Η Nike Inc. ετοιμάζεται να παρουσιάσει αυτή την εβδομάδα τη συνεργασία της με το brand Skims της επιχειρηματία και τηλεοπτικής περσόνας Κιμ Καρντάσιαν, έπειτα από μήνες καθυστερήσεων λόγω προβλημάτων παραγωγής.
Το NikeSkims θα κάνει πρεμιέρα στις 26 Σεπτεμβρίου με 58 διαφορετικά προϊόντα, από εφαρμοστά αθλητικά σουτιέν, κολάν και biker shorts, μέχρι αξεσουάρ όπως τσάντες γυμναστηρίου και στρώματα yoga. Τα προϊόντα θα διατίθενται μέσω των ιστοσελίδων της Nike και της Skims αλλά και σε επιλεγμένα καταστήματα.
Η νέα σειρά θα επεκταθεί παγκοσμίως το 2026, με συλλογές που θα περιλαμβάνουν ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ, μεταδίδει το Bloomberg.

Οι στόχοι της συνεργασίας
Η Nike, ο μεγαλύτερος κατασκευαστής αθλητικών ειδών στον κόσμο, αναζητά ώθηση ύστερα από περίοδο πτώσης πωλήσεων. Από την άλλη πλευρά, η Skims φιλοδοξεί να επεκταθεί πέρα από τα εσώρουχα και να ισχυροποιήσει τη θέση της στην αγορά activewear.

Η καμπάνια του νέου brand αξιοποιεί το ισχυρό χαρτοφυλάκιο αθλητών της Nike, με πρωταγωνιστές τη Σερένα Γουίλιαμς και Ολυμπιονίκες όπως η Σα’Κάρι Ρίτσαρντσον, η Τζόρνταν Τσάιλς και η Κλόι Κιμ.
Η συνεργασία εντάσσεται στη γενικότερη στρατηγική ανάκαμψης που υλοποιεί ο διευθύνων σύμβουλος Έλιοτ Χιλ, ο οποίος πλησιάζει τον πρώτο του χρόνο στην ηγεσία. Ο Χιλ επιχειρεί να επαναφέρει την εστίαση της Nike στον αθλητισμό και να αναθερμάνει τις σχέσεις με τους χονδρεμπόρους.
Παρά την ανυπομονησία της αγοράς, το project αντιμετώπισε συνεχείς καθυστερήσεις. Αν και είχε συμφωνηθεί από τον προκάτοχο του Χιλ και παρέμεινε μυστικό για περισσότερο από έναν χρόνο, το πρώτο ολοκληρωμένο λανσάρισμα έπρεπε να είχε γίνει τον Μάιο.