Πώς θα σας φαινόταν η μασκότ μιας πολυεθνικής εταιρίας να ποζάρει σε όλες τις γαμήλιες φωτογραφίες σας ή να έχετε στο νυφικό και στο γαμπριάτικο κοστούμι διαφημίσεις, με αντάλλαγμα η εταιρία να καλύψει τα έξοδα του γάμου σας;
Στις ΗΠΑ, πάντως, όλο και περισσότεροι αναζητούν σπόνσορα για τον γάμο τους, καθώς τα έξοδα είναι δυσβάσταχτα.
Ενδεικτική της νέας τάσης στις ΗΠΑ είναι έρευνα που έκανε σε 2.000 Αμερικανούς η εταιρία Talker Research, η οποία έδειξε ότι έξι στους δέκα Αμερικανούς ήθελαν να έχουν μια εταιρία ως σπόνσορα στον γάμο τους. Απαραίτητη προϋπόθεση ήταν ότι η εταιρία θα καλύπτει τουλάχιστον τα δύο τρίτα των εξόδων του γάμου.
Σε περίπτωση που συνέβαινε κάτι τέτοιο, το 53% των ερωτηθέντων θα έβαζε το όνομα και το λόγκο του σπόνσορα στο προσκλητήριο του γάμου, στις χαρτοπετσέτες στο γαμήλιο δείπνο αλλά και στα ποτά που θα σερβίρονταν. Το 54% θα επέτρεπε, δε, στον σπόνσορα να μοιράσει στους καλεσμένους διαφημιστικά προϊόντα.
Αν η εταιρία-σπόνσορας κάλυπτε το 100% των εξόδων του γάμου, δεν υπάρχουν όρια που δεν θα ξεπερνούσαν οι Αμερικανοί. Ενας στους τρεις θα προσκαλούσε στον γάμο του τη μασκότ της εταιρίας και θα την έβαζε να ποζάρει στις φωτογραφίες του, ενώ ένας στους πέντε θα έβαζε τη μασκότ να τελέσει τον γάμο! Ενας στους έξι, μάλιστα, θα έβαζε το logo της εταιρίας στο γαμπριάτικο κοστούμι και στο νυφικό.
