Η έβδομη γενιά της BMW M5 είναι γεγονός. Το καινούργιο μοντέλο της εταιρείας είναι ό,τι πιο προηγμένο έχει υπάρξει στην ως τώρα σαραντάχρονη παρουσία του στην αγορά.
Τα στελέχη του τμήματος BMW M έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους και το νέο μοντέλο έχει απόδοση και επιδόσεις που εύκολα ταιριάζουν σε ένα supercar παρά σε ένα πολυτελές όχημα τριών όγκων.
Συγκεκριμένα, η καινούργια M5 Sedan έχει κάτω από το καπό της τον χωρητικότητας 4.395 κ. εκ. V8 M TwinPower Turbo βενζινοκινητήρα ο οποίος αποδίδει 585 ίππους/5.600-6.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 750 Nm/1.800-5.400 σ.α.λ.
Αυτός συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα (σύγχρονο μόνιμου μαγνήτη) ο οποίος αποδίδει 197 ίππους/6.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 280 Nm/1.000-5.000 σ.α.λ.
Η μέγιστη συνδυαζόμενη απόδοση του συστήματος φτάνει τους 728 ίππους και η μέγιστη ροπή τα 1.000 Nm.
Χάρη στο υβριδικής διάταξης σύστημα, με πλήρως φορτισμένες τις μπαταρίες της η νέα M5 Sedan μπορεί να κινηθεί και ως αμιγώς ηλεκτροκίνητη για μια απόσταση μεταξύ 67-69 χλμ. (κατά WLTP) και με ταχύτητα έως 140 χλμ./ώρα.
Ωστόσο, ο βασικός χαρακτήρας της είναι διαφορετικός, είναι αυτός που απορρέει από ένα δημιούργημα των ανθρώπων της BMW M. Αυτός δεν είναι άλλος από τις επιδόσεις και την οδική συμπεριφορά που πρέπει να έχει και να προσφέρει στον τέτοιο μοντέλο.
Παρά το σχετικά μεγάλο βάρος του, το οποίο είναι τουλάχιστον 2.435 κιλά, το αυτοκίνητο επιταχύνεται από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 3,5 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητά του περιορίζεται στα 250 χλμ./’ώρα.
Ωστόσο, η BMW παρέχει την καινούργια M5 Sedan και με το προαιρετικό M Driver’s Package όπου η τελική ταχύτητα αυξάνεται στα 305 χλμ./ώρα.
Η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς χάρη στο σύστημα M xDrive που διαθέτει. Βεβαίως, αυτό δίνει τη δυνατότητα να επιλέξει ο οδηγός την κίνηση μόνο στους πίσω τροχούς, ενεργοποιώντας τον αντίστοιχο διακόπτη.
Η ροπή μεταδίδεται στους τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων M Steptronic και στον πίσω άξονα υπάρχει το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό Active M Differential.
Τέλος, η καινούργια BMW M5 Sedan διαθέτει στον βασικό εξοπλισμό της την ανάρτηση M η οποία περιλαμβάνει ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ και σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης, στο οποίο οι πίσω τροχοί στρίβουν έως και 1,5 μοίρες.
Η ελληνική αντιπροσωπεία της BMW γνωστοποίησε ότι η καινούργια M5 Sedan είναι διαθέσιμη και στη χώρα μας πλέον.
Η τιμή πώλησής της ξεκινά από τα 150.000 ευρώ και περιλαμβάνει πολύ πλούσιο εξοπλισμό, όπως μπορούμε να δούμε παρακάτω:
- Ζάντες ελαφρού κράματος Μ 20 ιντσών ή 21 ιντσών.
- Προσαρμοζόμενοι Προβολείς LED με Υποβοήθηση Φώτων Πορείας και πίσω φώτα LED.
- Αυτόματη λειτουργία πόρτας χώρου αποσκευών.
- BMW Live Cockpit Professional με BMW Κυρτή Οθόνη.
- Λογισμικό BMW Operating System 8.5 με λειτουργία πλοήγησης.
- BMW Διαδραστική μπάρα με κρυστάλλινη όψη, με οπίσθιο φωτισμό.
- Ηχοσύστημα Bowers & Wilkins με ήχο surround.
- BMW M Modes ROAD και SPORT.
- BMW Iconic Sounds Electric.
- M καθίσματα πολλαπλών λειτουργιών για τον οδηγό και τον συνοδηγό σε δέρμα Merino.
- Ρυθμίσεις καθίσματος οδηγού, ηλεκτρικές, με λειτουργία μνήμης και υποστήριξη οσφυϊκής χώρας.
- Μ Δερμάτινο τιμόνι με ραφές σε Μ χρώματα.
- Αυτόματος κλιματισμός 4 ζωνών.
- Ρύθμιση προετοιμασίας κλίματος.
- Ατμοσφαιρικός εσωτερικός φωτισμός.
- Θήκη ασύρματης φόρτισης.
- Πανοραμική γυάλινη οροφή.
- M Αυτόματο κιβώτιο Steptronic με Drivelogic και μοχλοδιακόπτες αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι.
- Μ Προσαρμοζόμενη Ανάρτηση (ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ και Ενεργό Σύστημα Διεύθυνσης με Τετραδιεύθυνση).
- Μ Σπορ διαφορικό.
- Μ Φρένα σύνθετης κατασκευής..
- Σύστημα τετρακίνησης M xDrive.
- Driving Assistant, συστήματα υποστήριξης οδηγού που βασίζονται σε κάμερες και ραντάρ.
- Parking Assistant, περιλαμβάνει Υποβοήθηση Οπισθοπορείας, Ενεργό Έλεγχο Απόστασης Παρκαρίσματος και Κάμερα Οπισθοπορείας.