά και τους πιο κοντινούς τους όταν το χρειάζονται περισσότερο. Το 2022, δημιουργήσαμε πάνω από 82.000 στιγμές που αλλάζουν τη ζωή, σε όλη την Ευρώπη. Οι δεσμεύσεις, οι στόχοι και η πρόοδός μας αναφέρονται ετησίως στην έκθεση ΕΚΕ της Walt Disney Company εδώ. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προγράμματά μας και τους μακροχρόνιους φιλανθρωπικούς συνεργάτες μας, επισκεφθείτε τη διεύθυνση www.thewaltdisneycompany.eu

    Σχετικά με το Ινστιτούτο Φαντασίας:

    Το Ινστιτούτο Φαντασίας (iOi) είναι μια φιλανθρωπική οργάνωση για παιδιά και οικογένειες με έδρα το Λονδίνο με διεθνή εμβέλεια. Σχεδιάζουνε και προσφέρουνε βραβευμένες μαθησιακές εμπειρίες πάνω στις τέχνες, τις επιστήμες και τις ψηφιακές τεχνολογίες σε περιθωριοποιημένα και σε μειονεκτική κοινωνικά θέση παιδιά ηλικίας 5-11 ετών. Αυτές οι εμπειρίες δίνουν τη δυνατότητα στα παιδιά να πιστέψουν ότι μπορούν να δομήσουν ένα δίκαιο και βιώσιμο μέλλον. www.ioi.london

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Μύκονος: Λουκέτο για απόδειξη 1000 ευρώ που… δεν κόπηκε ποτέ

    Από τη Διεύθυνση Οικονομικής Αστυνομίας και την Υποδιεύθυνση Οικονομικής...

    ΠΑΤΡΑ: Τέλος στην αναστολή της ποινής για βιασμό14χρονης στον δολοφόνο της 11χρονης Βασιλικής στην Ηλεία

    Τέλος στην αναστολή του 38χρονου καθ’ ομολογία δράστη του...

    Μπελέρης: Απόφαση Ράμα και όχι της Δικαιοσύνης η καταδίκη (βίντεο)

    Ευθείες βολές κατά του Πρωθυπουργού της Αλβανίας εξαπέλυσε, για...

    Μητσοτάκης: Η ομιλία του στην ΚΟ της ΝΔ – Δείτε live

    Στος βουλευτές της ΝΔ απευθύνεται ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, που...