Στα δικαστήρια θα λύσουν τις διαφορές τους οι γονείς των τριών κοριτσιών που ενεπλάκησαν σε επεισόδιο έξω από το Γυμνάσιο Σαραβαλίου το μεσημέρι της περασμένης Παρασκευής. Το θέμα που αποκάλυψε η Γνώμη, προκάλεσε πανελλήνιο σάλο, ενώ ακόμη και χθες, τρεις ημέρες μετά, αθηναϊκά κανάλια μετέδωσαν σχετικό ρεπορτάζ. Στην «Γνώμη» μίλησε η μητέρα του θύματος Βάσω Δρουμέτσικα (φωτό). Όπως είπε το παιδί της δέχθηκε επίθεση και ακόμη και σήμερα η 14χρονη είναι τρομοκρατημένη και φοβάται να πάει σχολείο. Πόσο μάλλον όταν όπως υποστήριξε, δέχεται ακόμη διαδικτυακές απειλές από συμμαθήτριές της. Δήλωσεπώς η κόρη της που γέμισε μώλωπες και είχε και άλλα τραύματα, θα μπορούσε να είναι σε πολύ χειρότερη κατάσταση, όμως ευτυχώς εκείνη την στιγμή, περνούσαν από το σημείο δύο αγόρια και ο ξυλοδαρμός σταμάτησε. «Το παιδί μου έχει μάθει από την οικογένειά του να μην είναι βίαιο. Και ουδέποτε θα προέβαινε σε βίαιες πράξεις» τονίζει. Να θυμίσουμε ότι σύμφωνα με τον πατέρα της μίας κοπέλας (εκ των κατηγορουμένων), η δική του κόρη δέχθηκε πρώτα επίθεση από την 14χρονη που εμφανίζεται ως θύμα. Κάτι που διαψεύδει η άλλη πλευρά. «Η κόρη μου εξετάστηκε από γιατρό και φοράει κολάρο» υποστήριξε ο πατέρας. Διέψευσε δε ότι μία τέταρτη συμμαθήτρια βιντεοσκοπούσε με κινητό το συμβάν: «Απλά κρατούσε το κινητό της κόρης μου για να μην σπάσει. Δεν έγραφε με αυτό. Δεν υπάρχει βίντεο».



