Η 296 GTB δεν διαφέρει πολύ, κι ας τροφοδοτείται από έναν twin-turbo V6 και όχι από θηριώδεις V8 ή V12. Αλλά είναι εξίσου δύσκολο να τη βελτιώσεις, με τη Ferrari ήδη να έχει λανσάρει το πακέτο Assetto Fiorano, το οποίο όμως δεν βελτιώνει ουσιαστικά την απόδοση του supercar.
Καθώς η αύξηση της ιπποδύναμης είναι ένα πολύ δύσκολο εγχείρημα, η Ferrari στοχεύει η πισταδόρικη έκδοση της 296 GTB να είναι ελαφρύτερη και πιο αποδοτική ως προς την αεροδυναμική.
Με την 488 Pista, οι Ιταλοί κατόρθωσαν να αφαιρέσουν 90 κιλά από το συνολικό βάρος και κάτι παρόμοιο θέλουν κάνουν και τώρα.
Παράλληλα, θα μεγιστοποιήσουν την παραγωγή κάθετης δύναμης, στοχεύοντας σε πάνω από 360 κιλά στα 250 χλμ./ ώρα. Αυτό θα επιτευχθεί με μεγαλύτερη πίσω πτέρυγα, μεγαλύτερο διαχύτη και μεγαλύτερη εμπρός αεροτομή.
Προς το παρόν, δεν υπάρχει καμία ενημέρωση σχετικά με τη χρονολογία ή την ημερομηνία της επίσημης παρουσίασης. Η ονομασία της νέας έκδοσης, βάσει όσων έχουν διαρρεύσει, θα είναι 296 Mugello.